Ik zit op het balkon nog net in de zon. Maar dat is toch niet handig in combi met een laptop.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke komt net van het balkon waar hij in de zon de krant heeft gelezen.
Maar ga zo naar de UB nog even aan de slag.
quote:Poll: Zonder reden mensen op straat fouilleren en naar hun ID vragen, daarmee kan de politie de criminaliteit in Amsterdam goed aanpakken
Mee eens 43.9 Niet mee eens 56.1
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
Hashashin.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
Huillo.
Het is maar dat de potentielen onder jullie het wetenquote:blablabla ... emigranten ... blablabla .... Nederland zuigt .... blablabla .... Turkije, dat nog geen EU-lid is, spant op dit gebied binnen Europa echter de kroon met een natuurlijke aanwas van maar liefst 910.000 personen, ofwel 1,25 procent.
lekkerquote:Op woensdag 4 april 2007 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zal ik vanavond Risotto maken?
Vraag dat maar aan m´n mattie, Autodidactquote:
Peacequote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan m´n mattie, Autodidact
Die je bitch tussen de bedrijven door onderkwakt
Die heeft verstand van inhaleren,
Taxeren, evolueren en metrokleren
Ah werk bij de telefoonservice?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Aight homie.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bron?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is maar dat de potentielen onder jullie het weten
War on Topicsquote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef JohnDope het volgende:
Goh er is een strijd aan de gang tussen de TopicStarters
Jumbogarnalen eet ik met graagtequote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ah werk bij de telefoonservice?
Mja ratten planten zich snel voort ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is maar dat de potentielen onder jullie het weten
- Ogen staan te ver uit elkaarquote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Dat de CU dit wil verbieden.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
- Ogen staan te ver uit elkaar
- Kin is te prominent aanwezig
- Lelijke mond
Ik geef ze gelijk.
Ze heeft die adamsappel wel goed weg laten werken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
- Ogen staan te ver uit elkaar
- Kin is te prominent aanwezig
- Lelijke mond
Ik geef ze gelijk.
Dat gevoel krijg ik er ook een beetje bij.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ze heeft die adamsappel wel goed weg laten werken.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef JohnDope het volgende:
Iets beters heb jij in ieder geval nog nooit weten te regelen
Lijkt me vanzelfsprekend hè, anders zou het maar een eenzaam leven zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef JohnDope het volgende:
Of wel dan?
Albert Heijn verkoopt worstensoorten waar ik van moet kotsen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef JohnDope het volgende:
hummmzz het zal wel dan. Die chick hebben ze niet voor niets gekozen...
Ik moet zeggen dat ik ook niet lauw van d'r word.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk is die foto van die chick op de computer nog zwaar bijgewerkt..... Maar KlowJow heeft natuurlijk wel weer wat beters geregeld.....
Daar kan het natuurlijk ook aan liggen. Photoshop-prutsers.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk is die foto van die chick op de computer nog zwaar bijgewerkt.....
Dat het Rouvoet niet om het uiterlijk gaat.quote:
Dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar kan het natuurlijk ook aan liggen. Photoshop-prutsers.
Logisch, jij valt op shagrokende geitenwollensokken. Deze vrouw is veel te trendy voor jouquote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook niet lauw van d'r word.
Oh, dan laten je argumenten te wensen over, maar ik denk dat je gelijk hebt. Jammer.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat het Rouvoet niet om het uiterlijk gaat.
Eh...nee. Bepaald niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Logisch, jij valt op shagrokende geitenwollensokken. Deze vrouw is veel te trendy voor jou![]()
Jij komt evident nog niet lang genoeg in de slowchat.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Bi-sexualiteit is zeker weer 1 of andere TrendyBevlieging van je Floripas, die weer voortkomt uit een identiteitscrisis?
What's next? boeddhisme, kabbalah? Roept u maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |