Ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef Mojave het volgende:
maar ik ben wel voor de kunstenaar
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef r_one het volgende:
Hoorde ik dat nou goed: "Als je mij begint te nEgeren ... "![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAH DE PRIKKELBARE AARD! LEUK, mIEKE!HAHAHAH
Ze mogen m onder de grond stoppenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Maar hoe moet die man nu zijn vijver bijvullen?![]()
Volpissen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Maar hoe moet die man nu zijn vijver bijvullen?![]()
Niet zonder goede reden denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:04 schreef Arcee het volgende:
Goeie uitspraak.
Toch vraag ik me af hoe dat juridisch zit. Als die ouwe vriéndelijk zegt dat-ie z'n buurman niet op z'n pad wil, dan krijgt-ie wel gelijk?
quote:24 april: Voetjes van de vloer
Het Oosterhoutse vrijetijdskoor geeft elk jaar een wervelende voorstelling. Toos de Slegte spaart geen enkele moeite om van de avond een succes te maken. Ook dit jaar wordt er flink uitgepakt. In buurthuis de Pannehoef geeft het koor een optreden waar het zelfs een dansschool voor inhuurt. Aan het eind van de avond gaat iedereen tevreden naar huis. Maar als de beheerders van de Pannehoef maandagochtend de vloer schoonmaken blijkt dat de dansers paraffine gestrooid hebben. Een ramp, want in combinatie met water is de vloer spekglad geworden. Het buurthuis vindt dat het koor de schade moet dragen, maar het koor vindt dat de Pannehoef vooraf had moeten waarschuwen voor de gevolgen van paraffine.
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef veldmuis het volgende:
Die ken ik zelfs.
quote:De eigenzinnige Kees Floren woont al een paar jaar aan de Ossendrechtseweg als hij nieuwe buren krijgt: Ton en Conny Goossens. Ton blijkt uit hetzelfde hout gesneden als Kees en dus minstens zo eigenwijs, maar toch kunnen ze het aanvankelijk goed met elkaar vinden. Dat verandert als Kees de schutting op de erfgrens vervangt door een babyblauwe damwand. Ton vindt de wand zo lelijk dat hij besluit er een taxushaag tegen aan te planten. En daar is Kees absoluut niet van gediend.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Meneer de rechter we hebben 2 onder 1 kap.
Zolang hij geld krijgtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef lj_lightning het volgende:
"Dat vraag ik mijzelf ook wel eens af, wat doen we hier?!" aldus Dhr Visser![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |