Mijn staart staat nog fier omhoog en ik loop alleen weg als ik ergens anders een sappiger bitch zie lopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
APK is een laffe hond, die met de staart tussen zijn benen erweer vandoor jankt.
Wat doe je hier dan, ga je pik achterna ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn staart staat nog fier omhoog en ik loop alleen weg als ik ergens anders een sappiger bitch zie lopen.![]()
Zal ik doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Prospera?? Pas je de Hooliganlink in je COS OP nog ff aan??
Dat is wel een lekker hoerige opmerking, hebben ze achter het centraal nu ook al internetquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ff geduld hebben... ze reageert niet zo snel vandaag![]()
Zit je nu ook al achter Centraal, daar zitten vast nog wel jonge chickiesquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker hoerige opmerking, hebben ze achter het centraal nu ook al internet![]()
Sufkut, waar ik zit hebben ze niet eens een centraal...quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker hoerige opmerking, hebben ze achter het centraal nu ook al internet![]()
Niet van die ouwehoeren als jij iigquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit je nu ook al achter Centraal, daar zitten vast nog wel jonge chickies![]()
Eend zit op Amanda's plekje, daar scoort hij een paar kwikjes, kwekjes en kwakjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sufkut, waar ik zit hebben ze niet eens een centraal...![]()
OMFG je bent zo een boerentrien uit een sexboederijquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sufkut, waar ik zit hebben ze niet eens een centraal...![]()
Nee, dat vindt de Here niet goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG je bent zo een boerentrien uit een sexboederij![]()
Jawel hoor, als je maar elke dag bidt, dan neemt maria je plaats nog over ookquote:
Jij bent zo'n loverboy die jonge meisjes probeert te scorenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG je bent zo een boerentrien uit een sexboederij![]()
M'n plaats overnemen?? Kan ik eindelijk die onbevlekte ontvangenis verklarenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je maar elke dag bidt, dan neemt maria je plaats nog over ook
En daar ben jij weer de stalker vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij bent zo'n loverboy die jonge meisjes probeert te scoren![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n plaats overnemen?? Kan ik eindelijk die onbevlekte ontvangenis verklaren![]()
Die grap was zo slecht dat ik spontaan in de lach schootquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan niet eens rellen in een reltopic
Nee ik vind het erg dat jij niet meer zo een jong chickie bentquote:
Dus technisch gezien was het doel van de grap bereikt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die grap was zo slecht dat ik spontaan in de lach schoot![]()
Kan jij niet nog ff 24 uur in een trein gaan zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus technisch gezien was het doel van de grap bereikt?
Zitten daar lekkere jonge chickies danquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
Oh Eendje zie net dat iedereen hier zit. Even verkassen dus![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij niet nog ff 24 uur in een trein gaan zitten![]()
Nee, ik zit erquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zitten daar lekkere jonge chickies dan![]()
![]()
Lovergirl, zit je weer jonge haantjes te scoren?quote:
Morgen niet gaan zeiken als je remkabels doorgesneden zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die staat in de kast, naast de jouwe![]()
Dan neem ik de jouwe toch??quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Morgen niet gaan zeiken als je remkabels doorgesneden zijn![]()
Heb ik van jou geleerd hersenloze Brian wannabeequote:Op dinsdag 3 april 2007 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lovergirl, zit je weer jonge haantjes te scoren?![]()
Toch nog knap dat je dat heb weten te bewerkstelligen, snap je, dushiquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd hersenloze Brian wannabee![]()
En dat is welke taal??quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
We praten 2 verschillende talen het stukje van jou is of je de man in je bent en daar leg ik het idee naast dat ik een vrouw ben die mijn moeder misschien wel zag en zo
Tering, wat zijn dat voor pillen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
We praten 2 verschillende talen het stukje van jou is of je de man in je bent en daar leg ik het idee naast dat ik een vrouw ben die mijn moeder misschien wel zag en zo
Die zit vol schele trutquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
Oh Eendje zie net dat iedereen hier zit. Even verkassen dus![]()
Pleur opquote:
Kut is dat he, als je langzaam maar zeker in de gaten krijgt dat er tegen mijn degelijk doortimmerde argumenten uiteindelijk niks in te brengen is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is prima als jij je heroinehoertjes de straat op laat gaan. Maar Lieke heeft toch wel wat meer klasse om haar als gebruiksvoorwerp te laten dienen voor Brian, ik snap ook niet dat jij als oprichter van de Lieke sekte dat zou willen.
Over dat Huub fucking arrogant en eigenwijs is moet ik het HELAAS met je eens zijn, maar er zijn wel andere middelen te vinden om dat te laten doordringen bij dat mannetje.
Enne van mijn situatie ben jij totaal niet op de hoogte dus laten we die er lekker buiten houden.![]()
![]()
Zoooo daar heb je lang over moeten nadenken!!!!! Lastig he als je 2 hersencellen heb, een om je lul achterna te lopen en de andere om te proberen mensen af te zeiken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kut is dat he, als je langzaam maar zeker in de gaten krijgt dat er tegen mijn degelijk doortimmerde argumenten uiteindelijk niks in te brengen is.![]()
![]()
En je spreekt jezelf weer eens tegen. Eerst geef je aan dat je denkt dat ik goed bekend ben met heroinehoertjes, en daarna zeg je dat ik niet van jou situatie op de hoogte ben.![]()
Maar ok, het is inderdaad al erg genoeg dat je zo diep bent gezonken, je hebt mij dus niet nodig om je flink de grond in te trappen, want dat kan je zelf dus een heel stuk beter!![]()
Het duurde alleen maar zo lang omdat ik er lang over heb getwijfeld of ik het wel kon maken om iemand die toch al niet erg goed spoort nog een paar extra zetjes te geven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoooo daar heb je lang over moeten nadenken!!!!! Lastig he als je 2 hersencellen heb, een om je lul achterna te lopen en de andere om te proberen mensen af te zeiken.![]()
![]()
prototype ideale medeburgerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het duurde alleen maar zo lang omdat ik er lang over heb getwijfeld of ik het wel kon maken om iemand die toch al niet erg goed spoort nog een paar extra zetjes te geven.
Maar omdat ik vind dat de naakte waarheid en de harde werkelijkheid te allen tijde gepromoot moeten worden ben ik toch maar wedergekeerd.![]()
Oke dan ga ik hier maar ff over nadenken dan, tijdens het lezen van de Libelle!!!! Misschien krijg ik nog inspiratie enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het duurde alleen maar zo lang omdat ik er lang over heb getwijfeld of ik het wel kon maken om iemand die toch al niet erg goed spoort nog een paar extra zetjes te geven.
Maar omdat ik vind dat de naakte waarheid en de harde werkelijkheid te allen tijde gepromoot moeten worden ben ik toch maar wedergekeerd.![]()
Met nadenkend lezen van de Libelle bedoel je natuurlijk dat je je in je kartonnen doos terugtrekt om weer eens een flink potje te gaan zitten janken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dan ga ik hier maar ff over nadenken dan, tijdens het lezen van de Libelle!!!! Misschien krijg ik nog inspiratie enzo.
Maar ik blijf je gewoon een Lullo vinden.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet hoor, want ik zie dat je het toch langzaamaan begint te snappen; dat je me Lullo noemt, of wat dan ook... het ene oor in en het andere weer uit. Maar die hoofdletter verraadt dat je je plaats kent!
Net zoals het feit dat je je eigen naam níet met een hoofdletter schriijft.![]()
sorry ik val ff uit me rol, maar lag ff dubbel nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met nadenkend lezen van de Libelle bedoel je natuurlijk dat je je in je kartonnen doos terugtrekt om weer eens een flink potje te gaan zitten janken.![]()
Maar dat geeft niet hoor, want ik zie dat je het toch langzaamaan begint te snappen; dat je me Lullo noemt, of wat dan ook... het ene oor in en het andere weer uit. Maar die hoofdletter verraadt dat je je plaats kent!
Net zoals het feit dat je je eigen naam níet met een hoofdletter schriijft.![]()
Tja, je geeft af op anderen omdat ze SHe prefereren boven BANJ, maar je eigen voorkeur komt hiermee toch ook wel heel duidelijk naar voren: je hebt fatsoenlijke reacties gekregen maar je besteedt je tijd liever aan dingen die je niet zinnen. Begrijpelijk dat je meer ziet in Natasia en vooral Brianquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef danos het volgende:
Omdat het niveau hier toch niet meer te redden is, en individuen als Beequeen, petraa etc mij zodanig irriteren heb ik de moed opgegeven dat dit ooit nog zal veranderen. En zal ik vanaf nu al mijn posts in /DGK afsluiten met:
BeeQueen = een lelijke dikke tifushoer
LOI-cursus speciaal voor petraa!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef petraa het volgende:
[..]
sorry ik val ff uit me rol, maar lag ff dubbel nu![]()
.
Maar aangezien dit een Hooligan topic moet ik je erop wijzen dat het feit dat ik me naam niet met een hoofdletter schrijf komt omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik mezelf te belangrijk vind.
Sommige mensen vinden het trouwens ook lastig om de shift-toets te vinden, dat zijn de mensen met 2 hersencellen, waaronder jij dus valt.Voor die mensen heb ik het gewoon maar simpel gehouden heb geen zin om mensen een toetsenbordvaardigheidscursus(leuk scrabblewoord trouwens) te geven, die cursus kunnen ze (jij dus ook)gewoon volgen bij www.loi.nl
![]()
Succes, en tot begin december!quote:De cursus Schrijf goed Nederlands is volgens de nieuwe spelling en leert je de Nederlandse taal op de juiste manier te gebruiken. Een vlotgeschreven tekst kost je geen hoofdbrekens meer. Ook je spelling en je stijl worden onder handen genomen.
Studieduur : 8 maanden
Lekker ding (ahum), ik heb die cursus niet nodig!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LOI-cursus speciaal voor petraa!
[..]
Succes, en tot begin december!![]()
Die LOI stukjesschrijver mag de cursus zelf ook wel eens volgen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LOI-cursus speciaal voor petraa!
[..]
Succes, en tot begin december!![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Lekker ding (ahum), ik heb die cursus niet nodig!
Ik heb me aangepast aan jou schrijfwijze,
[..]
Ohhh u wilt met U aangesproken worden!! Prima hoor, dat doe ik graag voor mijn oudere medemens.quote:
Beleefdheidsvormen interesseren me geen zak!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh u wilt met U aangesproken worden!! Prima hoor, dat doe ik graag voor mijn oudere medemens.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beleefdheidsvormen interesseren me geen zak!
Wel zou ik het op prijs stellen als ik in aanvaardbaar Nederlands aan- dan wel toegesproken wordt.
Of zal ik je voortaan maar amandaa gaan noemen?![]()
Kut zegquote:
Ik zie dat je ook al aangetast bent door de Brianiaanse en Japiaanse denkwijzes??quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Zo zie je maar weer dat mensen met een hoog adaptief vermogen zich razendsnel aanpassen aan de omgeving...![]()
Wat is jouw niveau dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef danos het volgende:
Omdat het niveau hier toch niet meer te redden is, en individuen als Beequeen, petraa etc mij zodanig irriteren heb ik de moed opgegeven dat dit ooit nog zal veranderen. En zal ik vanaf nu al mijn posts in /DGK afsluiten met:
Dat is voorwaar een niveaurijke waarneming!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef danos het volgende:
[..]
En of ander onwijs dom mokkel dat zich de Gouden Kooi probeert in te likken, sommige mensen zeggen dat ze slim is maar dat komt waarschijnlijk omdat deze mensen nog dommer zijn dan zij.
Dacht dat ook Huupie zich daar van bedient als het hem te pas komt: "Ik heb dan wel lopen lebberen en vunzen op mijn feessie, maar dat moest van Stijn en Deborah."quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook al aangetast bent door de Brianiaanse en Japiaanse denkwijzes??
"Ik heb de fout wel zelf gemaakt maar het was de schuld van een ander"![]()
Dat het binnen het huis zo besmettelijk is kan ik begrijpen... maar vooralsnog vind ik het voor jou geen valide excuusquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dacht dat ook Huupie zich daar van bedient als het hem te pas komt: "Ik heb dan wel lopen lebberen en vunzen op mijn feessie, maar dat moest van Stijn en Deborah."
Sinds wanneer zit jij in de Commissie ter Validatie van Kutsmoesjes?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het binnen het huis zo besmettelijk is kan ik begrijpen... maar vooralsnog vind ik het voor jou geen valide excuus![]()
Sinds ik onmogelijk benquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij in de Commissie ter Validatie van Kutsmoesjes?
Ach zo!quote:
Je snapt het nog niet helemaal:quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach zo!
Het is dus een commissie die de Verder Volstrekt Kanslozen een mogelijkheid biedt zich voor zover mogelijk iets minder kansloos te voelen!
Mooi land, dat Nederland!
Ik moet rellen, dus.....PP, wat ben jij een fucking, teringleidene, kloterige lieverd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat is jouw niveau dan?
[..]
Dat is voorwaar een niveaurijke waarneming!
Ik denk dan ook dat het je steekt dat zelfs Beequeen en petraa jou qua niveau nog de loef afsteken.
Danos is een lelijke, dikke tyfuslijer die door elke hoer uitgelachen en geweigerd wordt.
Psies, je snapt er geen fluit van!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet rellen, dus.....PP, wat ben jij een fucking, teringleidene, kloterige lieverd.![]()
ik zal het wel weer niet snappen, als Libelle lezeres.
Kloot dan ook op bij de ochtendsessie van de Libelle lezende, koffiedrinkende , retards.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies, je snapt er geen fluit van!
Je moet niet op mij gaan zitten reageren, maar die kneus van een Danos zijn verdiende loon geven.
Bovendien bén ik al met iemand van jouw Libelle-voorleesclubje aan het rellen, en die trekt het ook al niet meer.
Begin dan ook jullie eigen topic! 'DGK-geneuzel op Libelle-niveau'quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kloot dan ook op bij de ochtendsessie van de Libelle lezende, koffiedrinkende , retards.
Nou... ik wilde dus van de week voor een of andere COSquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Begin dan ook jullie eigen topic! 'DGK-geneuzel op Libelle-niveau'
Of hoepel lekker op naar het Libelle-forum!![]()
Dat begrijp ik. Je merkte dat je je daar meteen thuis voelde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik wilde dus van de week voor een of andere COSeen link naar het libelle-forum plaatsen, en om die link te achterhalen ging ik dus eerst naar www.libelle.nl
Dat was schrikken![]()
Denk je nou echt dat ik me ooit maar 1 seconde door een libelle lezende werkloze huisvrouw laat intimideren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies, je snapt er geen fluit van!
Je moet niet op mij gaan zitten reageren, maar die kneus van een Danos zijn verdiende loon geven.
Bovendien bén ik al met iemand van jouw Libelle-voorleesclubje aan het rellen, en die trekt het ook al niet meer.
Leuk dat je je natte dromen hier met ons wil delen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:56 schreef danos het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik me ooit maar 1 seconde door een libelle lezende werkloze huisvrouw laat intimideren?
Helemaal niks, mits onderin de kattenbakquote:
Mijn katten kunnen niet lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helemaal niks, mits onderin de kattenbak![]()
Klik eens op de link van Leandra, als je het dan nog niet snapt ben je reddeloos verloren, dan kan je beter hier op het libelle.fok!.forum terecht.quote:
Ik zie niet zoveel verschil met het DGK-forum hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Klik eens op de link van Leandra, als je het dan nog niet snapt ben je reddeloos verloren, dan kan je beter hier op het libelle.fok!.forum terecht.
Je bent rood!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Moet dit op onze legendarische 'servival' topics lijken?
O shit ja, dit effect op m'n ouwe 'homies' vergeet ik steedsquote:
Soms mis zelfs ik bommie wel eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Moet dit op onze legendarische 'servival' topics lijken?
En daarom maken sommigen zich dus zo druk, over die Libellisering van FOK!-DGK.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel verschil met het DGK-forum hoor.![]()
quote:
Buuufquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Eend!! lekkere knuffelkip!!![]()
Flugs!Welk een supersonisch carrierepad bewandel jij!!
![]()
Verrot schelden? Is dat de nieuwe 'game'?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buuuf![]()
Dat was een lange verbouwing
Eigenlijk hoor ik je hier verrot te schelden![]()
Leer schrijven sukkel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beleefdheidsvormen interesseren me geen zak!
Wel zou ik het op prijs stellen als ik in aanvaardbaar Nederlands aan- dan wel toegesproken wordt.
Of zal ik je voortaan maar amandaa gaan noemen?![]()
Ik irriteer je ???? Je zit te zeiken vent. Het enige wat ik heb gedaan is je wijzen op het feit dat je in de COS geen fokkers moet aanvallen. Daar is namelijk dit topic voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef danos het volgende:
Waar men mee omgaat daar wordt men mee besmet.quote:
Eend!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buuuf![]()
Dat was een lange verbouwing
Eigenlijk hoor ik je hier verrot te schelden![]()
Heb jij ooit mijn scheur gezien ????? NEEEEEEE!!!!! Dus ga geen voorbarige conclusies trekken. Als er iemand is die haar eigen foutjes durft toe te geven, dan ben ik het. Ik ben namelijk niet perfect en zal ook nooit perfect worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar men mee omgaat daar wordt men mee besmet.Mea Culpa! Mea Maxima Culpa!
Het verschil tussen jou en mij is dat ik mijn eigen foutjes durf in te zien en ervan wil leren, waar jij op Amandeske wijze je grote scheur opentrekt.![]()
Het enige waar hooligans scherpe messen voor nodig hebben is om een medehooligan aan te rijgen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eend!Ik verwachtte een messcherpe fileersessie als "in the old days.."
![]()
zoals eend met whiskey...
Maar dat doen hooligans natuurlijk niet....![]()
Niks voorbarig, want nu ik weet wat er zoal uit jouw scheur voortkomt WIL ik dat ding nooit en te nimmer op mijn netvlies geprojecteerd zien!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij ooit mijn scheur gezien ????? NEEEEEEE!!!!! Dus ga geen voorbarige conclusies trekken. Als er iemand is die haar eigen foutjes durft toe te geven, dan ben ik het. Ik ben namelijk niet perfect en zal ook nooit perfect worden.
Dat is iets wat ik toe durf te geven in tegenstelling tot jou simpele zieltje.![]()
Zorg dan ook eens voor wat gepaste smiley's, zoals diverse messen, fietskettingen, hamers en andere weiland-uitrustingen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het enige waar hooligans scherpe messen voor nodig hebben is om een medehooligan aan te rijgen..
Verbaal komen ze niet verder dan: "Hoeruh, Hoeruh, Hoeruh" en "hij is een hondelul"
Enkel een toetsenbord en snedige vingers zijn voldoende...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zorg dan ook eens voor wat gepaste smiley's, zoals diverse messen, fietskettingen, hamers en andere weiland-uitrustingen!
En: "vul willekeurige naam in" is de hoer van "voer willekeurige plaatsnaam in"quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het enige waar hooligans scherpe messen voor nodig hebben is om een medehooligan aan te rijgen..
Verbaal komen ze niet verder dan: "Hoeruh, Hoeruh, Hoeruh" en "hij is een hondelul"
Troost je, je krijgt mijn scheur ook nooit te zien, al zou je willen en al zou je de laatste kerel op deze aardkloot zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niks voorbarig, want nu ik weet wat er zoal uit jouw scheur voortkomt WIL ik dat ding nooit en te nimmer op mijn netvlies geprojecteerd zien!
Het idee alleen al...![]()
Ik vraag het ook niet voor mezelf hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Enkel een toetsenbord en snedige vingers zijn voldoende...
Maar dat is slechts voor weinigen weggelegd. Helaas overheerst hier de VMBO mentaliteit dat je een goeie discussie alleen met messen en fietskettingen kunt beslechten...![]()
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Enkel een toetsenbord en snedige vingers zijn voldoende...
Maar dat is slechts voor weinigen weggelegd. Helaas overheerst hier de VMBO mentaliteit dat je een goeie discussie alleen met messen en fietskettingen kunt beslechten...![]()
Als ik het niet dacht!quote:
Meen ik daar iets van jaloersheid te horen ???quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht!
Een beetje gaan slijmen bij het hogere FOK!volk.
Vroegah schoren ze jouw soort gewoon kaal!![]()
Slijmen is voor Libelle-volk en NSB-sympathisanten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Meen ik daar iets van jaloersheid te horen ???
Jammer he dat er geen mensen zijn die met jou soort willen slijmen.
Het enige ding wat met jou wil slijmen is een slak.![]()
Triest, triest, triest !!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Slijmen is voor Libelle-volk en NSB-sympathisanten.![]()
Dat krijg je als je boven de 40 komt. Daar zou jij toch alles vanaf moeten weten, ouwe zak!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom begin je nu tegen jezelf te praten?![]()
Dat laatste eraf laten en je hebt de perfecte snedige opmerkingquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je boven de 40 komt. Daar zou jij toch alles vanaf moeten weten, ouwe zak!!!!!![]()
Ik mag dan een ouwe zak hebben zijn, maar mijn geest is uiterst vitaal en in de kracht van zijn leven!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je boven de 40 komt. Daar zou jij toch alles vanaf moeten weten, ouwe zak!!!!!![]()
Eend komt ook niet verder dan achter het CS en sexboerderijen en waar bemoei jij je eigenlijk mee omhooggevallen pr-vrouw die nog geen database van de andere kan onderscheiden, lid van de voormalige kusjesbrigade.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Hoe laag moet het niveau wel niet zijn als Eend het al niet meer op weet te krikken
Ik zat niet bij de kusjesbrigadequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eend komt ook niet verder dan achter het CS en sexboerderijen en waar bemoei jij je eigenlijk mee omhooggevallen pr-vrouw die nog geen database van de andere kan onderscheiden, ex-lid van het voormalige kusjesbrigade.
Die is wel héél scherp.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat laatste eraf laten en je hebt de perfecte snedige opmerking
En jij hebt écht opgelet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op zeg, heel BB6 zat je je in te likken.
ja, ik dacht al, dat was toch BB5?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij hebt écht opgelet?
De kusjesbrigade zat tijdens BB6 al lang en breed op VOL
Kijk nog zo'n typje van de brigade die hier is blijven hangen, of de weg naar VOL niet meer weetquote:
Jij hebt ook een lekkere bui!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk nog zo'n typje van de brigade die hier is blijven hangen, of de weg naar VOL niet meer weet![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk nog zo'n typje van de brigade die hier is blijven hangen, of de weg naar VOL niet meer weet![]()
* proestquote:
En daardoor dit topic overlaten aan debielequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een lekkere bui!
Ga eens vlug APK opzoeken en neem hem mee naar [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Nee, je laat me toch niet alleen hier? Ik hou wel van een nurkse poster die met weinig op de kast te krijgen is!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
En daardoor dit topic overlaten aan debiele![]()
![]()
en
posters
![]()
APK is niet meer hetzelfde sinds ik zijn hersenpan heb ingeslagen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Prospera het volgende:
APK is niet meer hetzelfde sinds ik zijn hersenpan heb ingeslagen.
Er was geen redden meer aan qua ondermaatse klierigheid en jij was erg lief. Of het een met het ander verband hield, betwijfel ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij hebt écht opgelet?
De kusjesbrigade zat tijdens BB6 al lang en breed op VOL
Dat is weer een kwalitatief intellectueel relpost op hoog niveau. Als je niet beter kan, ga hier dan weg en verdwijn naar de sc waar we allemaal weer lief en aardig voor elkaar zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, je laat me toch niet alleen hier? Ik hou wel van een nurkse poster die met weinig op de kast te krijgen is!
Moet ik eens vaker doen danquote:
Ik heb er een uurtje over nagedacht, maar ik kom er niet uit! Is het nou een compliment voor Eend of niet???quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Hoe laag moet het niveau wel niet zijn als Eend het al niet meer op weet te krikken
Het is geen complimentje voor hem omdat hij niets meer weet op te krikkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb er een uurtje over nagedacht, maar ik kom er niet uit! Is het nou een compliment voor Eend of niet???![]()
Gefeliciteerd trouwens met de bevordering!
Je bent zo lief als je me goddelijke eigenschappen toedicht, stom wijf! (om aan de randvoorwaarden van posts in dit topic te voldoen)quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is geen complimentje voor hem omdat hij niets meer weet op te krikken
en die felicitaties bewaar je maar voor de sc, Jah![]()
Kom maar kindje, kom maar bij Demins!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
Zo daar ben ik weer om het niveau weer ff wat omhoog te halen. Ik heb nog steeds een haat aan Pietje !!!!!!![]()
Kut vuurwerk dat ze hier afsteken, daar heb ik ook haat aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
Dat is Jahwee, religieuze analfabeet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent zo lief als je me goddelijke eigenschappen toedicht, stom wijf! (om aan de randvoorwaarden van posts in dit topic te voldoen)
Niet op Jamaica!!! Lijder aan een beperkt denkraam!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is Jahwee, religieuze analfabeet.
In wat voor achterlijk land leef jij eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
Kut vuurwerk dat ze hier afsteken, daar heb ik ook haat aan.![]()
Het is leider vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Niet op Jamaica!!! Lijder aan een beperkt denkraam!
Jij bent de leidster van je beperkte denkraam? Van mij mag het maar daar zal het denkraam niet van opknappen! Debiele doos!!!quote:
En waarom moest jij nou weer lachen? Simpele ziel!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens niet zo grappig in het Hooligantopic, ik moest lachen![]()
Zuid-Holland!!!! of bedoelde je dat nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
In wat voor achterlijk land leef jij eigenlijk![]()
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag?? Bang dat ik dat niet zelf kon bedenken??quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
En waarom moest jij nou weer lachen? Simpele ziel!!!
Doe jij es ff normaal, in dit topic is het STRENG verboden te lachen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens niet zo grappig in het Hooligantopic, ik moest lachen![]()
Ik had al iets met hol verwacht van jou! Monomane vrouw!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Zuid-Holland!!!! of bedoelde je dat niet![]()
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag??quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag?? Bang dat ik dat niet zelf kon bedenken??
Omdat jij het antwoord anders niet zou wetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag??
Ik zou haast niet in die topic willen posten, wantquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Prospera het volgende:
Ik ga es ff vriendelijk doen [COS#1032] Brian heeft de X factor![]()
Hou die gedachte en dat gevoel goed vast!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een haat aan Pietje !!!!!!![]()
Doe ik, want zou ik dat niet doen, dan zou ik vannacht niet kunnen slapen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou die gedachte en dat gevoel goed vast!
Tis uitermate wederzijds en vice versa!
Dat kun je toch niet, want ik heb jeukpoeder in je bed gestrooid!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe ik, want zou ik dat niet doen, dan zou ik vannacht niet kunnen slapen.![]()
Oh sexy, heb ik eindelijk weer eens jeukquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet, want ik heb jeukpoeder in je bed gestrooid!![]()
Vulkoeken ga ik nooit op in eigenlijk.......quote:Op woensdag 4 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ram je kop in als je nog eens sukkel zegt![]()
Is dat met spijs ofzo, dat doe je toch alleen in de kerkquote:Op woensdag 4 april 2007 01:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vulkoeken ga ik nooit op in eigenlijk.......![]()
Hij plaatst hier 3 posts en jij hebt jequote:Op woensdag 4 april 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dat met spijs ofzo, dat doe je toch alleen in de kerk![]()
Voorlopig ben ik nog in gesprek met een vulkoek die mijn kop in wil rammen.....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, zit ik gvd een keer sociaal te doen in de SC gebeurt er hier weer van alles
Een beetje training kan je ook wel gebruikenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, zit ik gvd een keer sociaal te doen in de SC gebeurt er hier weer van alles
Nee jij dan... jij laat je verdomme in 2 posts van de wijs brengenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een beetje training kan je ook wel gebruiken![]()
Het is net als les met Brian.......kansloos.....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een beetje training kan je ook wel gebruiken![]()
Ai... dat had je nou niet moeten zeggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is net als les met Brian.......kansloos.....![]()
Ik dacht toch niet dat we in gesprek warenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog in gesprek met een vulkoek die mijn kop in wil rammen.....
![]()
Dat wordt weer een lobotomiequote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai... dat had je nou niet moeten zeggen...
* pakt de koekepan van Prospera af en ramt hem tegen de gevulde koek van Mokum![]()
Nee klopt...je bent mijn nivo niet........quote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht toch niet dat we in gesprek waren![]()
Mwah... hij schrijft al nivo... kan niet veel meer worden weggehaald anders schijt hij het aanrecht onderquote:
Geen kans, ik mep iedereen een blok verder als ze gaan tokkieënquote:Op woensdag 4 april 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee jij dan... jij laat je verdomme in 2 posts van de wijs brengen![]()
Met die kippepootjes van jou zeker??quote:Op woensdag 4 april 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen kans, ik mep iedereen een blok verder als ze gaan tokkieën![]()
We stellen hem in bewaring bij ons in het keldertjequote:Op woensdag 4 april 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... hij schrijft al nivo... kan niet veel meer worden weggehaald anders schijt hij het aanrecht onder![]()
Mag het op je hoofdkussen zijn..?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... hij schrijft al nivo... kan niet veel meer worden weggehaald anders schijt hij het aanrecht onder![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
We stellen hem in bewaring bij ons in het keldertje![]()
Nuh ik krijg les van Hans Nijmanquote:Op woensdag 4 april 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die kippepootjes van jou zeker??![]()
Oh jahquote:Op woensdag 4 april 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik pak de zweepjes vast... pak jij de boeien??
![]()
Je moet niet zo godverkutgrappig zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dus voorlopig ram je ff nix met je gekneusde spare-ribs...![]()
Nee verkeerde topic, maar als je er pissig van wordt is het doel toch bereiktquote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je moet niet zo godverkutgrappig zijn![]()
Off-topic! Er MOET iemand beledigd of gekwetst worden!quote:
Alsof jij er meer hebt; 1 gerichte klap en al je hersentjes liggen aan gort op de vloer en dan mag ik zequote:Op woensdag 4 april 2007 01:40 schreef demins het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat idiote JAH! Eencellige!
Ik zat er niet ver naast met mijn vulkoek....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je moet niet zo godverkutgrappig zijn![]()
Je offert je op als zondebok of wil je een team vormen?? Omdat je het niet alleen afkunt enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 01:43 schreef demins het volgende:
[..]
Off-topic! Er MOET iemand beledigd of gekwetst worden!![]()
Edit: Lul!
Ja, dat is jouw taak, ongelukkige!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alsof jij er meer hebt; 1 gerichte klap en al je hersentjes liggen aan gort op de vloer en dan mag ik ze
weer ze bij elkaar vegen en er gortepap van maken![]()
Welkom kansloze....morgen zeker weer naar het Leger des Heils voor je dagelijkse boterham?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:43 schreef demins het volgende:
[..]
Off-topic! Er MOET iemand beledigd of gekwetst worden!![]()
Edit: Lul!
Je zat er naast lul... ik heb het zelf gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast met mijn vulkoek....![]()
Dat van jou is lang niet genoeg om het op te vegen zeker...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alsof jij er meer hebt; 1 gerichte klap en al je hersentjes liggen aan gort op de vloer en dan mag ik ze
weer ze bij elkaar vegen en er gortepap van maken![]()
Afgunst is geen mooie eigenschap, verdorvene!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welkom kansloze....morgen zeker weer naar het Leger des Heils voor je dagelijkse boterham?![]()
Nee ik zal hem je voeren en je bekkie dichtplakken met tape....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zat er naast lul... ik heb het zelf gezien![]()
Je had alleen die gevulde koek niet in je handen moeten hebben Japio![]()
Daar had je aan moeten denken voor ik je polsen aan elkaar getaped hadquote:Op woensdag 4 april 2007 01:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee ik zal hem je voeren en je bekkie dichtplakken met tape....![]()
Ja, maak het nog ff gemakkelijk: zo hoeft ze verdomme nooit ergens verantwoording voor te nemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil het touw wel brengen en een boom voor je uitzoeken hoor...........![]()
Ik heb nou niet de indruk dat Prospera ergens goed in is...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Prospera? Waar blijft die klote eend trouwens??
Ga eens ff doen waar je goed in bent en stalk hem hierheen.
Wacht ffquote:Op woensdag 4 april 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Komt Eend hier op bezoek? Die speelt al jaren niks meer klaar! Afschieten, als je tenminste een hart in je donder hebt!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 4 april 2007 01:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nou niet de indruk dat Prospera ergens goed in is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:58 schreef demins het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvervuiler
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:58 schreef demins het volgende:Hoe lang mag jij van mama achter de pc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
Eend is de Huub van dit forum, vanwege zijn chickies, zn ban en zijn onderdanig gedrag naar het Achter/Febo gedeelte hier.
Zo laat als ik wil, ik heb proefwerkweek!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe lang mag jij van mama achter de pc?![]()
Nee ik had meer van je verwacht als COSmongool.........quote:Op woensdag 4 april 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Dat rellen valt ook niet mee zonder COSmongolen hè
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
Eend is de Huub van dit forum, vanwege zijn chickies, zn ban en zijn onderdanig gedrag naar het Achter/Febo gedeelte hier.
Kom ik in aanmerking? Kon niet slapen en zag dat het hier maar niet wil lukken met de moord- en doodslag.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
pleur ff lekker op naar de mutsenbazaarquote:Op woensdag 4 april 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom ik in aanmerking? Kon niet slapen en zag dat het hier maar niet wil lukken met de moord- en doodslag.
HOEZO!! Zonder COSmongolen...???quote:Op woensdag 4 april 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Ik had die term van APK gegapt... en jij viel tot deze opmerking ook niet in die categorie...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee ik had meer van je verwacht als COSmongool.........![]()
Mwah. Ik had meer passie verwacht van een groepshuilerd. Overnieuwquote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
pleur ff lekker op naar de mutsenbazaar![]()
Shit.... tijd om me te gaan verhangen, de grote Disana is niet van me onder de indrukquote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah. Ik had meer passie verwacht van een groepshuilerd. Overnieuw![]()
Ben je de Libelle link nou alweer kwijt??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
pleur ff lekker op naar de mutsenbazaar![]()
Iedere passie is aan jou niet besteed, gruwelijke mongool!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah. Ik had meer passie verwacht van een groepshuilerd. Overnieuw![]()
PietjePuk en Gert gingen je voor. Niet origineel genoeg dusquote:Op woensdag 4 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je de Libelle link nou alweer kwijt??www.libelle.nl
Tuttuttut.... moet je de geraniums geen water gaan geven en via je spionnetje gluren wat mensen MET een leven doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je de Libelle link nou alweer kwijt??www.libelle.nl
Broodpootquote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef demins het volgende:
[..]
Iedere passie is aan jou niet besteed, gruwelijke mongool!![]()
Het is ook razend irritant dat er niemand aanwezig is waar ik een pleurishekel aan hebquote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef Mokum020 het volgende:
Hoe kun je nou rot doen tegen sommige lui die je wel mag..........![]()
kneusjes....
Je doet gewoon net of je me negeert, he?!?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook razend irritant dat er niemand aanwezig is waar ik een pleurishekel aan heb![]()
Ben jij ook al zo'n kansloze.......quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuttuttut.... moet je de geraniums geen water gaan geven en via je spionnetje gluren wat mensen MET een leven doen?
Spionnetje?? Zo'n ding voor paupers op een flatje bedoel je??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuttuttut.... moet je de geraniums geen water gaan geven en via je spionnetje gluren wat mensen MET een leven doen?
As always...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Nou... ik heb me vrijwillig aangeboden, maar jullie kunnen er niets van. Ik kruip gedesillusioneerd mijn bedje maar weer in dan...![]()
Tot deze post toe welquote:Op woensdag 4 april 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet gewoon net of je me negeert, he?!?
De allochtonen gebruiken daar schotels voor.......en maar kijken de hele dag..quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spionnetje?? Zo'n ding voor paupers op een flatje bedoel je??
Ach..spuit 11 is ook weer boven water...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Typisch geval van uitgevallen hersenfuncties![]()
Flat?? Waar woon jij in godsnaam??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De allochtonen gebruiken daar schotels voor.......en maar kijken de hele dag..![]()
iemand hier ook met zo'n kansloze schotel aan de flat?
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ga je nou nog flirten ook? Ik word niet goed...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.
Eerst even langs het Hoe Druk Ik Mij Uit In Begrijpelijk Nederlands topic, nondeju!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er een Huilen Met De Wolven In Het Bos topic moet komen. Speciaal voor jou![]()
O, gaan we schelden? Kijk even in de spiegel, is dat roet of zijn het de kringen onder je nachtbrakende ogen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Topicvervuiler... doe dat ff hier: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Hebben ze in die pauperstad nou al in iedere wijk flats neergezet?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker blond?![]()
ach niet iedereen weet wat Mokum betekent he...
Vlak bij Volendam ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker blond?![]()
ach niet iedereen weet wat Mokum betekent he...
Te tam.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef demins het volgende:
[..]
Eerst even langs het Hoe Druk Ik Mij Uit In Begrijpelijk Nederlands topic, nondeju!
En dan........quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er een Huilen Met De Wolven In Het Bos topic moet komen. Speciaal voor jou![]()
Short term memory only.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
Typisch geval van uitgevallen hersenfuncties![]()
Schelden?? Het is uitgelopen mascara van jouw wrede aanvallen op mijn liefelijke persoontje, je weet toch dat ik dat niet kan handelen?!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
O, gaan we schelden? Kijk even in de spiegel, is dat roet of zijn het de kringen onder je nachtbrakende ogen?
Tot zover was het me wel duidelijk jaquote:Op woensdag 4 april 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, jij bent beter in (mee)huilen dan in rellen. Leek me toch wel duidelijk?![]()
Ach liefie, schat, dushi (on-topic), je bent inderdaad te frele om hier mee te schrijven.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schelden?? Het is uitgelopen mascara van jouw wrede aanvallen op mijn liefelijke persoontje, je weet toch dat ik dat niet kan handelen?!
4 jaar geleden is ook shorttime memoryquote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Short term memory only.
Dingen die je 4 jaar geleden gepost hebt weet hij nog.![]()
Het gaat pas achteruit als jij je er durft te vertonen...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze in die pauperstad nou al in iedere wijk flats neergezet?
Geen wonder dat de boel achteruit gaat![]()
Tss... het was geen verrekijker, het was een caleidoscoopquote:Op woensdag 4 april 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Jezus Leandra, ben je alweer in de truc met de verrekijker en het roet getrapt? Het blijft niet grappig!
Hoe moet ik dat weten als je op een aantal eenvoudige vragen nog geen antwoord hebt gegeven:quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.
Nee nee. Jij huilt graag mee. Maar als je liever zelf begint, verzin dan een groot onrecht dat ik je heb aangedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot zover was het me wel duidelijk jaBegrijp alleen nog niet wat er in dat topic moet gebeuren, moeten mensen dan met mij meehuilen?
![]()
Ook zonder TomTom lukt me dat wel... ware het niet dat mijn automobiel een omtrekkende beweging probeert te maken als ik in de buurt kom... die houdt meer van echt wereldsteden als Parijsquote:Op woensdag 4 april 2007 02:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat pas achteruit als jij je er durft te vertonen...
als je het al weet te vinden...![]()
Ho....... leg nou eens uit waar dat topic voor moet dienen!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee. Jij huilt graag mee. Maar als je liever zelf begint, verzin dan een groot onrecht dat ik je heb aangedaan.
Ik sta schaakmat, ik wind er geen doekjes om. Meesterlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:27 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als je op een aantal eenvoudige vragen nog geen antwoord hebt gegeven:
- Hou oud ben je?
- Hoe lang ben je?
- Wat weeg je?
- Wat is je cupmaat?
- Beschik je over een IQ
- Wat denk je te doen aan die snor?
Gewoon, klagen over mijn wreedheid. Het was maar een suggestie hoor, maar het leek me beter dan de SC zoals laatstquote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho....... leg nou eens uit waar dat topic voor moet dienen!![]()
Owja Parijs..waar de meeste zwervers ter wereld rondlopen..quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook zonder TomTom lukt me dat wel... ware het niet dat mijn automobiel een omtrekkende beweging probeert te maken als ik in de buurt kom... die houdt meer van echt wereldsteden als Parijs![]()
Slijmbal!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sta schaakmat, ik wind er geen doekjes om. Meesterlijk!
Onder pont neuf... waar je me de laatste keer ook opgepikt hebtquote:Op woensdag 4 april 2007 02:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Owja Parijs..waar de meeste zwervers ter wereld rondlopen..
daar voel jij je natuurlijk meteen thuis. Onder welke brug logeer je?![]()
als je zeikt, gaan mensen over je klagen, get over itquote:Op woensdag 4 april 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, klagen over mijn wreedheid. Het was maar een suggestie hoor, maar het leek me beter dan de SC zoals laatst![]()
Jij hebt iets met de verworpenen der aarde, he, fucking wannabe Moeder Theresa!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Owja Parijs..waar de meeste zwervers ter wereld rondlopen..
daar voel jij je natuurlijk meteen thuis. Onder welke brug logeer je?![]()
Aha, eerste tekenen van een rellertje over de rooie. Bingo!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
als je zeikt, gaan mensen over je klagen, get over it![]()
Ik dacht Perron O....maar dat is in Rotterdam....quote:Op woensdag 4 april 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder pont neuf... waar je me de laatste keer ook opgepikt hebt![]()
Ik doe mijn best! Jij brouwt er niks van!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef het op. We doen ons best maar we brouwen er niks van.
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, eerste tekenen van een rellertje over de rooie. Bingo!![]()
ja Google maar...blondjequote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht Perron O....maar dat is in Rotterdam....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |