Kus kaartleestertje, moet gaan slapen dus kan je niet opvrolijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
En ik heb de pest in.....
Beter de weg kwijt dan dat je niet naar buiten durft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
Had ik maar een kaart, dan was ik de weg tenminste niet kwijt![]()
Dat verdwalen is anders verdomd vervelend als je amper bereik op je telefoon hebt....quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Beter de weg kwijt dan dat je niet naar buiten durft.
Ik bedoelde ook niet in de kooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
Geen idee... ik was er de hele dag zo ongeveer niet...
Neuh, ik ben er niet zo rellerig van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb je je frustratie er al een beetje uit kunnen rellen in HOOLIGANS ?
Ik zie trouwens dat we al lekker in deel 3 bezig zijn!
Zo, spuit 11 heeft het topic ook gevonden... was dat nou moeilijk?? Op die blauwe lettertjes klikken??quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
Dusss..
Sterf trutquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, spuit 11 heeft het topic ook gevonden... was dat nou moeilijk?? Op die blauwe lettertjes klikken??
Ja, en dan zul je net zien dat er weer zo'n COSquote:
Met alle liefdequote:Op dinsdag 3 april 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog voorkeuren waar en wanneer?? Wou je helpen??
Dat is speciaal voor kutnewbies hè, die zien het nummer van de SC en denken: Ja, zoveel uur zit ik op FOK, dus dat moet de COS wel zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, je bent niet de eerste...
Er willen hier ook nog weleens COSpostjes opduiken![]()
Niet dat ze weten waar het voor staat, maar okay dan moet dat probleem dus ook over zijn als we deze SC volgebaggerd hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Het woord COS staat natuurlijk wel in de huidige TT...
Suggesties voor een nieuwe newbie-afstotende TT ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet dat ze weten waar het voor staat, maar okay dan moet dat probleem dus ook over zijn als we deze SC volgebaggerd hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |