Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Vanvand nog jaquote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef fraubitch het volgende:
maar ga je dat filmpje nog posten of niet dribbel?
johquote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
TO ban bestaat al een half niet meer, kluns.
Nou... ik heb hem toch nog vrij recent mogen bewonderenquote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
TO ban bestaat al een half niet meer, kluns.![]()
Ja, mits bierquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Is onzin op het moment vroeger beter?
Hangt van de dag af Intx, soms is het later beter.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Is onzin op het moment vroeger beter?
wie wel, hier geen slotje, nergens slotjes, slotjes zijn slecht,quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:57 schreef roflmao het volgende:
Ik eis geen slotje
Voorlopig niet meer op FOK! in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
onze huisrelallochtoon wenst snakey dood
Ok, dit is geen zwaaitopicquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Tha-CheF het volgende:
Ik kom hier even hoi zeggen,
Deze reply kan als waarschuwing gebruikt worden [afbeelding]
Is weer open, kan het vanzelf doodbloeden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom is deze op slot gegooid: Brilliant idee voor een nieuwe hit![]()
Heffen we de boel op.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:13 schreef iamredleader het volgende:
Is dit topic al bijna 48 uur oud? En nog steeds op pagina 1? Dan zal er wel te weinig gebaggerd worden... of de baggeraars zijn gebanned, hebben geen kloons (meer) en het zal hier een dooie boel worden! En dan?!?!?
Het zal zeker niet aan jou liggen strontjoekelquote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
oei dat moeten we tegen gaan
Toch nog iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal zeker niet aan jou liggen strontjoekel
Vals beschuldigen? Ik denk tóch echt dat FOK! een stuk beter af is zonder jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef murp het volgende:
mag de TS door de schredder door mij vals te beschuldigen?
tevens is ook een slotje gewenst...
heuj Yvonne!!
ksst, volg me dan nietquote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Vals beschuldigen? Ik denk tóch echt dat FOK! een stuk beter af is zonder jou.![]()
Het vraagt een beetje om problemen natuurlijk, maar vooruit: ik geef het nog een kans.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef Echo99 het volgende:
Mag deze weer open Siemen. Kan wel een leuk topic worden toch?
Dootsverwensingen Het mag niet......maar......
Geen probleem. Ik houd het NSB knopje in de aanslagquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het vraagt een beetje om problemen natuurlijk, maar vooruit: ik geef het nog een kans.
Houd jij het in de gaten?.
ik let ook wel opquote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik houd het NSB knopje in de aanslag![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zie je Siemen. Je subforum is in "goede" handen
Omdat het vandaag donderdag is lamlulquote:Op donderdag 5 april 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is het vrijdagmiddag geile lesbische tiener kutjes topic nog niet open?
wanneer gaat snakey naar bed?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:51 schreef Snakey het volgende:
Nope, en het is bij lange na nog geen nacht, niet dat het uitmaakt trouwens.
snakie en humor?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef murp het volgende:
[..]
wanneer gaat snakey naar bed?
ik merk toch weer dat wij niet dezelfde humor hebben
wel als je effe je knieen buigt...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef EL_REY het volgende:
[..]
snakie en humor?
dat is hetzelfde als pissen met een stijve, werkt ook niet![]()
Dat idee had ik alquote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef Houzer het volgende:
Sorry remlof, ik drukte per ongeluk op nieuw topic
Ik zal vanaf nu weer kwaliteitstopics openen zoals je van mij gewend bentquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gooi dat vrijdagmiddag lesbische ding maar open!
Okequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gooi dat vrijdagmiddag lesbische ding maar open!
Nah!quote:Op zaterdag 7 april 2007 05:47 schreef remlof het volgende:
Stik in je speeksel terwijl je slaapt allemaal
't komt wel goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb al een topicreport gedaan, maar niet eens een banner!!!
lelijk hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:55 schreef sararaats het volgende:
dat topic van yvonne staat er veel te vroeg
ik verjaar pas de 13de april
oh en m'n pc kan niet tegen grote foto's en zeker niet van wortelen en bevers
Gefeliciteerd sararaats!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |