primaquote:Op maandag 2 april 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
Nou, deze gaat nog steeds op volgens mij P-L: Ik ben altijd te lui om de OP te lezen!!
hihi, ik zei "op"
blijf van de drankst afquote:Op maandag 2 april 2007 01:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
primadan ga ik daar heen
![]()
Ik heb ineens heel veel zin om foto's van Joodse vrouwen met twee flessen melk, een zuigzoen op hun rechter bil en een voorliefde voor ZeeuwsNazisme te posten.
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 17:01 schreef WurM het volgende:
Mag ik een topic waar alleen ik postrechten heb?
Wat is er zo moeilijk aan 'ja' of 'nee'?quote:Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
[[url=http://blobs.shoppay.be/products/192-116926-diddl-dagboek1.jpg]afbeelding][/url]
Succes.![]()
Wat is er zo moeilijk aan de hint begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan 'ja' of 'nee'?
Ik begrijp de hint wel hoor. Anders had ik dat topic al wel geopendquote:Op maandag 2 april 2007 17:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan de hint begrijpen.![]()
Als ik zo een cola en tieten topic maak blijft die dan open?quote:Op maandag 2 april 2007 20:38 schreef remlof het volgende:
Leef je maar uit in een van de andere "bier & tieten" topics die nog open zijn Vierkantgevalletje...
Ik noem een Cahirs bier en tieten topic #2 en een [Vrijdagmiddag Biertopic] Jaaaanetje!!!! maar er zijn er vast nog wel meer
Nee, als je zonodig mensen wil afzeiken op hun uiterlijk zou je eerst zelf eens een fobo MET foto's moeten openen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
Mag op aangepast worden en topic weer open?
Heb ik alquote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, als je zonodig mensen wil afzeiken op hun uiterlijk zou je eerst zelf eens een fobo MET foto's moeten openen.![]()
je snapt de hint nietquote:
Dat dus, en met name Sala-adin helpt die sfeer regelmatig goed om zeep met zijn gebash, gescheld en algemeen negatieve gedrag.quote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef SiemeN het volgende:
De sfeer in ONZ wordt er nou niet bepaald gezelliger op met al dat gebash. Bovendien komt dat hele bash gedrag mij persoonlijk echt de neus uithangen na tientallen Piovan en KM topics. Weten wanneer je moet stoppen is ook een gave.
Beetje mijn schuld, die zeilige meid zei tegen mij dat ik op een homo ''leek''.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dus, en met name Sala-adin helpt die sfeer regelmatig goed om zeep met zijn gebash, gescheld en algemeen negatieve gedrag.
Jij opende dat topic niet.quote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Beetje mijn schuld, die zeilige meid zei tegen mij dat ik op een homo ''leek''.
Toen keek ik in haar fotoboek en toen dacht ik OMG![]()
![]()
maarja verder ook geen foto's gepost alleen ''Kijk je eigen grafkop''
ofzo![]()
over bashen/schelden/slechte sfeer gesproken: Als ik iemand op het forum TOTAAL niet mag (vanwege een eigenwijze grote bek ofzo), is het dan verstandig om dat te vermelden in een topic? Of kan ik beter gewoon doen of ik hem/haar wel garpig vind? Of iets anders?quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dus, en met name Sala-adin helpt die sfeer regelmatig goed om zeep met zijn gebash, gescheld en algemeen negatieve gedrag.
We maken allemaal wel eens een gemene opmerking naar elkaar. Ik ben ook niet altijd een lieverdje. Het is gewoon belangrijk dat je weet waar de grens ligt en vooral dat je weet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:08 schreef WurM het volgende:
[..]
over bashen/schelden/slechte sfeer gesproken: Als ik iemand op het forum TOTAAL niet mag (vanwege een eigenwijze grote bek ofzo), is het dan verstandig om dat te vermelden in een topic? Of kan ik beter gewoon doen of ik hem/haar wel garpig vind? Of iets anders?
Oke, thxquote:Op maandag 2 april 2007 22:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een gemene opmerking naar elkaar. Ik ben ook niet altijd een lieverdje. Het is gewoon belangrijk dat je weet waar de grens ligt en vooral dat je weet wanneer je moet stoppen.
Om wat in inhoudelijker op je vraag in te gaan: op de man bashen in een topic lijkt me niet echt nodig. Ik irriteer me vaak genoeg aan posts van mensen maar je bereikt er doorgaans vrij weinig mee om dat kenbaar te maken in een topic. Je hoeft van mij echt niet te gaan doen alsof je iemand aardig vindt wanneer dit niet zo is, maar denk gewoon even na over wat je post of houd je irritaties voor je.
Wat SiemeN zegt.quote:Op maandag 2 april 2007 22:08 schreef WurM het volgende:
[..]
over bashen/schelden/slechte sfeer gesproken: Als ik iemand op het forum TOTAAL niet mag (vanwege een eigenwijze grote bek ofzo), is het dan verstandig om dat te vermelden in een topic? Of kan ik beter gewoon doen of ik hem/haar wel garpig vind? Of iets anders?
hoorde ik daar een lama schijtenquote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat SiemeN zegt.
En, we hebben allemaal users die we niet of absoluut niet mogen. Gewoon overheen lezen en niet teveel van aantrekken. Het is net zo moeilijk als je het jezelf maakt.
Ik mag geen topics meer openen ik heb een topic open banquote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Open er een topic over. Ksssst, wegwezen uit ONZ FB.
Niet liegen, optiefen hier.quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mag geen topics meer openen ik heb een topic open ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |