2 pakken koffie en koffiemelk graag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:25 schreef koemleit het volgende:
Welke boodschap?
Heb ik nog, dank je.quote:
piovan pwnde mijquote:
Piovan heeft al een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
piovan pwnde mijMaar maar maar , ik heb een tr gestuurd doei pio
![]()
hoe lang?quote:
* Banmeldtopic, bans worden niet besproken enzoquote:
ik zag het alquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Banmeldtopic, bans worden niet besproken enzo*
quote:
Zeik niet zo vent, daar was het topic toch voor?quote:
Het is een SC topic geen centraal postopkrik topicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeik niet zo vent, daar was het topic toch voor?
zolang hij het niet in andere topics doet geen probleem
twas een sc topic van gister oiver de 50.000 post. Dat iemand um dan ff volspamd lijkt me niet zo erg. Men is meestal toch wel na een aantal uur uitgekeken op zo'n topic en openen ze weer een nieuwequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is een SC topic geen centraal postopkrik topic
Ik vind 34 posts achter elkaar toch niet helemaal de bedoelingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
twas een sc topic van gister oiver de 50.000 post. Dat iemand um dan ff volspamd lijkt me niet zo erg. Men is meestal toch wel na een aantal uur uitgekeken op zo'n topic en openen ze weer een nieuwe.
dat was de zwangerschap van je moeder ook nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind 34 posts achter elkaar toch niet helemaal de bedoeling![]()
Dat zie je toch? Trouwens, modjes hebben altijd gelijk (daarom had zn moeder ook pech) en het helpt weinig als je daar tegenin gaat... Je irriteert mij er alleen meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat was de zwangerschap van je moeder ook niet.
Maar ja wat doe je eraan
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat was de zwangerschap van je moeder ook niet.
Maar ja wat doe je eraan
Als het echt irritant wordt noten we daarvoor en bij een paar van zulke notes in korte tijd kan je een ban krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef most_wanted het volgende:
Kan een Admin of een FA niet even duidelijk maken dat die FiPo's en SePo's in ieder topic echt niet leuk zijn.
ONZ (maar ook Fok!) begint steeds kutter te worden door dit nuteloos postgedrag.
Het is niet leuk.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef most_wanted het volgende:
Kan een Admin of een FA niet even duidelijk maken dat die FiPo's en SePo's in ieder topic echt niet leuk zijn.
ONZ (maar ook Fok!) begint steeds kutter te worden door dit nuteloos postgedrag.
Zonder fipo's en sepo's zal een topic natuurlijk nooit een stormlooptopic wordenquote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef most_wanted het volgende:
Zonder fipo's en sepo's zal een topic natuurlijk nooit verbaggerd worden, bedoel jequote:Op zondag 1 april 2007 22:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Zonder fipo's en sepo's zal een topic natuurlijk nooit een stormlooptopic worden
Dat is onwaar.quote:Op zondag 1 april 2007 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder fipo's en sepo's zal een topic natuurlijk nooit verbaggerd worden, bedoel je
Ohquote:Op maandag 2 april 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
Hier P-L, veel plezier ermee: [KLB] Er staat een neger met een tamelijk stevige...
Neequote:Op maandag 2 april 2007 01:31 schreef remlof het volgende:
Ow... Deze dan: Ik ben zwanger!!!!!
Of ben je ook niet meer zwanger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |