Jahquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:13 schreef Bob-B het volgende:Weet je zeker dat het geen drachtig hert is?
drachtige herten zijn meestal de vrouwtjes die geen gewei hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jah![]()
er zit namelijk geen gewei op![]()
![]()
oow man, ik pis inmijn broekquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:12 schreef Pony-Lover het volgende:
-----------------------------------------------------------------------
Dienstmededeling:
Mochten er hier op het forum negers aanwezig zijn (of gewoon mensen die nog een poster van Nelson Mandela in de schuur hebben hangen), het gaat mij er niet om dat het een neger is het gaat mij om de arme narcissen.Ik discrimineer dus niet
negers zijn wat mij betreft prima werkvolk.
![]()
Einde dienstmededeling.
------------------------------------------------------------------------
Dat kan allemaal wel waar zijn maar vrouwtjes herten hebben iig geen "flinke penis"quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
drachtige herten zijn meestal de vrouwtjes die geen gewei hebben.
Maar alleen modjes hebben een vergunning, toch???quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:29 schreef Djarum het volgende:
ik heb wel een geweer en flinke dosis munitie..
alleen tsja, je vraagt om een modje...
als het een hertst is, je schreeuwt toch tegen dieren?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel waar zijn maar vrouwtjes herten hebben iig geen "flinke penis"![]()
![]()
het moet dus wel een neger zijn![]()
![]()
Goed topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb even gecheckt voor de zekerheid, maar ik kan geen posters van negers aan mijn muren ontdekken. Dat is trouwens ook alleen maar omdat Beyonce nog nooit in de Playboy heeft gestaan.![]()
Dus: goed topic
Heb jij nog steeds idool-posters aan je muur hangen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb even gecheckt voor de zekerheid, maar ik kan geen posters van negers aan mijn muren ontdekken. Dat is trouwens ook alleen maar omdat Beyonce nog nooit in de Playboy heeft gestaan.![]()
Dus: goed topic
die eet hij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Pikhoofd het volgende:
Je zou toch verwachten dat ie op je Afrikaantjes zou gaan staan.
Je zit in het verkeerde topic vrind. En je kan niet lezen, maar dat kan ik je niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds idool-posters aan je muur hangen?![]()
Remlof, Remlof, jij heb toch wel een geweerstquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef remlof het volgende:
*knip*
Staat die negerst er nog steedst dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Remlof, Remlof, jij heb toch wel een geweerst![]()
???
![]()
Jahquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat die negerst er nog steedst dan?
En nee, ik heb geen geweerst, ik ben pacifistst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |