Jahquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:13 schreef Bob-B het volgende:Weet je zeker dat het geen drachtig hert is?
drachtige herten zijn meestal de vrouwtjes die geen gewei hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jah![]()
er zit namelijk geen gewei op![]()
![]()
oow man, ik pis inmijn broekquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:12 schreef Pony-Lover het volgende:
-----------------------------------------------------------------------
Dienstmededeling:
Mochten er hier op het forum negers aanwezig zijn (of gewoon mensen die nog een poster van Nelson Mandela in de schuur hebben hangen), het gaat mij er niet om dat het een neger is het gaat mij om de arme narcissen.Ik discrimineer dus niet
negers zijn wat mij betreft prima werkvolk.
![]()
Einde dienstmededeling.
------------------------------------------------------------------------
Dat kan allemaal wel waar zijn maar vrouwtjes herten hebben iig geen "flinke penis"quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
drachtige herten zijn meestal de vrouwtjes die geen gewei hebben.
Maar alleen modjes hebben een vergunning, toch???quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:29 schreef Djarum het volgende:
ik heb wel een geweer en flinke dosis munitie..
alleen tsja, je vraagt om een modje...
als het een hertst is, je schreeuwt toch tegen dieren?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel waar zijn maar vrouwtjes herten hebben iig geen "flinke penis"![]()
![]()
het moet dus wel een neger zijn![]()
![]()
Goed topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb even gecheckt voor de zekerheid, maar ik kan geen posters van negers aan mijn muren ontdekken. Dat is trouwens ook alleen maar omdat Beyonce nog nooit in de Playboy heeft gestaan.![]()
Dus: goed topic
Heb jij nog steeds idool-posters aan je muur hangen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb even gecheckt voor de zekerheid, maar ik kan geen posters van negers aan mijn muren ontdekken. Dat is trouwens ook alleen maar omdat Beyonce nog nooit in de Playboy heeft gestaan.![]()
Dus: goed topic
die eet hij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Pikhoofd het volgende:
Je zou toch verwachten dat ie op je Afrikaantjes zou gaan staan.
Je zit in het verkeerde topic vrind. En je kan niet lezen, maar dat kan ik je niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds idool-posters aan je muur hangen?![]()
Remlof, Remlof, jij heb toch wel een geweerstquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef remlof het volgende:
*knip*
Staat die negerst er nog steedst dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Remlof, Remlof, jij heb toch wel een geweerst![]()
???
![]()
Jahquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat die negerst er nog steedst dan?
En nee, ik heb geen geweerst, ik ben pacifistst.
Kan jij de neger niet even op de trein komen zetten? Ik neem aan dat je de dienstregeling nog wel uit je hoofd kent.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef Eichmann het volgende:
Ich denke dat hij de blummen water geben wou.
Ik heb al een paar handen glazen kralen naar hem gesmetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef Inorbit het volgende:
ik heb eens ergens gelezen dat negers reageren op glimmende dingen. misschien moet je hem proberen gunstig te stellen met aluminiumfolie.
Half uitquote:
pak um op en zet um tussen de katoen planten , ketting erom en hij begint vanzelf met werkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb al een paar handen glazen kralen naar hem gesmetenDat werkte ook niet, hij pakte ze heel snel op en ging vervolgens weer met z'n halfslappe pik tussen de bleoem staan.
![]()
![]()
![]()
Hij wil nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pak um op en zet um tussen de katoen planten , ketting erom en hij begint vanzelf met werken
wat een brutalert! die verdient zweepslagen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hij wil nietals ik hem duw begint hij te zeiken dat werken tegen z'n traditionele identiteit en geloof ingaat en dat ik hem niet mag dwingen zich aan te passen omdat culturele verscheidenheid een van de speerpunten van ons nieuwe kabinet is.
![]()
![]()
![]()
![]()
met een nagelvijl wellichtquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef Pony-Lover het volgende:
Zou de neger trouwens een wat zachtaardiger karakter krijgen als ik zijn ballen eraf snij? Bij andere dieren (katten/stieren) wil dat nog wel eens helpen.
![]()
ja maar, dan was hij aan het grazen, en dan lijkt hij te veel op een hertst ... en dan ga jij dus tegen hem schreeuwen, want jij schreeuwt nou eenmaal tegen dieren, en dan begint hij boos over spotprenten enzo...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Jammer trouwens dat het geen moslim is, die had tijdens het bidden teminste nog met zijn bek het onkruid uit mijn perk kunnen trekken.![]()
![]()
![]()
Oh, daar ben ik niet zo bang voor, in mijn wijk mogen moslims sowieso niet naarbinnen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:08 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja maar, dan was hij aan het grazen, en dan lijkt hij te veel op een hertst ... en dan ga jij dus tegen hem schreeuwen, want je houdt van dieren, en dan begint hij boos over spotprenten enzo...
EN DAN DOET HIJ "KABOEM!!!!1" en dat is niet handig...
dan wil hij wel heel graag iets van je ... als hij zelfs doet alsof 'ie werkt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik niet zo bang voor, in mijn wijk mogen moslims sowieso niet naarbinnen.
Waarschijnlijk is de neger binnengeglipt door zich voor te doen als vuilnisman o.i.d.
![]()
dat komt ervan als je in aushertst woontquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik niet zo bang voor, in mijn wijk mogen moslims sowieso niet naarbinnen.
Waarschijnlijk is de neger binnengeglipt door zich voor te doen als vuilnisman o.i.d.
![]()
schiet hem neerquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:12 schreef Pony-Lover het volgende:
...ontblote penis in mijn tuin.![]()
Ik wil de neger graag met geweerschoten duidelijk maken dat hij niet op de, door mijn met zoveel liefde gepote en nu juist ontluikende, narcissen moet gaan staan. Maar ik heb geen geweeren negers zijn zulke hardleerse types dat ik ook niet weet hoe ik het/hem anders zou moeten aanpakken.
![]()
Dus daarom mijn vraag:
Kan een modje mij even een flink geweer en een doos kogels komen brengen??![]()
-----------------------------------------------------------------------
Dienstmededeling:
Mochten er hier op het forum negers aanwezig zijn (of gewoon mensen die nog een poster van Nelson Mandela in de schuur hebben hangen), het gaat mij er niet om dat het een neger is het gaat mij om de arme narcissen.Ik discrimineer dus niet
negers zijn wat mij betreft prima werkvolk.
![]()
Einde dienstmededeling.
------------------------------------------------------------------------
![]()
met je puddingbuks!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
dat was ook het idee van het topic maar ik heb dus geen geweer
![]()
![]()
Welquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jah![]()
er zit namelijk geen gewei op![]()
![]()
da's heul geen neger, negers hebben geen haar en anders een afro-pruik!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel
http://xs313.xs.to/xs313/07135/naamloosfdsafdsf.JPG
Wat een druktequote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
En allemaal verstandig met fluor-geweienzodat ze s'nacht niet aangereden worden
![]()
Volgens mij op weg naar hun pony-godquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat een drukte, werden daar voedselbonnen uitgedeeld?
Het was vandaag weer druk in de hal van de socialedienstquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
En allemaal verstandig met fluor-geweienzodat ze s'nacht niet aangereden worden
![]()
Schiet hem dood!!!quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef Pony-Lover het volgende:
..maar de neger is nu weg, hij heeft in het park om de hoek een hut opgetrokken en zit daar nu z'n eigen cultuur te herbeleven en ganzen te aaien.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |