Er was eens een 48-uurs stemming voor een reisje naar Istanbul, die donderdagavond eindigde om 22.30.
De eerste 24 uur wilde iedereen dat dát reisje eruit ging en iedereen gunde elkaar alles, omdat in het reisje van 48 uur er 10.000 euro moest worden opgemaakt, waarvan 2.000 aan kadootjes e.d. en 8.000 euro aan dure trips en vipclubs.
Sinds vanmiddag ging het gekonkel van kwaad tot erger en de basis was wel de clash tussen Huub en Brian vanochtend, waarop Huub later zei dat er 2 haantjes in de kooi zitten.
De clash, rond 11ven: zie hierboven, waar ook Brian wordt afgevoerd.
18.52
OP van Akveor
Brian gunt het Huub absoluut niet meer na de ruzie afgelopen ochtend en dat is vica versa. Amanda denkt grote kans te maken te gaan. Hoopt misschien zelfs dat Mitch meegaat. Natasia is pissed op Brian vanwege z'n agressieve gedrag naar haar toe.
Wannabee miljonairs zitten op de bank om eens te peilen waar iedereen staat om tot verdere taktieken te kunnen komen.
19.08
Jaap: Amanda als je mijn voeten gaat masseren, krijg je mijn stem.
Ze maken zich zorgen over wanneer ze gaan eten.
Jaap: Ik ga zowiezo Chinees bestellen.
19.29
Brian tegen Eric: Waar is jouw Digniedie(dignity) om een stem uit te brengen op Huub
Amanda gaat in positie staan voor Brian
![]()
Beequeen
20.48
Eric is goed bezig zegt Jaap.
Huub: iedereen op de bank of ik maak die brief zelf open.
Huub heeft een brief....
Om half 10 moet de stemming plaatsvinden,
de winnaar mag iemand naar keuze meenemen, maar diegene moet iemand uitkiezen van hetzelfde geslacht.
De winnaar mag bepalen waar het geld aan besteed wordt en het reisje naar Istanbul gaat de komende weken plaatsvinden.
21.00
De stemming begint om 21.30 uur
Eric zegt dat er geen draagvlak voor Brian is.
Eric verduidelijkt de brief aan Amanda:
Er MAG iemand mee, maar die MOET van hetzelfde geslacht zijn.
Amanda: dus er MOET iemand mee...
21.15
Jaap tegen Huub: wees me dankbaar jongen en hou je aan je deal (Jaap met Huub mee naar Turkije)
Huub: Ik hou me altijd aan alle deals
Lieke tegen Eric: koop mij een kadootje,
Eric: ik koop een lekkere turk voor je, een slaafje.
Natas: shoppen met Amanda is heel erg leuk.
Tas wil graag met Wilgo, maar de shopping dollartekentjes staan nu op haar netvlies.
Voor 2000 euro kopen en zij kan Amanda mooi sturen in alles.
21.52
Overleg van de boezembrigade
![]()
by Disana
21.55
Natasia wil naar Turkije en belt het Bergmankliniek en daarna de mobiele telefoon vd arts.
Brian maakte de opmerking dat haar Boobs kunnen splashen door de luchtdruk.
Ze mag niet volgende week vliegen, maar daarna wel.
Nog 30 minuutjes voor de uiteindelijke stemming over het reisje naar Istanbul
de winnaar mag iemand naar keuze meenemen, maar diegene moet iemand uitkiezen van hetzelfde geslacht.
De winnaar mag bepalen waar het geld aan besteed wordt en het reisje naar Istanbul gaat de komende weken plaatsvinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Prospera op 31-05-2007 02:15:24 ]