Volgens mij is het niet de bedoeling om trieste smileys die een persoonlijke mening weergeven in het update topic te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Nicolaas melden even veilig tussendoor dat ze het er niet mee eens zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Streamverslagen
Bedankt, Loulou, Disana, Black King en doOfusz
voor de streamverslagen.![]()
Updates
Bedankt , Netty, Scanman, Marije, APK , Borga, Gert en Klein Zusje
voor de verslagen, caps, link-filmpje en alle nieuwtjes.![]()
Jij ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef kleinzusje het volgende:
Thx
Dit is toch wel schrikken geblazenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Iedereen weet dat alle vrouwen in het huis extensions hebben, maar weinigen hebben waarschijnlijk het echte haar van Natasia gezien. In de onderstaande plaatjes is de kapster bezig haar haar voor te bereiden op het aanbrengen van nieuwe extensions (naar verluidt 400 euro per keer).
YWquote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje bedankt voor de caps bij de updates .![]()
De url's van de plaatjes moet je tussen [IMG] en [/IMG] zetten. Of op ditquote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
Het is me niet gelukt de urls naar de caps van anderen van de bevalling op zo'n manier te coderen dat de caps in het verslag zichtbaar zijn. Wie het weet mag het zeggen en anders, jammer dan.
Voor de zekerheid (Ik weet niet of zij het weet): Eerst rechts op het plaatje klikken en 'eigenschappen' kiezen en de URL copy / pasten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
De url's van de plaatjes moet je tussen [[url= en ]afbeelding[/url]] zetten. Of op dit [afbeelding] icoontje klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |