Ik denk het ook niet, en als ze gaat dan schopt ze de beveiligingsbeambten die haar komen halen nog in het kruis...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk niet dat ze gaat.
Of ze wurgt ze met het touw op haar hoofd.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, en als ze gaat dan schopt ze de beveiligingsbeambten die haar komen halen nog in het kruis...
Nog niet gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef agter het volgende:
Heeft iemand een cap van de wond van Huub?
Ben ook benieuwdquote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef agter het volgende:
Zelfs Brrrrr weet dat ze te ver is gegaan, hij zegt het net weerquote:
Huub die Eric tegen de kast rost in de keuken.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs Brrrrr weet dat ze te ver is gegaan, hij zegt het net weer![]()
Het gaat niet echt om de wond, maar om de intentie, als de hak op zn slaap was gekomen dan was het wel een exit waardig geweest? Ik vind echt dat ze eruit geknikkerd moet worden, kom op zeg. Fan van Huub of geen fan van Huub, dit ziet iedereen wel lijkt me.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef agter het volgende:
Bij Huub is het steeds trekken en duwen en slaan met de platte hand (dat mag)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Huub heeft toch al vaker dingen geflikt die ook niet konden??en hij mag steeds blijven![]()
En dan zou Amanda met 1 keer weg moeten ?
Onzin dus
Sec gezien gebruikte ze een wapen........... een naaldhak is echt geen kattenpis, ik heb echt liever een vuist op mn schouder dan een naaldhak.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Huub heeft toch al vaker dingen geflikt die ook niet konden??en hij mag steeds blijven![]()
En dan zou Amanda met 1 keer weg moeten ?
Onzin dus
Nee, duw en trekwerkquote:Op maandag 4 juni 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub die Eric tegen de kast rost in de keuken.
Huub en Eric in de MB.
Fysiek geweld![]()
Exit?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |