Ik denk het ook niet, en als ze gaat dan schopt ze de beveiligingsbeambten die haar komen halen nog in het kruis...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk niet dat ze gaat.
Of ze wurgt ze met het touw op haar hoofd.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, en als ze gaat dan schopt ze de beveiligingsbeambten die haar komen halen nog in het kruis...
Nog niet gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef agter het volgende:
Heeft iemand een cap van de wond van Huub?
Ben ook benieuwdquote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef agter het volgende:
Zelfs Brrrrr weet dat ze te ver is gegaan, hij zegt het net weerquote:
Huub die Eric tegen de kast rost in de keuken.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs Brrrrr weet dat ze te ver is gegaan, hij zegt het net weer![]()
Het gaat niet echt om de wond, maar om de intentie, als de hak op zn slaap was gekomen dan was het wel een exit waardig geweest? Ik vind echt dat ze eruit geknikkerd moet worden, kom op zeg. Fan van Huub of geen fan van Huub, dit ziet iedereen wel lijkt me.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef agter het volgende:
Bij Huub is het steeds trekken en duwen en slaan met de platte hand (dat mag)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Huub heeft toch al vaker dingen geflikt die ook niet konden??en hij mag steeds blijven![]()
En dan zou Amanda met 1 keer weg moeten ?
Onzin dus
Sec gezien gebruikte ze een wapen........... een naaldhak is echt geen kattenpis, ik heb echt liever een vuist op mn schouder dan een naaldhak.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Huub heeft toch al vaker dingen geflikt die ook niet konden??en hij mag steeds blijven![]()
En dan zou Amanda met 1 keer weg moeten ?
Onzin dus
Nee, duw en trekwerkquote:Op maandag 4 juni 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub die Eric tegen de kast rost in de keuken.
Huub en Eric in de MB.
Fysiek geweld![]()
Exit?![]()
En gisteren liep ze met een mes in de rondte, die wou ze mee naar bed nemenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Sec gezien gebruikte ze een wapen........... een naaldhak is echt geen kattenpis, ik heb echt liever een vuist op mn schouder dan een naaldhak.
Ik zal jullie alvast gerust stellen. Is geen exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gisteren liep ze met een mes in de rondte, die wou ze mee naar bed nemen![]()
Zoiets zei ik alquote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zal jullie alvast gerust stellen. Is geen exit.
Sit back and enjoy...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:10 schreef Wopper1 het volgende:
DGK doet nooit iets. Hebben geen ballen, en doen alles voor de kijkcijfers.
De grens van fysiek geweld wordt steeds verder opgerekt?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Gerustquote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huub heeft het meeste geweld op zijn naam staan, een paar keer tot bloedens toe en waar is huub.....?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:11 schreef MacBright het volgende:
[..]
De grens van fysiek geweld wordt steeds verder opgerekt?
Damesmeppen zijn niet serieus te nemen?
Ga je alsjeblieft doodschamen, ook geen OW geven hoor! Neeeeeeeee!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
heb niets gezien hoor, maar waarom geen exit?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ging dat maar. Bij de eerste de beste aai krijgen we een streamlockquote:Op maandag 4 juni 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sit back and enjoy...
This is television.
Omdat het heel gewoon is om een naaldhak in iemand te planten natuurlijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef L-IS het volgende:
[..]
heb niets gezien hoor, maar waarom geen exit?
Ik heb de filmpjes van de Eric-Date-Terror gekeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ging dat maar. Bij de eerste de beste aai krijgen we een streamlock.
ohja, kut vergeten.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het heel gewoon is om een naaldhak in iemand te planten natuurlijk!![]()
Hoe ver mag men in de kooi nu gaan?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze weten het zelf niet meer daar.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe ver mag men in de kooi nu gaan?
Moet er eerst niemand in elkaar zakken?
Of is de verhaallijn Amanda en de butler nog niet klaar?
Het is belachelijk. DGK Redactie is de regie helemaal kwijt.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef Donnie29 het volgende:
Idd bitter weinig, dit zou ik zo belachelijk vinden. Dus als iemand steentjes ofzo gooit, mag je zeggen van, ja ik reageerde.. nou Huub pak next time je honkbal knuppel en sla haar Eemnes uit. Filthy Bitch..
You go guys!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Na het Huub en Amanda lik incident zijn er enorme waarschuwingen geweest, wie ook maar handtastelijk zou doen zou direct het huis moeten verlaten. Ik ben van mening dat ze Amanda eruit kunnen gooien omdat wat Amanda deed, toch echt een stap verder is dan een klap.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef havefun84 het volgende:
Ze kunnen er nu niemand uitgooien, want dan zou iedereen zowat moeten vertrekken en kunnen ze stoppen met het programma.
Ze moeten gewoon nu afspreken met de bewoners , wie nu iemand nog slaat die ligt eruit.
Als dit echt van de redactie is, hoop ik dat het next time zo uit de hand loopt, dat het programma stopt en jullie werkeloos worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
You go guys!
Gooien mag, duwen en trekken mag, stoelen en banken omgooien met de mensen er nog in mag, hete vloeistoffen gooien mag.
En nu mogen ze dus ook slaan met voorwerpen!!![]()
![]()
WTF??? Dan gaat het echt nergens meer over. Ik hoop echt dat de rest dit dan maar gaat nadoen en flink gaat meppen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Inderdaad ja... alles voor het programma en de verhaallijnen. En Nena zit thuis en is haar geld kwijt.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
You go guys!
Gooien mag, duwen en trekken mag, stoelen en banken omgooien met de mensen er nog in mag, hete vloeistoffen gooien mag.
En nu mogen ze dus ook slaan met voorwerpen!!![]()
![]()
Kan me niet voorstellen, staat meestal onderaan in de popo.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Dan gaat het echt nergens meer over. Ik hoop echt dat de rest dit dan maar gaat nadoen en flink gaat meppen.
Is Amanda belangrijk voor het programma ofzo? Onvoorstelbaar.
Dan wordt er natuurlijk sowieso al niets gedaan. Stap 1 is doorbellen. Bel je niet door dan geef je daarmee aan dat je er geen probleem mee hebt.quote:Hij heeft het niet doorgebeld
Idd, dat stelde echt helemaal niets voor.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef monique.t het volgende:
Als ik nena was ging ik me 10 000 euro terug halen.
Die is er voor veel minder uit gegooid
fysiek geweld is fysiek geweld. Als een vrouw mij met een hak bewerkt word ik zelfs aggressief op dat wijf, niet normaalquote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dan wordt er natuurlijk sowieso al niets gedaan. Stap 1 is doorbellen. Bel je niet door dan geef je daarmee aan dat je er geen probleem mee hebt.
Hete pek over Brian en Natasia vind ik ook heel acceptabel.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:39 schreef Mika25 het volgende:
Nog een leuke tip voor de bewoners: kaarsvet!
Dat is geen fysiek geweld, het kan zelfs een genot middel zijn! Gewoon over een slapende bewoner heengooien, dat vind ik heel acceptabel
Lijkt mij ookquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Lieve het volgende:
Brian een gitaar, Huub een honkbalknuppel. Stalen frame graag! Heel acceptabel mazaru
Deze normvervaging slaat over op de kijkers die spel en realiteit niet uit elkaar kunnen houden, die agressie die opgewekt wordt is jullie verantwoordelijkheid..hoe vaak lees je nu niet dat als die en die uit de kooi komen dat ze klappen krijgen, zelfs de vrienden van Brian verzekeren dat Huub na de show de lul is..quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik zie niks.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef berma het volgende:
Is dit Amanda
[img/][img=http://img171.imageshack.us/img171/7702/amandayx5.jpg][img]
fix de link handmatigquote:
Ik vermoed eigenlijk van wel ^_^quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fix de link handmatig
maar ehh volgens mij niet
Kijk maar naar die tatoeage op het heupbot.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fix de link handmatig
maar ehh volgens mij niet
je kan beter even via tinypic doenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:22 schreef berma het volgende:
Hij wil niet doorkomen als plaatje kweet niet water verkeert gaat [img/ plaatje[img] zo moet het toch
En wie heeft jullie opgevoed¿¿quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ach..het gepeupel denkt niet in jullie straatje? Domme, domme kijkertjes toch.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we flink gaan mailen naar de gouden kooi redactie ?
niet alleen volgens de tegels denk ik, maar Nena erbij halen helpt niet want dan worden de alle net wel net niet duw en trek partijen er ook weer bijgehaald.. dit is gewoon een voorbeeld ansichquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
iemand een adres ?
Dan mail ik iets van Waarom is Amanda er nog na die klap ?
Dan kunnen jullie net zo goed Nena terug halen/
Het kom ongeloofwaardig over dat jullie hier niets aan doen.
De mensen verliezen hierdoor hun geloofwaardigheid in het programma.
Het is een feit dat Amanda expres Huub slaat met haar schoen.
Volgens jullie tegels moet zij dan de kooi uit.
Dan haal ik het nena gedeelte eruit ja dat is beter.,quote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet alleen volgens de tegels denk ik, maar Nena erbij halen helpt niet want dan worden de alle net wel net niet duw en trek partijen er ook weer bijgehaald.. dit is gewoon een voorbeeld ansich
Het is een feit dat Huub expres hard met steentjes gooide.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan ze ook bellenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
iemand een adres ?
Dan mail ik iets van Waarom is Amanda er nog na die klap ?
Dan kunnen jullie net zo goed Nena terug halen/
Het kom ongeloofwaardig over dat jullie hier niets aan doen.
De mensen verliezen hierdoor hun geloofwaardigheid in het programma.
Ja maar...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan haal ik het nena gedeelte eruit ja dat is beter.,
En van tegels maar ik regels !
Feit is ook dat nu voor het eerst aantoonbaar en aantoonbaar opzettelijk lichamelijk letsel is aangebracht, dat gaat net even een stapje verder dan expres uitlokken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het is een feit dat Huub expres hard met steentjes gooide.
Volgens jullie regels moet hij dan de kooi uit.
Met andere woorden: de afgelopen twee maanden hebben zo een beetje alle bewoners (inclusief het personeel) de regels met betrekking tot fysiek geweld overtreden. Als je dan toch een briefje gaat sturen betrek dan gelijk alle bewoners in de brief. Anders zou het wel heel erg hypocriet zijn.
Eric en Jaap hadden al eerder een bloedlip door huupiequote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef papagena het volgende:
[..]
Feit is ook dat nu voor het eerst aantoonbaar en aantoonbaar opzettelijk lichamelijk letsel is aangebracht, dat gaat net even een stapje verder dan expres uitlokken.
De bloedlip van Jaap was door hemzelf aangebracht, heeft ie ook toegegeven. De bloedlip van Eric is vooralsnog niet aantoonbaar opzettelijk aangebracht.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eric en Jaap hadden al eerder een bloedlip door huupie![]()
Dat zou een regel moeten zijn ja, vind ik wel. Voor iedereen. Iemand opzettelijk verwonden, lichamelijk letsel bezorgen, is echt heel wat anders dan expres uitlokken dmv spugen, kopstootjes en duwtjes. Daarmee wordt wel degelijk een grens overschreden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef Dlocks het volgende:
Dus er moet bloed te zien zijn? Is dat een nieuwe regel? Of is dat een nieuwe regel alleen voor Huub geldt?
Geinig om te zien hoe subjectief bepaalde fokkers zijn
als ze dan opnemen vanquote:
Nou........ dat is behoorlijk goed onderbouwd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef lillkiss het volgende:
amanda moet blijven!! Lieke eruit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |