En gisteren liep ze met een mes in de rondte, die wou ze mee naar bed nemenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Sec gezien gebruikte ze een wapen........... een naaldhak is echt geen kattenpis, ik heb echt liever een vuist op mn schouder dan een naaldhak.
Ik zal jullie alvast gerust stellen. Is geen exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gisteren liep ze met een mes in de rondte, die wou ze mee naar bed nemen![]()
Zoiets zei ik alquote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zal jullie alvast gerust stellen. Is geen exit.
Sit back and enjoy...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:10 schreef Wopper1 het volgende:
DGK doet nooit iets. Hebben geen ballen, en doen alles voor de kijkcijfers.
De grens van fysiek geweld wordt steeds verder opgerekt?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Gerustquote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huub heeft het meeste geweld op zijn naam staan, een paar keer tot bloedens toe en waar is huub.....?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:11 schreef MacBright het volgende:
[..]
De grens van fysiek geweld wordt steeds verder opgerekt?
Damesmeppen zijn niet serieus te nemen?
Ga je alsjeblieft doodschamen, ook geen OW geven hoor! Neeeeeeeee!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
heb niets gezien hoor, maar waarom geen exit?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ging dat maar. Bij de eerste de beste aai krijgen we een streamlockquote:Op maandag 4 juni 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sit back and enjoy...
This is television.
Omdat het heel gewoon is om een naaldhak in iemand te planten natuurlijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef L-IS het volgende:
[..]
heb niets gezien hoor, maar waarom geen exit?
Ik heb de filmpjes van de Eric-Date-Terror gekeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ging dat maar. Bij de eerste de beste aai krijgen we een streamlock.
ohja, kut vergeten.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het heel gewoon is om een naaldhak in iemand te planten natuurlijk!![]()
Hoe ver mag men in de kooi nu gaan?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze weten het zelf niet meer daar.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe ver mag men in de kooi nu gaan?
Moet er eerst niemand in elkaar zakken?
Of is de verhaallijn Amanda en de butler nog niet klaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |