quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we flink gaan mailen naar de gouden kooi redactie ?
niet alleen volgens de tegels denk ik, maar Nena erbij halen helpt niet want dan worden de alle net wel net niet duw en trek partijen er ook weer bijgehaald.. dit is gewoon een voorbeeld ansichquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
iemand een adres ?
Dan mail ik iets van Waarom is Amanda er nog na die klap ?
Dan kunnen jullie net zo goed Nena terug halen/
Het kom ongeloofwaardig over dat jullie hier niets aan doen.
De mensen verliezen hierdoor hun geloofwaardigheid in het programma.
Het is een feit dat Amanda expres Huub slaat met haar schoen.
Volgens jullie tegels moet zij dan de kooi uit.
Dan haal ik het nena gedeelte eruit ja dat is beter.,quote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet alleen volgens de tegels denk ik, maar Nena erbij halen helpt niet want dan worden de alle net wel net niet duw en trek partijen er ook weer bijgehaald.. dit is gewoon een voorbeeld ansich
Het is een feit dat Huub expres hard met steentjes gooide.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan ze ook bellenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
iemand een adres ?
Dan mail ik iets van Waarom is Amanda er nog na die klap ?
Dan kunnen jullie net zo goed Nena terug halen/
Het kom ongeloofwaardig over dat jullie hier niets aan doen.
De mensen verliezen hierdoor hun geloofwaardigheid in het programma.
Ja maar...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan haal ik het nena gedeelte eruit ja dat is beter.,
En van tegels maar ik regels !
Feit is ook dat nu voor het eerst aantoonbaar en aantoonbaar opzettelijk lichamelijk letsel is aangebracht, dat gaat net even een stapje verder dan expres uitlokken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het is een feit dat Huub expres hard met steentjes gooide.
Volgens jullie regels moet hij dan de kooi uit.
Met andere woorden: de afgelopen twee maanden hebben zo een beetje alle bewoners (inclusief het personeel) de regels met betrekking tot fysiek geweld overtreden. Als je dan toch een briefje gaat sturen betrek dan gelijk alle bewoners in de brief. Anders zou het wel heel erg hypocriet zijn.
Eric en Jaap hadden al eerder een bloedlip door huupiequote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef papagena het volgende:
[..]
Feit is ook dat nu voor het eerst aantoonbaar en aantoonbaar opzettelijk lichamelijk letsel is aangebracht, dat gaat net even een stapje verder dan expres uitlokken.
De bloedlip van Jaap was door hemzelf aangebracht, heeft ie ook toegegeven. De bloedlip van Eric is vooralsnog niet aantoonbaar opzettelijk aangebracht.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eric en Jaap hadden al eerder een bloedlip door huupie![]()
Dat zou een regel moeten zijn ja, vind ik wel. Voor iedereen. Iemand opzettelijk verwonden, lichamelijk letsel bezorgen, is echt heel wat anders dan expres uitlokken dmv spugen, kopstootjes en duwtjes. Daarmee wordt wel degelijk een grens overschreden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef Dlocks het volgende:
Dus er moet bloed te zien zijn? Is dat een nieuwe regel? Of is dat een nieuwe regel alleen voor Huub geldt?
Geinig om te zien hoe subjectief bepaalde fokkers zijn
als ze dan opnemen vanquote:
Nou........ dat is behoorlijk goed onderbouwd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef lillkiss het volgende:
amanda moet blijven!! Lieke eruit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |