Het is belachelijk. DGK Redactie is de regie helemaal kwijt.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef Donnie29 het volgende:
Idd bitter weinig, dit zou ik zo belachelijk vinden. Dus als iemand steentjes ofzo gooit, mag je zeggen van, ja ik reageerde.. nou Huub pak next time je honkbal knuppel en sla haar Eemnes uit. Filthy Bitch..
You go guys!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zal jullie alvast gerust stellen. Is geen exit.
Na het Huub en Amanda lik incident zijn er enorme waarschuwingen geweest, wie ook maar handtastelijk zou doen zou direct het huis moeten verlaten. Ik ben van mening dat ze Amanda eruit kunnen gooien omdat wat Amanda deed, toch echt een stap verder is dan een klap.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef havefun84 het volgende:
Ze kunnen er nu niemand uitgooien, want dan zou iedereen zowat moeten vertrekken en kunnen ze stoppen met het programma.
Ze moeten gewoon nu afspreken met de bewoners , wie nu iemand nog slaat die ligt eruit.
Als dit echt van de redactie is, hoop ik dat het next time zo uit de hand loopt, dat het programma stopt en jullie werkeloos worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
You go guys!
Gooien mag, duwen en trekken mag, stoelen en banken omgooien met de mensen er nog in mag, hete vloeistoffen gooien mag.
En nu mogen ze dus ook slaan met voorwerpen!!![]()
![]()
WTF??? Dan gaat het echt nergens meer over. Ik hoop echt dat de rest dit dan maar gaat nadoen en flink gaat meppen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Inderdaad ja... alles voor het programma en de verhaallijnen. En Nena zit thuis en is haar geld kwijt.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
You go guys!
Gooien mag, duwen en trekken mag, stoelen en banken omgooien met de mensen er nog in mag, hete vloeistoffen gooien mag.
En nu mogen ze dus ook slaan met voorwerpen!!![]()
![]()
Kan me niet voorstellen, staat meestal onderaan in de popo.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Dan gaat het echt nergens meer over. Ik hoop echt dat de rest dit dan maar gaat nadoen en flink gaat meppen.
Is Amanda belangrijk voor het programma ofzo? Onvoorstelbaar.
Dan wordt er natuurlijk sowieso al niets gedaan. Stap 1 is doorbellen. Bel je niet door dan geef je daarmee aan dat je er geen probleem mee hebt.quote:Hij heeft het niet doorgebeld
Idd, dat stelde echt helemaal niets voor.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef monique.t het volgende:
Als ik nena was ging ik me 10 000 euro terug halen.
Die is er voor veel minder uit gegooid
fysiek geweld is fysiek geweld. Als een vrouw mij met een hak bewerkt word ik zelfs aggressief op dat wijf, niet normaalquote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dan wordt er natuurlijk sowieso al niets gedaan. Stap 1 is doorbellen. Bel je niet door dan geef je daarmee aan dat je er geen probleem mee hebt.
Hete pek over Brian en Natasia vind ik ook heel acceptabel.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:39 schreef Mika25 het volgende:
Nog een leuke tip voor de bewoners: kaarsvet!
Dat is geen fysiek geweld, het kan zelfs een genot middel zijn! Gewoon over een slapende bewoner heengooien, dat vind ik heel acceptabel
Lijkt mij ookquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Lieve het volgende:
Brian een gitaar, Huub een honkbalknuppel. Stalen frame graag! Heel acceptabel mazaru
Deze normvervaging slaat over op de kijkers die spel en realiteit niet uit elkaar kunnen houden, die agressie die opgewekt wordt is jullie verantwoordelijkheid..hoe vaak lees je nu niet dat als die en die uit de kooi komen dat ze klappen krijgen, zelfs de vrienden van Brian verzekeren dat Huub na de show de lul is..quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik zie niks.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef berma het volgende:
Is dit Amanda
[img/][img=http://img171.imageshack.us/img171/7702/amandayx5.jpg][img]
fix de link handmatigquote:
Ik vermoed eigenlijk van wel ^_^quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fix de link handmatig
maar ehh volgens mij niet
Kijk maar naar die tatoeage op het heupbot.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fix de link handmatig
maar ehh volgens mij niet
je kan beter even via tinypic doenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:22 schreef berma het volgende:
Hij wil niet doorkomen als plaatje kweet niet water verkeert gaat [img/ plaatje[img] zo moet het toch
En wie heeft jullie opgevoed¿¿quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ach..het gepeupel denkt niet in jullie straatje? Domme, domme kijkertjes toch.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |