gelukkig is ian nooit boos.....quote:Op maandag 4 juni 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neuh, dat is een dingetje waar ian op geilt, behalve als hij boos is, want dan doet ie het niet![]()
![]()
tja daar is wat voor te zeggen...quote:Op maandag 4 juni 2007 05:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel me altijd aan.
Anders is het fucking saai hier.
Ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 05:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom maar op en ik spuug je recht in je gezicht, kankerhoer.![]()
Moet jij trouwens niet werkenquote:Op maandag 4 juni 2007 05:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel me altijd aan.
Anders is het fucking saai hier.
Gohquote:Op maandag 4 juni 2007 05:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom maar op en ik spuug je recht in je gezicht, kankerhoer.![]()
Toch wel de beste uitspraak van DGK ooit, op naam van Huub:quote:
quote:Vieze, vuile teringhoer... We hébben geen eer!
Je mag hier veel, maar je mag het niet over de streams hebben, lulquote:Op maandag 4 juni 2007 05:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch wel de beste uitspraak van DGK ooit, op naam van Huub:
[..]
Ik ga met je meequote:Op maandag 4 juni 2007 05:19 schreef cindy10 het volgende:
geloof dat dit niveau zelfs mij tot mn bed drijft....![]()
![]()
trusten jongens!![]()
Trustenquote:Op maandag 4 juni 2007 05:19 schreef cindy10 het volgende:
geloof dat dit niveau zelfs mij tot mn bed drijft....![]()
![]()
trusten jongens!![]()
Met recht de beste 3-letterige benaming voor een kudt-kloonquote:Op maandag 4 juni 2007 05:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag hier veel, maar je mag het niet over de streams hebben, lul![]()
Gast, serieus...quote:Op maandag 4 juni 2007 05:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met recht de beste 3-letterige benaming voor een kudt-kloon![]()
Pas op.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bespeur ik enige Wodka-Cumshot-remmende woede ?
Zink.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is nu helemaal rustig in de villa. Tegen alle belofte in slaapt zelf Brian. Zo zie je toch maar weer dat hij zelfs in de nacht niet op zijn woord te geloven is .......
Truste allemaal, ochtendploeg 'Veel Plezier' en tot laters![]()
Ga dan ook je nest in.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben blij dat je je zonder reden aan me stoort.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je al op me wacht
[afbeelding]
Met maar weinig teruglezen kun je vinden dat ik je altijd gewaardeerd heb om je meesterlijke OP's in het DGK forum en je geweldige bijdragen in de COS toen je nog streams keek. Dat je nu minder of geen streams kijkt, is jouw eigen keuze of beslissing. Maar laat anderen dan wel gewoon de COS voortzetten zoals jijzelf ook deed.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar toch...
Gewoon omdat het dan leuker is:
Wat heb ik je misdaan, eitje?
Dat doe ik toch!?quote:Op maandag 4 juni 2007 05:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met maar weinig teruglezen kun je vinden dat ik je altijd gewaardeerd heb om je meesterlijke OP's in het DGK forum en je geweldige bijdragen in de COS toen je nog streams keek. Dat je nu minder of geen streams kijkt, is jouw eigen keuze of beslissing. Maar laat anderen dan wel gewoon de COS voortzetten zoals jijzelf ook deed.
Ik zit toch te twijfelen om mod te worden, alleen om al die edits te lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 05:26 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door Ian_Nick op 04-06-2007 05:37 ]
Ik kan je vertellen wat er stond:quote:Op maandag 4 juni 2007 06:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit toch te twijfelen om mod te worden, alleen om al die edits te lezen
Ik wou al naar bed gaan, maar ik werd geroepenquote:Op maandag 4 juni 2007 06:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Kom je ook nog even flamen?
quote:
In je laatste berichten kom je niet verder als :quote:Op maandag 4 juni 2007 05:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe ik toch!?
Waar de fuck heb je het over!?
Leef je uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou al naar bed gaan, maar ik werd geroepen![]()
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In je laatste berichten kom je niet verder als :
- Kom maar op en ik spuug je recht in je gezicht, kankerhoer.
- Oh wacht, het was: "dan spuug ik je recht in je bek."
-Trusten
- Gast, serieus... Tief op.
- Stel fucking hennepgebruikers
- Zink
'Dan'.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
-Trusten
- Zink
Nog slimmer:quote:Op maandag 4 juni 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
-Trusten
- Zink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |