Je weet alles van vrouwen, maar je weet vrij weinig van relaties. In een relatie kan je best zeggen dat je jaloers bent. Niets mis met jaloers zijn toch? Gewoon een menselijk gevoel dat je veel om je partner geeft.quote:Op maandag 2 april 2007 19:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Resultaat: De kans is groot dat ze zich beperkt zal voelen in haar vrijheid, hetgeen de doodsteek voor een relatie zou betekenen...
Of je doet het op mijn manier.
Resultaat: De persoon in kwestie ziet in dat het toch vrij vervelend is om jezelf zo ongerust te maken en houdt er in het vervolg ook rekening mee als zij eens een avondje gaat stappen...
Hetgeen naar mijn idee veel meer effect zal hebben... Maar ja, wie ben ik.
Ik vind jaloezie niet een positieve eigenschap hoor. Absoluut niet zelfs. Het is een vorm van afgunst. Wellicht liefdevol, maar afgunst nonetheless.quote:Op maandag 2 april 2007 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet alles van vrouwen, maar je weet vrij weinig van relaties. In een relatie kan je best zeggen dat je jaloers bent. Niets mis met jaloers zijn toch? Gewoon een menselijk gevoel dat je veel om je partner geeft.
Ik ben bv vrij jaloers. Ik heb een mooi vriendinnetje en weet dat ze veel aandacht krijgt van jongens als ze uitgaat. Mijn vriendinnetje is ook jaloers maar niet in de mate waarin ik het heb. Ze laat me erg vrij. Daar heb ik van geleerd. Ik laat haar daarom ook vrij. Omdat het gewoon fijn aanvoelt.
Maar dan kan je nog wel rekening met elkaar houden. Zij weet dat ik het fijn vind als ze me even belt als ze terug is. Dat heb ik haar gezegd en is totaal geen moeite voor haar. Op andere gebieden kom ik haar weer tegemoet.
Ik geloof best dat jouw methode werkt, maar het gaat volgens mij alles voorbij. Je wilt dat ze rekening met je houdt. Als jij een ander laat opnemen, zal ze de volgende keer denken als ze uitgaat: "Ik bel kasta maar op, anders doet hij dat straks weer" Zo beperk je juist iemand. Ze doet het dan niet meer voor jou, maar voor zichzelf. Als jij dat een mooi uitgangspunt vindt in een relatie prima, maar ik wil toch wat meer
Jaloezie is een menselijk gevoel die voortkomt uit angst. Als je die angst samen wegneemt is het enige wat je overhoudt een gezonde jaloezie. Je moet elkaar dus niet gaan beperkenquote:Op maandag 2 april 2007 19:49 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Ik vind jaloezie niet een positieve eigenschap hoor. Absoluut niet zelfs. Het is een vorm van afgunst. Wellicht liefdevol, maar afgunst nonetheless.
Maar je hebt wel gelijk dat het belangrijk is dat je rekening met elkaar houdt en in een bepaalde mate elkaar tegemoet komt. Het moet wel gezond blijven uiteraard
Ik ben eigenlijk nooit jaloers dus ik vind het niet een natuurlijk gevoel. Die paar keer dat ik jaloers ben, voel ik me er ook echt kut over. Vindt het echt een slecht gevoel. Je handelt naar afgunst en zwakte en daar sta ik niet achter.quote:Op maandag 2 april 2007 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jaloezie is een menselijk gevoel die voortkomt uit angst. Als je die angst samen wegneemt is het enige wat je overhoudt een gezonde jaloezie. Je moet elkaar dus niet gaan beperken
Dat jij het niet hebt wil niet zeggen dat het niet bestaat. Ik snap niet welke discussie je eigenlijk wil gaan voeren. Ik misgun mijn vriendinnetje niets. Sterker nog ik laat haar heel vrij. Ja daar heb ik het afentoe moeilijk mee, maar dat is dus die angst. Het is niet haar probleem dat ik jaloers ben maar de mijne, maar als ze me met een belletje naar het uitgaan een lekker gevoel kan geven dan is dat geen probleem voor haar.quote:Op maandag 2 april 2007 19:53 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit jaloers dus ik vind het niet een natuurlijk gevoel. Die paar keer dat ik jaloers ben, voel ik me er ook echt kut over. Vindt het echt een slecht gevoel. Je handelt naar afgunst en zwakte en daar sta ik niet achter.
Hoe je het ook went of keert, jaloezie, in welke mate dan ook, blijft een vervelende eigenschap...quote:Op maandag 2 april 2007 19:38 schreef JoeyT het volgende:
Je weet alles van vrouwen, maar je weet vrij weinig van relaties. In een relatie kan je best zeggen dat je jaloers bent. Niets mis met jaloers zijn toch? Gewoon een menselijk gevoel dat je veel om je partner geeft.
Ik ben bv vrij jaloers. Ik heb een mooi vriendinnetje en weet dat ze veel aandacht krijgt van jongens als ze uitgaat. Mijn vriendinnetje is ook jaloers maar niet in de mate waarin ik het heb. Ze laat me erg vrij. Daar heb ik van geleerd. Ik laat haar daarom ook vrij. Omdat het gewoon fijn aanvoelt.
Maar dan kan je nog wel rekening met elkaar houden. Zij weet dat ik het fijn vind als ze me even belt als ze terug is. Dat heb ik haar gezegd en is totaal geen moeite voor haar. Op andere gebieden kom ik haar weer tegemoet.
Whehehe, ik ga toch niet sneaky snel m'n telefoon in de handen van een wildvreemd vrouwtje duwen wanneer ze me belt joh?quote:Ik geloof best dat jouw methode werkt, maar het gaat volgens mij alles voorbij. Je wilt dat ze rekening met je houdt. Als jij een ander laat opnemen, zal ze de volgende keer denken als ze uitgaat: "Ik bel kasta maar op, anders doet hij dat straks weer" Zo beperk je juist iemand. Ze doet het dan niet meer voor jou, maar voor zichzelf. Als jij dat een mooi uitgangspunt vindt in een relatie prima, maar ik wil toch wat meer
Omdat misdaad bestaat, hoef ik dergelijk gedrag toch ook niet goed te keuren? Ik snap jouw punt niet gast. Jaloezie is geen tof gevoel, en zelfs uit het zich in zo een beperkte mate als bij jou ben ik er toch geen voorstander van.quote:Op maandag 2 april 2007 19:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat jij het niet hebt wil niet zeggen dat het niet bestaat. Ik snap niet welke discussie je eigenlijk wil gaan voeren. Ik misgun mijn vriendinnetje niets. Sterker nog ik laat haar heel vrij. Ja daar heb ik het afentoe moeilijk mee, maar dat is dus die angst. Het is niet haar probleem dat ik jaloers ben maar de mijne, maar als ze me met een belletje naar het uitgaan een lekker gevoel kan geven dan is dat geen probleem voor haar.
Jij bent echt grappigquote:Op maandag 2 april 2007 18:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
In mijn geval is single zijn een keuze...
Kijk, ik weet dat het weer vanouds arrogant klinkt maar idd, ik weet wat de doorsnee vrouw allemaal zou willen horen of wenst.
Ga ik daar wat mee doen, dan kan ik iedere avond joy joy neuken met het zoveelste naieve kroegsletje...
Die tijd heb ik echter gehad en dús ga ik alleen nog maar een eventuele relatie aan met een meid waar ik daadwerkelijk toekomst in zie...
Ja het is een slechte vergelijking . Jaloezie doet pijn en kan je samen wegnemen of iig verminderen toch? Ik heb je al mijn kijk gegeven: Ik praat met mn vriendin en ga er vanuit dat dat telefoontje geen moeite voor haar is. Als jij bang bent dat dat al een beperkt gevoel geeft dan is miss je kijk op vrouwen wel erg goed, maar heb je nog nooit een fijne relatie gehad.quote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, jaloezie, in welke mate dan ook, blijft een vervelende eigenschap...
Dan kun je er inderdaad mee leren leven "omdat het een menselijk gevoel" is, maar dat is pijn ook...
En ik kan me niet voorstellen dat je tegen iemand die mishandeld wordt binnen een relatie ook zegt "Ach joh, het is maar gevoel, leer er meer leven."
Ook daar zal mijn methode beter werken, als jij je vriendin slaat en iedere keer dat het gebeurt krijg jij een evenredig of overtreffend portie klappen van haar vrienden of familie, dan houd je er echt wel een keer meer op... Werkt beter dan "er eens goed over praten," that's for sure...
Tuurlijk, een nogal boude vergelijking, niet in de laatste plaats omdat een relatie waar mishandeling speelt sowieso al geen gezonde, danwel kansloze relatie is, maar toch, de overeenkomsten zijn er.
Whehehe, ik ga toch niet sneaky snel m'n telefoon in de handen van een wildvreemd vrouwtje duwen wanneer ze me belt joh?
Maar hé, als ik uitga en ik word gebeld, dan wil het nog weleens voorkomen dat de telefoon door een vrouw in m'n omgeving uit m'n handen getrokken wordt onder het motto "Doe maar hier, ff kijken wie het is" of "Wacht maar, neem ik ff op als je secretaresse."
En in alle andere gevallen is er altijd wel een kirrend of luid lachend vrouwmens op de achtergrond te horen...
Is dat leuk? Mwah... Is dat subtiel? Nee...
Maar ik neuk er niet mee, ik slaap braaf thuis en ik ben niet verliefd op zomaar zo'n stapvrouwtje wat ik tegenkom, or whatever...
Maar het is wel een zéér effectieve manier om haar te laten inzien dat gevoelens van ongerustheid of jaloezie voor niemand prettig zijn...
Correct me if I'm wrong, maar ik zie simpelweg geen nadelen.
Wat een internetheld is het toch ookquote:Op maandag 2 april 2007 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij bent echt grappigEn triest tégelijk...
Als je het allemaal zo goed weet: schrijf er een boek overEn ga ons niet lastig vallen met je theoriën over 'De Vrouw' alsof het een op zichzelf staande diersoort is ofzo... Je weet net zoveel als elke andere boerenlul alleen jij bent idd wat arroganter (en dat is nog zacht uitgedrukt).
Echt jij leest mijn posts totaal nietquote:Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Omdat misdaad bestaat, hoef ik dergelijk gedrag toch ook niet goed te keuren? Ik snap jouw punt niet gast. Jaloezie is geen tof gevoel, en zelfs uit het zich in zo een beperkte mate als bij jou ben ik er toch geen voorstander van.
Ik wil jaloezie niet gelijkstellen aan een misdaad, maar dat begrijp je vast wel. Ik wou gewoon duidelijk maken dat ik het geen natuurlijk gevoel vindt en dat je niet moet doen alsof het doodnormaal is dat mensen er rekening mee moeten houden. Het is tof van haar dat ze er rekening mee houdt en het zou jou sieren als je er niet zo gemakkelijk over deed en je best deed om minder jaloers te zijn.
Maar uiteraard, in deze situatie is het totaal niet erg...
Ik kan nu ook beweren dat jij mijn posts niet leest, want ik beweerde niet dat de vergelijking perfect is. Hij gaat op een bepaalde manier op, maar niet in zijn totaliteit.quote:Op maandag 2 april 2007 20:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt jij leest mijn posts totaal nietVolgens mij heb je alleen gelezen dat ik jaloers ben. Ik heb allang verteld wat ik ermee doe en dat is haar dus totaal NIET beperken.
Verder is een misdaad een DAAD, het woord zegt het al. Jaloezie is geen DAAD, pas als je de ander ermee gaat beperken ben je verkeerd bezig. Dan is dus niet de jaloezie zelf die verkeerd is, maar de DADEN die erop volgen
En ik wil geen emotionele pijn voel, geen liefdesverdriet, alle negatieve gevoelens wil ik niet meer voelen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Jaloezie als het niet tot uiting komt is an sich niks mis mee, maar toch gaat mijn voorkeur uit om die gevoelens niet te hebben. Kan er ook niks mis gaan.
Dit is de laatste post die ik er nog aan vuil maak omdat we te veel afdwalen. Ik denk dat je een hoop jaloezie ook in je eentje kan overwinnen, maar wellicht doe ik er wel te gemakkelijk over omdat ik er totaal geen last van heb.quote:Op maandag 2 april 2007 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik wil geen emotionele pijn voel, geen liefdesverdriet, alle negatieve gevoelens wil ik niet meer voelen.
Alleen maar positiviteit. Volgens het boeddhisme heb je daar meerdere levens voor nodig, dus lijkt me onbereikbaar.
Jaloezie is een gevoel, die je samen voor een groot deel kan wegnemenNiets meer niets minder.
Anders verdiep je je eerst eens in je gesprekspartner voordat je als een aftands viswijf dat ik ooit eens met een bevuild slipje in de taxi gepleurd heb begint te gillen hoe erg het allemaal wel niet isquote:Op maandag 2 april 2007 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij bent echt grappigEn triest tégelijk...
Als je het allemaal zo goed weet: schrijf er een boek overEn ga ons niet lastig vallen met je theoriën over 'De Vrouw' alsof het een op zichzelf staande diersoort is ofzo... Je weet net zoveel als elke andere boerenlul alleen jij bent idd wat arroganter (en dat is nog zacht uitgedrukt).
Ik merk niks van die verdieping in je posts hoor. Ik zie een narcistisch baasje dat om wat voor reden dan ook moet duidelijk maken hoe geweldig hij zichzelf vindt doordat hij kennelijk capabel is in het versieren van meisjes. Leuk voor je, maar je houding is nog steeds compleet misplaatst.quote:Op maandag 2 april 2007 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Anders verdiep je je eerst eens in je gesprekspartner voordat je als een aftands viswijf dat ik ooit eens met een bevuild slipje in de taxi gepleurd heb begint te gillen hoe erg het allemaal wel niet is.
Boeken heb ik er namelijk (nog. ) niet over geschreven, maar toch al wel een behoorlijk aantal columns die door zowel de mannelijke als de vrouwelijke lezers toch wel enigszins omarmd werden
.
Dus hup, vergeet die kansloze hippie opleiding (jaja, ík doe het namelijk wel, dat verdiepen!) van je maar even en lees werk van iemand die wél weet hoe de wereld draait.
Nah, ik zal het maar even kort houden dan...quote:Op maandag 2 april 2007 20:16 schreef JoeyT het volgende:
Zeg nou eens eerlijk Kasta. Je hebt altijd een grote mond, lappen tekst en houdt ervan om een beetje te stangen. Maar zeg nou eens eerlijk wat je wilt...
Ik wil tegen mijn vriendinnetje kunnen zeggen dat ik bang ben om haar kwijt te raken. Dat ik het fijn vindt als ze me belt als ze thuis is. Waarom? Omdat dat mijn gevoelens zijn. En zo kan ik haar helemaal vrij laten. En ik kan me niet voorstellen dat ze zich daardoor beperkt zal voelen
Oh? Je kent me persoonlijk? Of heb je een glazen bol?quote:Op maandag 2 april 2007 21:00 schreef lavAzza het volgende:
Leuk voor je, maar je houding is nog steeds compleet misplaatst.
Ach zoals jij al praat tegen anderen en oordeeld over je medemensquote:Op maandag 2 april 2007 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Anders verdiep je je eerst eens in je gesprekspartner voordat je als een aftands viswijf dat ik ooit eens met een bevuild slipje in de taxi gepleurd heb begint te gillen hoe erg het allemaal wel niet is.
Boeken heb ik er namelijk (nog. ) niet over geschreven, maar toch al wel een behoorlijk aantal columns die door zowel de mannelijke als de vrouwelijke lezers toch wel enigszins omarmd werden
.
Dus hup, vergeet die kansloze hippie opleiding (jaja, ík doe het namelijk wel, dat verdiepen!) van je maar even en lees werk van iemand die wél weet hoe de wereld draait.
Ik hoef je niet te kennen om je houding compleet misplaatst te vinden. Je posts getuigen van weinig charme, inlevingsvermogen en verdieping. Ondertussen loop je hoog van de toren te blazen. Je mag best een sterke mening hebben, maar onderbouw hem dan wat genuanceerder in plaats van dat het overkomt dat je je frustraties kwijtmoet.quote:Op maandag 2 april 2007 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh? Je kent me persoonlijk? Of heb je een glazen bol?
Mocht het antwoord in beide gevallen nee zijn praat je behoorlijk poep door met dergelijke beweringen te komen hé?.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus kusje op je neus.
Wat Mokster zegt.quote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef Mokster het volgende:
Ik houd van duidelijkheid en eerlijkheid. Tegen scharrels zeg ik altijd dat, gezien hun status als scharrel, ik niet ga beloven dat er nooit eens een andere scharrel tussendoor zal komen. Meestal volgen ze elkaar gewoon netjes chronologisch op, maar soms komt het weleens voor dat er een tijdje twee tegelijk in mijn leven zijn. En als ze eerder hebben gezegd dat ze helemaal mijn definitie (en consequenties) van scharrels begrijpen en dan vervolgens toch gaan zeuren, dan zijn ze direct exit.
En wat echte relaties betreft: tot dusver heb ik nooit besproken wat er wel en niet kon in relaties en ben ik er altijd vanuit gegaan dat het een monogame relatie zou moeten zijn. Na 32 jaar ken ik mezelf inmiddels wel beter en ben ik van plan om gelijk al aan te geven dat ik in beginsel gewoon trouw zal zijn, maar dat ik dat (zeker als de eerste verliefdheid is weggeëbt) op de lange duur niet 100% kan garanderen. Ik wil gewoon weten hoe de ander erover denkt, zodat je het met zijn tweeën kan hebben over de mate van vrijheid die je elkaar toestaat. En als de ander jaloers is aangelegd dan hoor ik dat graag ook eerlijk. Ik heb een ontzettende hekel aan manipulatieve spelletjes.
Jaloers zijn zodat je iets hebt om goed te kunnen maken? Met uitzondering van mensen die elke aandacht maar als positieve aandacht zien is dat het enige goede wat ik zo uit jaloezie kan halen eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Elvi het volgende:
Zonder het negatieve is er ook geen positieve.
Ik heb met een drs. psychologie samengewoond, dus nee, ben niet echt onder de indruk van zo'n SPW Klaziena uut Zalk MBO psycholoogje, sue mequote:Op maandag 2 april 2007 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach zoals jij al praat tegen anderen en oordeeld over je medemensDan hoef ik al niet meer... Columns stellen niet bijzonder veel voor, een grappig stukje schrijven kan iedereen. Zolang er nog geen bestseller van je in de winkel ligt neem ik jou totaal niet serieus.
Owja bij die hippie-opleiding heb ik ook psychologie en sociologie gehad. Zou jou toch moeten aansprekenAch nee... waarom zou je je vérder verdiepen in iets ipv de oppervlakkige lul spelen? Je weet toch alles al beter
Denk jij maar dat je de wijsheid van de wereld heeft, jouw val komt nog wel (en dan val je diep).
Juist... Dus hij weet helemaal niet wat 'de vrouwtjes' willenquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef lavAzza het volgende:
Je posts getuigen van weinig charme, inlevingsvermogen en verdieping. Ondertussen loop je hoog van de toren te blazen. Je mag best een sterke mening hebben, maar onderbouw hem dan wat genuanceerder in plaats van dat het overkomt dat je je frustraties kwijtmoet.
Ah damn it, daar gaat m'n droomwens om forumcharmeur te wordenquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef lavAzza het volgende:
Je posts getuigen van weinig charme,
Ik heb toch inmiddels toch echt op vrijwel alle keerzijden, alternatieven en belevingswerelden m'n licht laten schijnen, dus waar je het gebrek aan inlevingsvermogen en verdieping vandaan haalt is me een raadsel...quote:inlevingsvermogen en verdieping.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 2 april 2007 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jaloers zijn zodat je iets hebt om goed te kunnen maken? Met uitzondering van mensen die elke aandacht maar als positieve aandacht zien is dat het enige goede wat ik zo uit jaloezie kan halen eigenlijk.
Vermoeiend, dit soort 'vrouwenbegrijpers', volledig overtuigd van hun eigen waanzin omdat ze middelmatige trutjes kunnen prikken. Ondertussen kunnen ze nog geen maand volhouden met een meisje, wat dan natuurlijk allemaal aan de vrouw ligt. Sommige vrouwen zijn wel degelijk onbereikbaar. Die hebben een vriend en zijn happy en dat zit er gewoon niet in of ze hebben een keer geen interesse. Maar ja een 'stud' zoals jij valt natuurlijk bij ieder meisje in de smaak.quote:Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw is onbereikbaar; alleen de moeite die je er insteekt om haar tot de jouwe te maken verschilt...
[..]
Zoals ik al zei; zodra ik een vrouw zie die me interesseert en dus in de meeste gevallen niet doorsnee zal zijn, dan zal ik uiteindelijk ook zorgen dat ze geinteresseerd in me raakt... En nee, heb nog nooit een blauwtje gelopen. Maar bij de +/- 120 vrouwen die ik inmiddels gehad heb, bleek het achteraf allemaal toch weer behoorlijk tegen te vallen (om verschillende redenen uiteraard)...
Oh my... Betekent dat dat ik geen chickies ga scoren op een online forum? Djeez, zal ik dan nu m'n gehele leven alleen blijven?!?! WHY GOD, WHYYY?!?!quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Juist... Dus hij weet helemaal niet wat 'de vrouwtjes' willen![]()
Vrouwen willen een charmante man, die zich kan inleven in anderen, niet te arrogant 'alpha-male' gedrag vertoont en zn frustraties niet uitleeft op anderen. En iig in een discussie verder komt dan "ik weet alles en ik lees je profiel zodat ik je kan pakken omdat ik het anders niet kan winnen".
Maar goed verder heb ik niet zo bijzonder veel zin om nog langer op Kasta te reageren eigenlijk![]()
We want pictures!quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef kastanova het volgende:
Typische vrouwenredenatie en -gedrag, eerst veel ongenuanceerd geschreeuw, vervolgens in een labiele bui van misplaatste hypocrisie mij gaan verwijten als ik het wel op een fatsoenlijke manier doe en daarna hard met je beentjes zwaaiend in de lucht en je handjes voor je betraande oogjes wegrennen voor al het onrecht dat je aangedaan wordt en uiteindelijk ten einde raad en uit intellectuele armoede hulp zoeken bij de eerste de beste man die je wél de steun geeft die je oh zo hard nodig hebt...
Ah joy, dit zal door de lurkende "middelmatige trutjes" vast leuk opgevat wordenquote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vermoeiend, dit soort 'vrouwenbegrijpers', volledig overtuigd van hun eigen waanzin omdat ze middelmatige trutjes kunnen prikken.
Ach zo is het leven en jouw leven (FOK! dus) ook.quote:Op maandag 2 april 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah joy, dit zal door de lurkende "middelmatige trutjes" vast leuk opgevat worden.
Erg pretentieus, Als je dergelijke allesomvattende uitspraken gaat doen dan hoef ik niet meer met je te praten, simpelweg omdat er niet met je valt te praten. Je bent gewoon een vervelend narcistisch baasje die denkt dat hij alles weet en recht doet aan de beleving van alle mensen. Nou, dat doe je dus zeker niet want anders zou je niet zoveel kritiek krijgen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah damn it, daar gaat m'n droomwens om forumcharmeur te worden.
[..]
Ik heb toch inmiddels toch echt op vrijwel alle keerzijden, alternatieven en belevingswerelden m'n licht laten schijnen, dus waar je het gebrek aan inlevingsvermogen en verdieping vandaan haalt is me een raadsel...
Toch weet hij het voor elkaar te krijgen om iedereen hier op stang te jagen met zijn uitspraken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vermoeiend, dit soort 'vrouwenbegrijpers', volledig overtuigd van hun eigen waanzin omdat ze middelmatige trutjes kunnen prikken. Ondertussen kunnen ze nog geen maand volhouden met een meisje, wat dan natuurlijk allemaal aan de vrouw ligt. Sommige vrouwen zijn wel degelijk onbereikbaar. Die hebben een vriend en zijn happy en dat zit er gewoon niet in of ze hebben een keer geen interesse. Maar ja een 'stud' zoals jij valt natuurlijk bij ieder meisje in de smaak.![]()
![]()
Ik vind het niet manipulatief. Het is gewoon provocerend en ongenuanceerd. Maar wellicht moet het manipulatieve gedeelte nog komen inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toch weet hij het voor elkaar te krijgen om iedereen hier op stang te jagen met zijn uitspraken.
Precies zoals hij dat ook bij vrouwen voor elkaar krijgt. En als hij dát eenmaal voor elkaar heeft, dan is het niet zo moeilijk om die negatieve gevoelens om te zetten in positieve gevoelens, door te tonen dat hij ook heel anders kan zijn.
Manipulatief gedrag. Tot in de puntjes geperfectioneerd. De Kasta-show!
En ja. Zo kreeg hij het bij mij ook voor elkaar. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Maakt mij dat een middelmatig trutje?
Ik zou wegzappen; oninteressant en inhoudsloos. Een hoop gebler, maar weinig inhoud. Gek genoeg is dat nou precies wat hij dames dan verwijt. Gek zeg!quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
En ja. Zo kreeg hij het bij mij ook voor elkaar. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Ow...quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we hier niet de Kasta-analyse-show van maken?
Lijkt me heerlijkquote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou wegzappen; oninteressant en inhoudsloos. Een hoop gebler, maar weinig inhoud.
Mogen we ook iemand in het zonnetje zetten die het verdient?quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we hier niet de Kasta-analyse-show van maken?
Ow je maakt van jouw probleem ook maar direct jouw voorkeur. Typisch.quote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkIk neig zelf nogal naar zinloos analyseren en word vaak al moe genoeg van mezelf, doe mij er maar een die de oppervlakkige zorgeloze kant in me naar boven haalt. En daarbij, hoe mooier en diepgaander de woorden van de man, hoe meer je op je hoede moet zijn is mijn ervaring.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Mogen we ook iemand in het zonnetje zetten die het verdient?
Ha MM! Nog ont-single pogingen ondernomen, of was het een rustig weekend?quote:Op maandag 2 april 2007 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is ook weer aanwezig, uiteraard single en wel![]()
Ik geloof er niet in, sorry. Maar het klinkt wel prima in jouw straatje ja, dat moet ik je nageven.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef thaleia het volgende:
Dat doet iedereen Verloren_OnschuldJe voelt je aangetrokken tot datgene waar je (bewust of onbewust) behoefte aan hebt.
Ja ik ook als tvpquote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha MM! Nog ont-single pogingen ondernomen, of was het een rustig weekend?
Ik moet toch iets doen om het ontopic te houden he
Je kan toch net zo goed behoefte hebben aan iemand die intelligent is omdat jij zelf ook zo bovenmatig intelligent bent?quote:Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb behoefte aan iemand die ervaren is, dus dan ben ik onervaren?
en toch blijven de andere mannen gewoon reageren he?quote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zou wegzappen; oninteressant en inhoudsloos. Een hoop gebler, maar weinig inhoud. Gek genoeg is dat nou precies wat hij dames dan verwijt. Gek zeg!
Yep, ws. op dat moment wel. Al doende leert men he, schijnt...
quote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef thaleia het volgende:
Ik ben deze week een single zonder slaaptekort, is het plan, dusseh![]()
Jongen, jij hebt al eeuwen geleden bewezen dat je VEEL te veel analyses losgooit op de omgang tussen vrouwen en mannen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
en toch blijven de andere mannen gewoon reageren he?
jullie proberen er steeds tegen in te gaan van met het idee van:
"Stomme wijven, let er nou niet op! Die Kasta is geen PM waard! Luister naar mij, PM me en alles komt goed want ik heb gelijk! Als je mij eenmaal kent (neukt) weet je dat je goed zit!"
De aapjes kijken huizenhoog tegen de zilverrug op en proberen hem van de rots te verjagen... (als je dit niet begrijpt lees eens de sociobiolgische theoriëen over menselijk gedrag, oa van Dekkers, Morris etc)
Helaas zonder resultaat
kan best, het is tenslotte lachenquote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt al eeuwen geleden bewezen dat je VEEL te veel analyses losgooit op de omgang tussen vrouwen en mannen.
lol, overduidelijk sla jij totaal de plank mis. Maar wel leuke vergelijking hoor!quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
en toch blijven de andere mannen gewoon reageren he?
jullie proberen er steeds tegen in te gaan van met het idee van:
"Stomme wijven, let er nou niet op! Die Kasta is geen PM waard! Luister naar mij, PM me en alles komt goed want ik heb gelijk! Als je mij eenmaal kent (neukt) weet je dat je goed zit!"
De aapjes kijken huizenhoog tegen de zilverrug op en proberen hem van de rots te verjagen... (als je dit niet begrijpt lees eens de sociobiolgische theoriëen over menselijk gedrag, oa van Dekkers, Morris etc)
Helaas zonder resultaat
"Het leven is een soort van MMORPG..."quote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
Unhappy single, met al veel te lang geen relatie meld zich...
... nu alleen nog een oplossing
Ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat. Maar whatever works for you man..quote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, jaloezie, in welke mate dan ook, blijft een vervelende eigenschap...
Dan kun je er inderdaad mee leren leven "omdat het een menselijk gevoel" is, maar dat is pijn ook...
En ik kan me niet voorstellen dat je tegen iemand die mishandeld wordt binnen een relatie ook zegt "Ach joh, het is maar gevoel, leer er meer leven."
Ook daar zal mijn methode beter werken, als jij je vriendin slaat en iedere keer dat het gebeurt krijg jij een evenredig of overtreffend portie klappen van haar vrienden of familie, dan houd je er echt wel een keer meer op... Werkt beter dan "er eens goed over praten," that's for sure...
Tuurlijk, een nogal boude vergelijking, niet in de laatste plaats omdat een relatie waar mishandeling speelt sowieso al geen gezonde, danwel kansloze relatie is, maar toch, de overeenkomsten zijn er.
[..]
Whehehe, ik ga toch niet sneaky snel m'n telefoon in de handen van een wildvreemd vrouwtje duwen wanneer ze me belt joh?
Maar hé, als ik uitga en ik word gebeld, dan wil het nog weleens voorkomen dat de telefoon door een vrouw in m'n omgeving uit m'n handen getrokken wordt onder het motto "Doe maar hier, ff kijken wie het is" of "Wacht maar, neem ik ff op als je secretaresse."
En in alle andere gevallen is er altijd wel een kirrend of luid lachend vrouwmens op de achtergrond te horen...
Is dat leuk? Mwah... Is dat subtiel? Nee...
Maar ik neuk er niet mee, ik slaap braaf thuis en ik ben niet verliefd op zomaar zo'n stapvrouwtje wat ik tegenkom, or whatever...
Maar het is wel een zéér effectieve manier om haar te laten inzien dat gevoelens van ongerustheid of jaloezie voor niemand prettig zijn...
Correct me if I'm wrong, maar ik zie simpelweg geen nadelen.
Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraatquote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
staat "man"in het profiel dus in dat geval zou ik dit toch heel sterk weer afradenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:03 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraat
Walk, The body...
Lisa Lisa & The Cult Jam.quote:
Ow.. Ik dacht Dyna18 en een avatar met.. naja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
staat "man"in het profiel dus in dat geval zou ik dit toch heel sterk weer afraden
Ik bedoelde meer 'Malcolm Mclaren - Somethings Jumpin' in Your Shirt'quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Lisa Lisa & The Cult Jam.
Dat waren nog eens tijden.
Ik weet niet veel van versieren, maar ik ben bang dat de kans dat ik zo een leuk meisje te pakken krijg gering isquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:03 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraat
Walk, The body...
Een van de truuks van versieren is (inderdaad) jezelf zijn. Maar dan wel met volle overtuiging jezelf zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van versieren, maar ik ben bang dat de kans dat ik zo een leuk meisje te pakken krijg gering is
Ik zag laatst op een afstandje bij een concert een jongen moed verzamelen en vervolgens een meisje aanspreken. Aan zijn blik en zijn houding kon je zien dat hij een openingszin gebruikte die overduidelijk Gevat en Hilarisch moest zijn. Het meisje keek hem aan met een blik van: "Wat moet je nou met je ingestudeerde regeltje?" Een half uurtje later probeerde hij exact hetzelfde bij een meisje dat naast me stond. Met hetzelfde resultaat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef webspider het volgende:
Versierteksten en regeltjes werken niet. Zeker niet om een zin mee te openen.
Van mij mogen ze allemaal in de 'fuik' van Kasta vallen en en masse gaan PM'en, het interesseert me niet. Hij mag van mij prima op zijn (pinda)rots blijven zitten. Ik heb mijn eigen rots en ik zou niet willen ruilen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
hehe eensch!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Zo, ben weer helemaal bijgelezen. Kasta heeft veel mensen op de kast gejaagd gisteravond, kennelijk! jammer dat ik dat gemist heb... maar achteraf niet minder komisch!
Tuurlijk werken ze wel, als je maar eerlijk bent! Elke eerste zin tegen een onbekende vrouw is een openingszin. Gewoon eerlijk zijn en enorm oogcontact makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Een van de truuks van versieren is (inderdaad) jezelf zijn. Maar dan wel met volle overtuiging jezelf zijn!
Versierteksten en regeltjes werken niet. Zeker niet om een zin mee te openen. Het is vooral een gevoel wat je moet zien op te wekken. Wat dat gevoel is hangt helemaal van de situatie af natuurlijk
Kasta is gewoon zichzelf en dat wekt gewoon een hoop wrevel bij mensen op. Hij doet het er niet om, hij kan niet anders.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Zo, ben weer helemaal bijgelezen. Kasta heeft veel mensen op de kast gejaagd gisteravond, kennelijk! jammer dat ik dat gemist heb... maar achteraf niet minder komisch!
leg me het uit !quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:28 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe eensch!!
ennuh.... Ontopic: It's a beautiful daythe sun is shining!!!
sorry, maar ik kan wel ff op en neer springen, zo vrolijk ben ik vandaag!!
Single zijn rules(zeker als je 22 bent
)
Mijn modem-connectie wat doe je!quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef lavAzza het volgende:
[..]
"Het leven is een soort van MMORPG..."
En toen werd de first date afgebroken
Geduld is een schone zaak en de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef moki het volgende:
Binnenkort mischien een date.Ze had het momenteel druk zei ze maar wilde binnenkort wel samen iets ondernemen.
Mischien wel een manier om mij af te wimpelenMaar ik bekijk het maar positief.
Tja, de meeste meiden trappen er met open ogen in. Kastanova 's oeverloze gelul dat hij gewoon volkomen eerlijk is, etc. etc. wat later gewoon een grove leugen blijkt te zijnquote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
Toch weet hij het voor elkaar te krijgen om iedereen hier op stang te jagen met zijn uitspraken.
Precies zoals hij dat ook bij vrouwen voor elkaar krijgt. En als hij dát eenmaal voor elkaar heeft, dan is het niet zo moeilijk om die negatieve gevoelens om te zetten in positieve gevoelens, door te tonen dat hij ook heel anders kan zijn.
Offtopic: wie is de tekenaar/figuur van je usericon?quote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
Gisteren toevallig nog een gesprekje over gehad met een vrouwelijke collega die niet geloofde dat ik principieel nooit lieg.. Voor de volledigheid en sier nog maar even 100 euro geboden als ze een leugentje van me kon noemen in de afgelopen 2 jaar...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef DreamForEver het volgende:
Tja, de meeste meiden trappen er met open ogen in. Z'n oeverloze gelul dat hij gewoon volkomen eerlijk is, etc. etc. wat later gewoon een grove leugen blijkt te zijn.
Het eerste. Want jouw leugens zijn dermate grondig in elkaar gestoken, dat het welhaast een hele heksentoer is om je daarop te betrappen. De meeste mensen besteden dan er maar geen aandacht meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:43 schreef kastanova het volgende:
Gisteren toevallig nog een gesprekje over gehad met een vrouwelijke collega die niet geloofde dat ik principieel nooit lieg.. Voor de volledigheid en sier nog maar even 100 euro geboden als ze een leugentje van me kon noemen in de afgelopen 2 jaar...
Mag jij een gokje doen, heb ik het geld nog in m'n broekzak of niet?.
Nou, ik ben benieuwd op welke leugens je me allemaal hebt kunnen betrappen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef DreamForEver het volgende:
[..]
Het eerste. Want jouw leugens zijn dermate grondig in elkaar gestoken, dat het welhaast een hele heksentoer is om je daarop te betrappen. De meeste mensen besteden dan er maar geen aandacht meer.
Lucky you... maar liegen, dat doe je absoluut. Deels in overdrijvingen van je avonturen, om maar wat op te noemen.
Daarom.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef DreamForEver het volgende:
Het eerste. Want jouw leugens zijn dermate grondig in elkaar gestoken, dat het welhaast een hele heksentoer is om je daarop te betrappen. De meeste mensen besteden dan er maar geen aandacht meer.
Oftewel, wederom veel geschreeuw, geblaat en beschuldigen, maar beargumenteren of feitelijkheden worden als overbodige luxe gezien...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef DreamForEver het volgende:
Lees je selectief ofzo? Typisch..
Achja, nog een keer voor jou dan:
[..]
Daarom.
Okidokiequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef Misstique het volgende:
Kasta, kom jij eens met een fijne stelling.
Misschien kiezen zij er wel voor dat jij single blijftquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dááááárom kies ik er dus voor om vrijgezel te blijven.
Als ik zoooooooooo geweldig manipulatief ben, dan hébben mensen in mijn nabijheid toch niet eens meer een keuze johquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien kiezen zij er wel voor dat jij single blijft.
Nee, ok, de vrouwelijke psyche is niet tegen je opgewassen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik zoooooooooo geweldig manipulatief ben, dan hébben mensen in mijn nabijheid toch niet eens meer een keuze joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |