abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47944754
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef thaleia het volgende:
Dat doet iedereen Verloren_Onschuld Je voelt je aangetrokken tot datgene waar je (bewust of onbewust) behoefte aan hebt.
Ik geloof er niet in, sorry. Maar het klinkt wel prima in jouw straatje ja, dat moet ik je nageven.
Ik heb behoefte aan iemand die ervaren is, dus dan ben ik onervaren? Er klopt niet veel van, ik geloof eerder dat mensen op hetgene vallen waarvan ze zichzelf wijsmaken dat dat bij hen past. In die zin past ook jouw opmerking in mijn straatje.
Verbaal terrorist
pi_47944785
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef webspider het volgende:

[..]

Ha MM! Nog ont-single pogingen ondernomen, of was het een rustig weekend?

Ik moet toch iets doen om het ontopic te houden he
Ja ik ook als tvp en neuh niks ondernomen
pi_47944830
Ben je sjacherijnig, Verloren_Onschuld?
pi_47944893
En dit zeg ik trouwens niet:
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb behoefte aan iemand die ervaren is, dus dan ben ik onervaren?
Je kan toch net zo goed behoefte hebben aan iemand die intelligent is omdat jij zelf ook zo bovenmatig intelligent bent?
  maandag 2 april 2007 @ 22:42:22 #155
108913 Godshand
guide4you
pi_47945155
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik zou wegzappen; oninteressant en inhoudsloos. Een hoop gebler, maar weinig inhoud. Gek genoeg is dat nou precies wat hij dames dan verwijt. Gek zeg!

Yep, ws. op dat moment wel. Al doende leert men he, schijnt...
en toch blijven de andere mannen gewoon reageren he?

jullie proberen er steeds tegen in te gaan van met het idee van:

"Stomme wijven, let er nou niet op! Die Kasta is geen PM waard! Luister naar mij, PM me en alles komt goed want ik heb gelijk! Als je mij eenmaal kent (neukt) weet je dat je goed zit!"

De aapjes kijken huizenhoog tegen de zilverrug op en proberen hem van de rots te verjagen... (als je dit niet begrijpt lees eens de sociobiolgische theoriëen over menselijk gedrag, oa van Dekkers, Morris etc)

Helaas zonder resultaat
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47945630
Zo ben er weer.
Ik heb een hoop pagina's gemist?!
teruglezen waard ? of laten we verder gaan!
pi_47945719
Ik ben deze week een single zonder slaaptekort, is het plan, dusseh
pi_47945796
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef thaleia het volgende:
Ik ben deze week een single zonder slaaptekort, is het plan, dusseh
trusten
pi_47945906
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

"Stomme wijven, let er nou niet op! Die Kasta is geen PM waard! Luister naar mij, PM me en alles komt goed want ik heb gelijk! Als je mij eenmaal kent (neukt) weet je dat je goed zit!"

De aapjes kijken huizenhoog tegen de zilverrug op en proberen hem van de rots te verjagen... (als je dit niet begrijpt lees eens de sociobiolgische theoriëen over menselijk gedrag, oa van Dekkers, Morris etc)

Helaas zonder resultaat
Jongen, jij hebt al eeuwen geleden bewezen dat je VEEL te veel analyses losgooit op de omgang tussen vrouwen en mannen.
  maandag 2 april 2007 @ 23:02:46 #160
108913 Godshand
guide4you
pi_47946100
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jongen, jij hebt al eeuwen geleden bewezen dat je VEEL te veel analyses losgooit op de omgang tussen vrouwen en mannen.
kan best, het is tenslotte lachen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47946494
Edit: Doe maar niet. Ook al is het makkelijk.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2007 23:29:04 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_47947250
Jajaja, leuk geweest.
  maandag 2 april 2007 @ 23:30:48 #163
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47947348
quote:

[..]

Helaas zonder resultaat
lol, overduidelijk sla jij totaal de plank mis. Maar wel leuke vergelijking hoor!
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47947856
Unhappy single, met al veel te lang geen relatie meld zich...
... nu alleen nog een oplossing
  maandag 2 april 2007 @ 23:47:28 #165
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47948000
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
"Het leven is een soort van MMORPG..."

En toen werd de first date afgebroken
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47948497
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoe je het ook went of keert, jaloezie, in welke mate dan ook, blijft een vervelende eigenschap...
Dan kun je er inderdaad mee leren leven "omdat het een menselijk gevoel" is, maar dat is pijn ook...
En ik kan me niet voorstellen dat je tegen iemand die mishandeld wordt binnen een relatie ook zegt "Ach joh, het is maar gevoel, leer er meer leven."
Ook daar zal mijn methode beter werken, als jij je vriendin slaat en iedere keer dat het gebeurt krijg jij een evenredig of overtreffend portie klappen van haar vrienden of familie, dan houd je er echt wel een keer meer op... Werkt beter dan "er eens goed over praten," that's for sure...

Tuurlijk, een nogal boude vergelijking, niet in de laatste plaats omdat een relatie waar mishandeling speelt sowieso al geen gezonde, danwel kansloze relatie is, maar toch, de overeenkomsten zijn er .
[..]

Whehehe, ik ga toch niet sneaky snel m'n telefoon in de handen van een wildvreemd vrouwtje duwen wanneer ze me belt joh?
Maar hé, als ik uitga en ik word gebeld, dan wil het nog weleens voorkomen dat de telefoon door een vrouw in m'n omgeving uit m'n handen getrokken wordt onder het motto "Doe maar hier, ff kijken wie het is" of "Wacht maar, neem ik ff op als je secretaresse ."

En in alle andere gevallen is er altijd wel een kirrend of luid lachend vrouwmens op de achtergrond te horen...

Is dat leuk? Mwah... Is dat subtiel? Nee...

Maar ik neuk er niet mee, ik slaap braaf thuis en ik ben niet verliefd op zomaar zo'n stapvrouwtje wat ik tegenkom, or whatever...
Maar het is wel een zéér effectieve manier om haar te laten inzien dat gevoelens van ongerustheid of jaloezie voor niemand prettig zijn...

Correct me if I'm wrong, maar ik zie simpelweg geen nadelen .
Ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat. Maar whatever works for you man..
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47948560
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraat
Walk, The body...
pi_47948591
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:03 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraat
Walk, The body...
staat "man"in het profiel dus in dat geval zou ik dit toch heel sterk weer afraden
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:11:25 #169
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47948789
quote:

[..]

Walk, The body...
Lisa Lisa & The Cult Jam.

Dat waren nog eens tijden .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_47949017
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

staat "man"in het profiel dus in dat geval zou ik dit toch heel sterk weer afraden
Ow.. Ik dacht Dyna18 en een avatar met.. naja.
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:11 schreef webspider het volgende:

[..]

Lisa Lisa & The Cult Jam.

Dat waren nog eens tijden .
Ik bedoelde meer 'Malcolm Mclaren - Somethings Jumpin' in Your Shirt'
Ik ken die van Lisa Lisa nieteens.
pi_47949135
quote:

Walk, The body...
Ik weet niet veel van versieren, maar ik ben bang dat de kans dat ik zo een leuk meisje te pakken krijg gering is
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:38:21 #173
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47949485
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik weet niet veel van versieren, maar ik ben bang dat de kans dat ik zo een leuk meisje te pakken krijg gering is
Een van de truuks van versieren is (inderdaad) jezelf zijn. Maar dan wel met volle overtuiging jezelf zijn!

Versierteksten en regeltjes werken niet. Zeker niet om een zin mee te openen. Het is vooral een gevoel wat je moet zien op te wekken. Wat dat gevoel is hangt helemaal van de situatie af natuurlijk
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:45:01 #174
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47949645
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef webspider het volgende:
Versierteksten en regeltjes werken niet. Zeker niet om een zin mee te openen.
Ik zag laatst op een afstandje bij een concert een jongen moed verzamelen en vervolgens een meisje aanspreken. Aan zijn blik en zijn houding kon je zien dat hij een openingszin gebruikte die overduidelijk Gevat en Hilarisch moest zijn. Het meisje keek hem aan met een blik van: "Wat moet je nou met je ingestudeerde regeltje?" Een half uurtje later probeerde hij exact hetzelfde bij een meisje dat naast me stond. Met hetzelfde resultaat.

(Maar eerlijk is eerlijk: hij dééd tenminste wél iets.)
pi_47951641
quote:

Van mij mogen ze allemaal in de 'fuik' van Kasta vallen en en masse gaan PM'en, het interesseert me niet. Hij mag van mij prima op zijn (pinda)rots blijven zitten. Ik heb mijn eigen rots en ik zou niet willen ruilen.

Misschien zou je eens moeten kijken wat je nu zelf doet in verband met je sociologische theorieen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verloren_onschuld op 03-04-2007 07:27:37 ]
Verbaal terrorist
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:05:33 #176
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47954018
Zo, ben weer helemaal bijgelezen. Kasta heeft veel mensen op de kast gejaagd gisteravond, kennelijk! jammer dat ik dat gemist heb... maar achteraf niet minder komisch!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47954627
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Zo, ben weer helemaal bijgelezen. Kasta heeft veel mensen op de kast gejaagd gisteravond, kennelijk! jammer dat ik dat gemist heb... maar achteraf niet minder komisch!
hehe eensch!!

ennuh.... Ontopic: It's a beautiful day the sun is shining!!!
sorry, maar ik kan wel ff op en neer springen, zo vrolijk ben ik vandaag!!
Single zijn rules (zeker als je 22 bent )
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 13:41:33 #178
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47961291
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef webspider het volgende:

[..]

Een van de truuks van versieren is (inderdaad) jezelf zijn. Maar dan wel met volle overtuiging jezelf zijn!

Versierteksten en regeltjes werken niet. Zeker niet om een zin mee te openen. Het is vooral een gevoel wat je moet zien op te wekken. Wat dat gevoel is hangt helemaal van de situatie af natuurlijk
Tuurlijk werken ze wel, als je maar eerlijk bent! Elke eerste zin tegen een onbekende vrouw is een openingszin. Gewoon eerlijk zijn en enorm oogcontact maken

Maar goed, sommigen hebben dat niet nodig, die worden bedolven onder vrouwelijke aandacht. Waren we maar allemaal als kasta...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_47968042
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Kasta is gewoon zichzelf en dat wekt gewoon een hoop wrevel bij mensen op. Hij doet het er niet om, hij kan niet anders.

Maar goed, ik vond het ook doldwaas komisch. Ik ben blij dat er ook van zulke figuren zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verloren_onschuld op 03-04-2007 18:49:06 ]
Verbaal terrorist
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:06:34 #180
77575 NiTiN
Move On Up
pi_47972326
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:28 schreef n8 het volgende:

[..]

hehe eensch!!

ennuh.... Ontopic: It's a beautiful day the sun is shining!!!
sorry, maar ik kan wel ff op en neer springen, zo vrolijk ben ik vandaag!!
Single zijn rules (zeker als je 22 bent )
leg me het uit !
ben ook 22, ook single (onverwacht sinds een week)
en vind het niet rulen.
I went clubbing. Softest coat ever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')