quote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef thaleia het volgende:
Ik ben deze week een single zonder slaaptekort, is het plan, dusseh![]()
Jongen, jij hebt al eeuwen geleden bewezen dat je VEEL te veel analyses losgooit op de omgang tussen vrouwen en mannen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
en toch blijven de andere mannen gewoon reageren he?
jullie proberen er steeds tegen in te gaan van met het idee van:
"Stomme wijven, let er nou niet op! Die Kasta is geen PM waard! Luister naar mij, PM me en alles komt goed want ik heb gelijk! Als je mij eenmaal kent (neukt) weet je dat je goed zit!"
De aapjes kijken huizenhoog tegen de zilverrug op en proberen hem van de rots te verjagen... (als je dit niet begrijpt lees eens de sociobiolgische theoriëen over menselijk gedrag, oa van Dekkers, Morris etc)
Helaas zonder resultaat
kan best, het is tenslotte lachenquote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt al eeuwen geleden bewezen dat je VEEL te veel analyses losgooit op de omgang tussen vrouwen en mannen.
lol, overduidelijk sla jij totaal de plank mis. Maar wel leuke vergelijking hoor!quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
en toch blijven de andere mannen gewoon reageren he?
jullie proberen er steeds tegen in te gaan van met het idee van:
"Stomme wijven, let er nou niet op! Die Kasta is geen PM waard! Luister naar mij, PM me en alles komt goed want ik heb gelijk! Als je mij eenmaal kent (neukt) weet je dat je goed zit!"
De aapjes kijken huizenhoog tegen de zilverrug op en proberen hem van de rots te verjagen... (als je dit niet begrijpt lees eens de sociobiolgische theoriëen over menselijk gedrag, oa van Dekkers, Morris etc)
Helaas zonder resultaat
"Het leven is een soort van MMORPG..."quote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
Unhappy single, met al veel te lang geen relatie meld zich...
... nu alleen nog een oplossing
Ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat. Maar whatever works for you man..quote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, jaloezie, in welke mate dan ook, blijft een vervelende eigenschap...
Dan kun je er inderdaad mee leren leven "omdat het een menselijk gevoel" is, maar dat is pijn ook...
En ik kan me niet voorstellen dat je tegen iemand die mishandeld wordt binnen een relatie ook zegt "Ach joh, het is maar gevoel, leer er meer leven."
Ook daar zal mijn methode beter werken, als jij je vriendin slaat en iedere keer dat het gebeurt krijg jij een evenredig of overtreffend portie klappen van haar vrienden of familie, dan houd je er echt wel een keer meer op... Werkt beter dan "er eens goed over praten," that's for sure...
Tuurlijk, een nogal boude vergelijking, niet in de laatste plaats omdat een relatie waar mishandeling speelt sowieso al geen gezonde, danwel kansloze relatie is, maar toch, de overeenkomsten zijn er.
[..]
Whehehe, ik ga toch niet sneaky snel m'n telefoon in de handen van een wildvreemd vrouwtje duwen wanneer ze me belt joh?
Maar hé, als ik uitga en ik word gebeld, dan wil het nog weleens voorkomen dat de telefoon door een vrouw in m'n omgeving uit m'n handen getrokken wordt onder het motto "Doe maar hier, ff kijken wie het is" of "Wacht maar, neem ik ff op als je secretaresse."
En in alle andere gevallen is er altijd wel een kirrend of luid lachend vrouwmens op de achtergrond te horen...
Is dat leuk? Mwah... Is dat subtiel? Nee...
Maar ik neuk er niet mee, ik slaap braaf thuis en ik ben niet verliefd op zomaar zo'n stapvrouwtje wat ik tegenkom, or whatever...
Maar het is wel een zéér effectieve manier om haar te laten inzien dat gevoelens van ongerustheid of jaloezie voor niemand prettig zijn...
Correct me if I'm wrong, maar ik zie simpelweg geen nadelen.
Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraatquote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
staat "man"in het profiel dus in dat geval zou ik dit toch heel sterk weer afradenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:03 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraat
Walk, The body...
Lisa Lisa & The Cult Jam.quote:
Ow.. Ik dacht Dyna18 en een avatar met.. naja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
staat "man"in het profiel dus in dat geval zou ik dit toch heel sterk weer afraden
Ik bedoelde meer 'Malcolm Mclaren - Somethings Jumpin' in Your Shirt'quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Lisa Lisa & The Cult Jam.
Dat waren nog eens tijden.
Ik weet niet veel van versieren, maar ik ben bang dat de kans dat ik zo een leuk meisje te pakken krijg gering isquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:03 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Kort rokje, hoge sandalen, strak topje, borsten naar voren + drukke winkelstraat
Walk, The body...
Een van de truuks van versieren is (inderdaad) jezelf zijn. Maar dan wel met volle overtuiging jezelf zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van versieren, maar ik ben bang dat de kans dat ik zo een leuk meisje te pakken krijg gering is
Ik zag laatst op een afstandje bij een concert een jongen moed verzamelen en vervolgens een meisje aanspreken. Aan zijn blik en zijn houding kon je zien dat hij een openingszin gebruikte die overduidelijk Gevat en Hilarisch moest zijn. Het meisje keek hem aan met een blik van: "Wat moet je nou met je ingestudeerde regeltje?" Een half uurtje later probeerde hij exact hetzelfde bij een meisje dat naast me stond. Met hetzelfde resultaat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef webspider het volgende:
Versierteksten en regeltjes werken niet. Zeker niet om een zin mee te openen.
Van mij mogen ze allemaal in de 'fuik' van Kasta vallen en en masse gaan PM'en, het interesseert me niet. Hij mag van mij prima op zijn (pinda)rots blijven zitten. Ik heb mijn eigen rots en ik zou niet willen ruilen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
hehe eensch!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Zo, ben weer helemaal bijgelezen. Kasta heeft veel mensen op de kast gejaagd gisteravond, kennelijk! jammer dat ik dat gemist heb... maar achteraf niet minder komisch!
Tuurlijk werken ze wel, als je maar eerlijk bent! Elke eerste zin tegen een onbekende vrouw is een openingszin. Gewoon eerlijk zijn en enorm oogcontact makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Een van de truuks van versieren is (inderdaad) jezelf zijn. Maar dan wel met volle overtuiging jezelf zijn!
Versierteksten en regeltjes werken niet. Zeker niet om een zin mee te openen. Het is vooral een gevoel wat je moet zien op te wekken. Wat dat gevoel is hangt helemaal van de situatie af natuurlijk
Kasta is gewoon zichzelf en dat wekt gewoon een hoop wrevel bij mensen op. Hij doet het er niet om, hij kan niet anders.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Zo, ben weer helemaal bijgelezen. Kasta heeft veel mensen op de kast gejaagd gisteravond, kennelijk! jammer dat ik dat gemist heb... maar achteraf niet minder komisch!
leg me het uit !quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:28 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe eensch!!
ennuh.... Ontopic: It's a beautiful daythe sun is shining!!!
sorry, maar ik kan wel ff op en neer springen, zo vrolijk ben ik vandaag!!
Single zijn rules(zeker als je 22 bent
)
Mijn modem-connectie wat doe je!quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef lavAzza het volgende:
[..]
"Het leven is een soort van MMORPG..."
En toen werd de first date afgebroken
Geduld is een schone zaak en de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef moki het volgende:
Binnenkort mischien een date.Ze had het momenteel druk zei ze maar wilde binnenkort wel samen iets ondernemen.
Mischien wel een manier om mij af te wimpelenMaar ik bekijk het maar positief.
Tja, de meeste meiden trappen er met open ogen in. Kastanova 's oeverloze gelul dat hij gewoon volkomen eerlijk is, etc. etc. wat later gewoon een grove leugen blijkt te zijnquote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
Toch weet hij het voor elkaar te krijgen om iedereen hier op stang te jagen met zijn uitspraken.
Precies zoals hij dat ook bij vrouwen voor elkaar krijgt. En als hij dát eenmaal voor elkaar heeft, dan is het niet zo moeilijk om die negatieve gevoelens om te zetten in positieve gevoelens, door te tonen dat hij ook heel anders kan zijn.
Manipulatief gedrag. Tot in de puntjes geperfectioneerd. De Kasta-show!
En ja. Zo kreeg hij het bij mij ook voor elkaar. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Maakt mij dat een middelmatig trutje?
Offtopic: wie is de tekenaar/figuur van je usericon?quote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef dyna18 het volgende:
Gisteren toevallig nog een gesprekje over gehad met een vrouwelijke collega die niet geloofde dat ik principieel nooit lieg.. Voor de volledigheid en sier nog maar even 100 euro geboden als ze een leugentje van me kon noemen in de afgelopen 2 jaar...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef DreamForEver het volgende:
Tja, de meeste meiden trappen er met open ogen in. Z'n oeverloze gelul dat hij gewoon volkomen eerlijk is, etc. etc. wat later gewoon een grove leugen blijkt te zijn.
Het eerste. Want jouw leugens zijn dermate grondig in elkaar gestoken, dat het welhaast een hele heksentoer is om je daarop te betrappen. De meeste mensen besteden dan er maar geen aandacht meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:43 schreef kastanova het volgende:
Gisteren toevallig nog een gesprekje over gehad met een vrouwelijke collega die niet geloofde dat ik principieel nooit lieg.. Voor de volledigheid en sier nog maar even 100 euro geboden als ze een leugentje van me kon noemen in de afgelopen 2 jaar...
Mag jij een gokje doen, heb ik het geld nog in m'n broekzak of niet?.
Nou, ik ben benieuwd op welke leugens je me allemaal hebt kunnen betrappen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef DreamForEver het volgende:
[..]
Het eerste. Want jouw leugens zijn dermate grondig in elkaar gestoken, dat het welhaast een hele heksentoer is om je daarop te betrappen. De meeste mensen besteden dan er maar geen aandacht meer.
Lucky you... maar liegen, dat doe je absoluut. Deels in overdrijvingen van je avonturen, om maar wat op te noemen.
Daarom.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef DreamForEver het volgende:
Het eerste. Want jouw leugens zijn dermate grondig in elkaar gestoken, dat het welhaast een hele heksentoer is om je daarop te betrappen. De meeste mensen besteden dan er maar geen aandacht meer.
Oftewel, wederom veel geschreeuw, geblaat en beschuldigen, maar beargumenteren of feitelijkheden worden als overbodige luxe gezien...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef DreamForEver het volgende:
Lees je selectief ofzo? Typisch..
Achja, nog een keer voor jou dan:
[..]
Daarom.
Okidokiequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef Misstique het volgende:
Kasta, kom jij eens met een fijne stelling.
Misschien kiezen zij er wel voor dat jij single blijftquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dááááárom kies ik er dus voor om vrijgezel te blijven.
Als ik zoooooooooo geweldig manipulatief ben, dan hébben mensen in mijn nabijheid toch niet eens meer een keuze johquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien kiezen zij er wel voor dat jij single blijft.
Nee, ok, de vrouwelijke psyche is niet tegen je opgewassen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik zoooooooooo geweldig manipulatief ben, dan hébben mensen in mijn nabijheid toch niet eens meer een keuze joh.
Ja, ik kan mensen een beetje moeilijk weigeren om over kasta te lullen, er schijnt zoveel vraag naar te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef lavAzza het volgende:
Zucht, de kasta-show continues.
Nee hoor, ik kan Kasta prima uitstaan op het forum en ik geloof niet dat ik de enige vrouw ben daarin. Probleem is meer dat er heel veel meiden zijn (ook hier) die keihard gaan roepen dat ze nevernooitniet in zo'n val zouden trappen, manipulatieve mannen, bah, wat een blaaskaak, en ga zo maar door. En ondertussen hebben ze niet door dat ze precies dátgene doen wat ze niet willenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Het valt me op dat het gros aan vrouwen (zeker op forums) mensen als kastabwv. niet uit kunnen staan.
Maar als ze zo'n arrogant ventje in het echt leren kennen dat (dat knap en lang is) het dan ws. uitloopt op
een flirt. En daarna zelfs meer...
Conclusie: Zeker op een forum gebruiken vrouwen enkelt hun 'verstand'
Maar iemand in het echt zien en leren kennen daarbij gebruiken vrouwen 'hun gevoel' (zoals eerder is gezegd)
Het is dan toch echt de schuld van vrouwen zelf dat zulke mannetjes alle zelfvertrouwen krijgen en nog
arroganter worden dan ze al zijn. Want vrouwen helpen die mannetjes daar echt zelf bij door met ze te slapen..
wat doen ze dan wat ze niet wilen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[quote]En ondertussen hebben ze niet door dat ze precies dátgene doen wat ze niet willen.
Jij bent ook een bijtgraag vrouwtje he?quote:Ik heb eerlijk gezegd meer problemen met de mannen hier die als een geslagen puppy blijven huilen om het feit dat ze single zijn. Dat het echt vervelend wordt zeg maar.
Alles goed, verder?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Volgens vind je het wel leuk om op lullen te gaan staan met die bijtende opmerkingen of niet?
(nat zoals die andere vrouwtjes met een feministische ondertoon)
Ja best. ik moet enkelt die spelfoutjes eruit halenquote:
Nee, maar 'ik wil dood want ik heb geen vriendin' is het andere uiterste.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Jij bent ook een bijtgraag vrouwtje he?
Volgens vind je het wel leuk om op lullen te gaan staan met die bijtende opmerkingen of niet?
(nat zoals die andere vrouwtjes met een feministische ondertoon)
Single zijn (zoals ik) is gewoon niet leuk. Moet ik dan 'Happy Happy Joy Joy ' doen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |