Paar broeken en shirts gevonden, dus wel geslaagd. Verder niet echt leuke dingen tegengekomen (behalve twee keer een terrasjequote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
straks ga ik nog krassen
Nog leuk gewinkeld gister eigenlijk?
en nog aan de hardwerkende M-M gedacht toen jij met je kop in de zon zat op een terras in het mooie uUrecht met een biertje in je handquote:Op maandag 2 april 2007 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paar broeken en shirts gevonden, dus wel geslaagd. Verder niet echt leuke dingen tegengekomen (behalve twee keer een terrasje).
Uiteraard. De vriend met wie ik was vond ook al dat mijn eerste impuls (denken aan M-M's terwijl zij werken en ik niet) niet lief was. De steun die je af en toe van vrienden krijgt...quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en nog aan de hardwerkende M-M gedacht toen jij met je kop in de zon zat op een terras in het mooie uUrecht met een biertje in je hand?
maar niet op zondagquote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
En we moeten medelijden hebben ofzo?
Ik zit in een collegezaal zonder airco tentamens te maken. Niet dat jullie daar medelijden mee zullen hebben.
[Pilatusmode]quote:
http://forum.fok.nl/user/history/28445quote:Op maandag 2 april 2007 23:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
[Pilatusmode]
Ik? Ik ben onschuldig.
[/Pilatusmode]
ik snap m niet (deze post dus)quote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. De vriend met wie ik was vond ook al dat mijn eerste impuls (denken aan M-M's terwijl zij werken en ik niet) niet lief was. De steun die je af en toe van vrienden krijgt....
Hij vond dat jij gelijk had. Kort kort samengevat.quote:Op maandag 2 april 2007 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap m niet (deze post dus)maar ben ook moe
je gaat toch tegen irl vrienden niet praten over vage bekenden van het internetquote:Op maandag 2 april 2007 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij vond dat jij gelijk had. Kort kort samengevat.
Wel als ze vragen waar je aan denkt en ik zoals beloofd mijn gedachten even naar jou had laten afdwalen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je gaat toch tegen irl vrienden niet praten over vage bekenden van het internet
whehehehe rightquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel als ze vragen waar je aan denkt en ik zoals beloofd mijn gedachten even naar jou had laten afdwalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |