Ach zoals jij al praat tegen anderen en oordeeld over je medemensquote:Op maandag 2 april 2007 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Anders verdiep je je eerst eens in je gesprekspartner voordat je als een aftands viswijf dat ik ooit eens met een bevuild slipje in de taxi gepleurd heb begint te gillen hoe erg het allemaal wel niet is.
Boeken heb ik er namelijk (nog. ) niet over geschreven, maar toch al wel een behoorlijk aantal columns die door zowel de mannelijke als de vrouwelijke lezers toch wel enigszins omarmd werden
.
Dus hup, vergeet die kansloze hippie opleiding (jaja, ík doe het namelijk wel, dat verdiepen!) van je maar even en lees werk van iemand die wél weet hoe de wereld draait.
Ik hoef je niet te kennen om je houding compleet misplaatst te vinden. Je posts getuigen van weinig charme, inlevingsvermogen en verdieping. Ondertussen loop je hoog van de toren te blazen. Je mag best een sterke mening hebben, maar onderbouw hem dan wat genuanceerder in plaats van dat het overkomt dat je je frustraties kwijtmoet.quote:Op maandag 2 april 2007 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh? Je kent me persoonlijk? Of heb je een glazen bol?
Mocht het antwoord in beide gevallen nee zijn praat je behoorlijk poep door met dergelijke beweringen te komen hé?.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus kusje op je neus.
Wat Mokster zegt.quote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef Mokster het volgende:
Ik houd van duidelijkheid en eerlijkheid. Tegen scharrels zeg ik altijd dat, gezien hun status als scharrel, ik niet ga beloven dat er nooit eens een andere scharrel tussendoor zal komen. Meestal volgen ze elkaar gewoon netjes chronologisch op, maar soms komt het weleens voor dat er een tijdje twee tegelijk in mijn leven zijn. En als ze eerder hebben gezegd dat ze helemaal mijn definitie (en consequenties) van scharrels begrijpen en dan vervolgens toch gaan zeuren, dan zijn ze direct exit.
En wat echte relaties betreft: tot dusver heb ik nooit besproken wat er wel en niet kon in relaties en ben ik er altijd vanuit gegaan dat het een monogame relatie zou moeten zijn. Na 32 jaar ken ik mezelf inmiddels wel beter en ben ik van plan om gelijk al aan te geven dat ik in beginsel gewoon trouw zal zijn, maar dat ik dat (zeker als de eerste verliefdheid is weggeëbt) op de lange duur niet 100% kan garanderen. Ik wil gewoon weten hoe de ander erover denkt, zodat je het met zijn tweeën kan hebben over de mate van vrijheid die je elkaar toestaat. En als de ander jaloers is aangelegd dan hoor ik dat graag ook eerlijk. Ik heb een ontzettende hekel aan manipulatieve spelletjes.
Jaloers zijn zodat je iets hebt om goed te kunnen maken? Met uitzondering van mensen die elke aandacht maar als positieve aandacht zien is dat het enige goede wat ik zo uit jaloezie kan halen eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Elvi het volgende:
Zonder het negatieve is er ook geen positieve.
Ik heb met een drs. psychologie samengewoond, dus nee, ben niet echt onder de indruk van zo'n SPW Klaziena uut Zalk MBO psycholoogje, sue mequote:Op maandag 2 april 2007 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach zoals jij al praat tegen anderen en oordeeld over je medemensDan hoef ik al niet meer... Columns stellen niet bijzonder veel voor, een grappig stukje schrijven kan iedereen. Zolang er nog geen bestseller van je in de winkel ligt neem ik jou totaal niet serieus.
Owja bij die hippie-opleiding heb ik ook psychologie en sociologie gehad. Zou jou toch moeten aansprekenAch nee... waarom zou je je vérder verdiepen in iets ipv de oppervlakkige lul spelen? Je weet toch alles al beter
Denk jij maar dat je de wijsheid van de wereld heeft, jouw val komt nog wel (en dan val je diep).
Juist... Dus hij weet helemaal niet wat 'de vrouwtjes' willenquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef lavAzza het volgende:
Je posts getuigen van weinig charme, inlevingsvermogen en verdieping. Ondertussen loop je hoog van de toren te blazen. Je mag best een sterke mening hebben, maar onderbouw hem dan wat genuanceerder in plaats van dat het overkomt dat je je frustraties kwijtmoet.
Ah damn it, daar gaat m'n droomwens om forumcharmeur te wordenquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef lavAzza het volgende:
Je posts getuigen van weinig charme,
Ik heb toch inmiddels toch echt op vrijwel alle keerzijden, alternatieven en belevingswerelden m'n licht laten schijnen, dus waar je het gebrek aan inlevingsvermogen en verdieping vandaan haalt is me een raadsel...quote:inlevingsvermogen en verdieping.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 2 april 2007 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jaloers zijn zodat je iets hebt om goed te kunnen maken? Met uitzondering van mensen die elke aandacht maar als positieve aandacht zien is dat het enige goede wat ik zo uit jaloezie kan halen eigenlijk.
Vermoeiend, dit soort 'vrouwenbegrijpers', volledig overtuigd van hun eigen waanzin omdat ze middelmatige trutjes kunnen prikken. Ondertussen kunnen ze nog geen maand volhouden met een meisje, wat dan natuurlijk allemaal aan de vrouw ligt. Sommige vrouwen zijn wel degelijk onbereikbaar. Die hebben een vriend en zijn happy en dat zit er gewoon niet in of ze hebben een keer geen interesse. Maar ja een 'stud' zoals jij valt natuurlijk bij ieder meisje in de smaak.quote:Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw is onbereikbaar; alleen de moeite die je er insteekt om haar tot de jouwe te maken verschilt...
[..]
Zoals ik al zei; zodra ik een vrouw zie die me interesseert en dus in de meeste gevallen niet doorsnee zal zijn, dan zal ik uiteindelijk ook zorgen dat ze geinteresseerd in me raakt... En nee, heb nog nooit een blauwtje gelopen. Maar bij de +/- 120 vrouwen die ik inmiddels gehad heb, bleek het achteraf allemaal toch weer behoorlijk tegen te vallen (om verschillende redenen uiteraard)...
Oh my... Betekent dat dat ik geen chickies ga scoren op een online forum? Djeez, zal ik dan nu m'n gehele leven alleen blijven?!?! WHY GOD, WHYYY?!?!quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Juist... Dus hij weet helemaal niet wat 'de vrouwtjes' willen![]()
Vrouwen willen een charmante man, die zich kan inleven in anderen, niet te arrogant 'alpha-male' gedrag vertoont en zn frustraties niet uitleeft op anderen. En iig in een discussie verder komt dan "ik weet alles en ik lees je profiel zodat ik je kan pakken omdat ik het anders niet kan winnen".
Maar goed verder heb ik niet zo bijzonder veel zin om nog langer op Kasta te reageren eigenlijk![]()
We want pictures!quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef kastanova het volgende:
Typische vrouwenredenatie en -gedrag, eerst veel ongenuanceerd geschreeuw, vervolgens in een labiele bui van misplaatste hypocrisie mij gaan verwijten als ik het wel op een fatsoenlijke manier doe en daarna hard met je beentjes zwaaiend in de lucht en je handjes voor je betraande oogjes wegrennen voor al het onrecht dat je aangedaan wordt en uiteindelijk ten einde raad en uit intellectuele armoede hulp zoeken bij de eerste de beste man die je wél de steun geeft die je oh zo hard nodig hebt...
Ah joy, dit zal door de lurkende "middelmatige trutjes" vast leuk opgevat wordenquote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vermoeiend, dit soort 'vrouwenbegrijpers', volledig overtuigd van hun eigen waanzin omdat ze middelmatige trutjes kunnen prikken.
Ach zo is het leven en jouw leven (FOK! dus) ook.quote:Op maandag 2 april 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah joy, dit zal door de lurkende "middelmatige trutjes" vast leuk opgevat worden.
Erg pretentieus, Als je dergelijke allesomvattende uitspraken gaat doen dan hoef ik niet meer met je te praten, simpelweg omdat er niet met je valt te praten. Je bent gewoon een vervelend narcistisch baasje die denkt dat hij alles weet en recht doet aan de beleving van alle mensen. Nou, dat doe je dus zeker niet want anders zou je niet zoveel kritiek krijgen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah damn it, daar gaat m'n droomwens om forumcharmeur te worden.
[..]
Ik heb toch inmiddels toch echt op vrijwel alle keerzijden, alternatieven en belevingswerelden m'n licht laten schijnen, dus waar je het gebrek aan inlevingsvermogen en verdieping vandaan haalt is me een raadsel...
Toch weet hij het voor elkaar te krijgen om iedereen hier op stang te jagen met zijn uitspraken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vermoeiend, dit soort 'vrouwenbegrijpers', volledig overtuigd van hun eigen waanzin omdat ze middelmatige trutjes kunnen prikken. Ondertussen kunnen ze nog geen maand volhouden met een meisje, wat dan natuurlijk allemaal aan de vrouw ligt. Sommige vrouwen zijn wel degelijk onbereikbaar. Die hebben een vriend en zijn happy en dat zit er gewoon niet in of ze hebben een keer geen interesse. Maar ja een 'stud' zoals jij valt natuurlijk bij ieder meisje in de smaak.![]()
![]()
Ik vind het niet manipulatief. Het is gewoon provocerend en ongenuanceerd. Maar wellicht moet het manipulatieve gedeelte nog komen inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toch weet hij het voor elkaar te krijgen om iedereen hier op stang te jagen met zijn uitspraken.
Precies zoals hij dat ook bij vrouwen voor elkaar krijgt. En als hij dát eenmaal voor elkaar heeft, dan is het niet zo moeilijk om die negatieve gevoelens om te zetten in positieve gevoelens, door te tonen dat hij ook heel anders kan zijn.
Manipulatief gedrag. Tot in de puntjes geperfectioneerd. De Kasta-show!
En ja. Zo kreeg hij het bij mij ook voor elkaar. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Maakt mij dat een middelmatig trutje?
Ik zou wegzappen; oninteressant en inhoudsloos. Een hoop gebler, maar weinig inhoud. Gek genoeg is dat nou precies wat hij dames dan verwijt. Gek zeg!quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
Manipulatief gedrag. Tot in de puntjes geperfectioneerd. De Kasta-show!
En ja. Zo kreeg hij het bij mij ook voor elkaar. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Maakt mij dat een middelmatig trutje?
Ow...quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we hier niet de Kasta-analyse-show van maken?
Lijkt me heerlijkquote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou wegzappen; oninteressant en inhoudsloos. Een hoop gebler, maar weinig inhoud.
Mogen we ook iemand in het zonnetje zetten die het verdient?quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we hier niet de Kasta-analyse-show van maken?
Ow je maakt van jouw probleem ook maar direct jouw voorkeur. Typisch.quote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkIk neig zelf nogal naar zinloos analyseren en word vaak al moe genoeg van mezelf, doe mij er maar een die de oppervlakkige zorgeloze kant in me naar boven haalt. En daarbij, hoe mooier en diepgaander de woorden van de man, hoe meer je op je hoede moet zijn is mijn ervaring.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Mogen we ook iemand in het zonnetje zetten die het verdient?
Ha MM! Nog ont-single pogingen ondernomen, of was het een rustig weekend?quote:Op maandag 2 april 2007 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is ook weer aanwezig, uiteraard single en wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |