Eigen goal Aissati ?quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef VoreG het volgende:
Als Twente nou ook zo gaat spelen tegen PSV.
Das mooi te laat, want dat kost ze het kampioenschap dit jaar.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das mooi te laat, want dat kost ze het kampioenschap dit jaar.
In Nederland mag dat volgens mij niet.quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
We hadden net als United dat doet met Foster, gewoon moeten verbieden dat Aissati meedoet tegen PSV.
Twente deed al moeilijk genoeg over een half jaar, ze wilden 'm anderhalf jaar. Nog zo'n extra clausule had denk ik dus geen optie geweest.quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
We hadden net als United dat doet met Foster, gewoon moeten verbieden dat Aissati meedoet tegen PSV.
elke verhuurde speler mag niet meedoen tegen de club waar ie eigendom van is. In Engeland dan.quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zweer het je, John de Jong staat volgend seizoen op de CL lijstquote:Op zondag 1 april 2007 19:40 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, ze zullen er vast ook wel aan gedacht hebben. Alhoewel, het zou niet de eerste blunder zijn
Inderdaad. Nog effe en we hebben achterlijke regels als bij hockey. Vanmiddag legde Haverkort ook elke 3 seconden het spel stil (bij Ajax - Heracles). Voetbal wordt zo echt naar de kloten geholpen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:42 schreef Damzkieee het volgende:
Pff bescherming van het lichaam toch.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Rouwbanden om de moeder van Henk Timmer, 't moet niet gekker worden
Dat accent, heeeerlijkquote:Op zondag 1 april 2007 19:43 schreef pekel het volgende:
Een speler uit Trinidad&Tobago in de Eredivisie die gelijk scoort, leuk.
jupquote:Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat accent, heeeerlijk
En Van Dijk is een smerige lul, ik hoop dat hij 'n heel lang en nare blessure krijgt![]()
![]()
Haha, zag het ookquote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Rahl het volgende:
rofl @ shirtsponsor heracles.
TenCate op de shirts van heracles
Mooie goal die 1-0.quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef Houniet het volgende:
Barca
Zeker. Er werd tenminste over voetbal gepraatquote:Op zondag 1 april 2007 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk programma
quote:
Ging nergens over. Ruud werd erg geirriteerd er doorquote:Op maandag 2 april 2007 00:02 schreef mcyodogg het volgende:
pfffff wat een verhaal over konijnen en haantjes
Ze wonnen wel, prachtige goal schweinsteigerquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:33 schreef AminBen het volgende:
Bayern gaat CL mislopen.
...van Roda-Excelsior.quote:
ene Johnquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:35 schreef tong80 het volgende:
Volgens de radio was de kansenverhouding 20-4 Wie is de regisseur bij de wedstrijden ?
AGOVV had er ook van gewonnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
PSV staat me toch te schutteren zeg
idd , zal me eigenlijk niets verbazen als ie het bijltje er nog bij neer gaat gooien binnenkortquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Koeman straalt ook gewoon een en al treurnis en wanhoop uit
Als PSV slim is doen ze dat eerder dan hem!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , zal me eigenlijk niets verbazen als ie het bijltje er nog bij neer gaat gooien binnenkort![]()
Nee, dat zou te snel zijn.... Koeman is altijd traag van begrip, daar komt ie pas halverwege volgend seizoen meequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , zal me eigenlijk niets verbazen als ie het bijltje er nog bij neer gaat gooien binnenkort![]()
Snel naar Chelski daar kan ik nog CL spelenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat zal Alex nu denken?
Hij straalt ook wel vertrouwen uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Koeman twijfelt openlijk maar zegt wel dat je vertrouwen moet houden,
Maar goed dat ze niet in Veendam woontquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet in Veendam woont
Dat hij erg gemist wordt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat zal Alex nu denken?
Zo moet het!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Na psv staat hier belgie al aan, veel leuker geen reclame
Olufadequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Na psv staat hier belgie al aan, veel leuker geen reclame
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:37 schreef okee6 het volgende:
Misschien dat De Wedstrijden vandaag wél de invloed van de Chinese maffia behandelt. Speelt Ajax tegen -toevallig- NAC, krijgt het een voordeeltje, niemand die ook maar enige vragen stelt. En Blom (namens de KNVB) speelde het spelletje meeKomt niet in zijn rapport.
juistquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
En we beginnen met RKC.
Heb je volgend seizoen geen last meer vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef knnth het volgende:
Die commentator ... de enige persoon in de wereld die ADO zegt, ipv ADO. Hinderlijk
who cares?quote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
who the fuck is die commentator
Lijkt me wel, verder is het niet veel soeps. Of Hansson staat in de belangstelling van Chelsea.quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef Pritt het volgende:
Pietje de Visser dus daar op de tribunes.
Misschien voor Alves?
Inderdaad, wat een ontzettend gore overtredingquote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef BigFire het volgende:
ik neem aan dat Slory voor lange tijd geschorst wordt?zelden zo'n vieze schop gezien
![]()
Hij heeft er geen kaart voor gekregen toch? In dat geval zal de aanklager van de KNVB al met een harde plasser zitten te wachten.quote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef BigFire het volgende:
ik neem aan dat Slory voor lange tijd geschorst wordt?zelden zo'n vieze schop gezien
![]()
Braamhaar floot er wel voor, maar gaf geen kaart/heeft de bewuste trap niet gezienquote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hij heeft er geen kaart voor gekregen toch? In dat geval zal de aanklager van de KNVB al met een harde plasser zitten te wachten.![]()
Treffend verwoordquote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord is gewoon de Hilbrand Nawijn van De Wedstrijden; zo slecht dat het leuk is, en je er een uur bagger en reclames voor door wilt zitten.
Haha, mooi verwoordquote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord is gewoon de Hilbrand Nawijn van De Wedstrijden; zo slecht dat het leuk is, en je er een uur bagger en reclames voor door wilt zitten.
aan het einde van het seizoenquote:Op zondag 15 april 2007 23:33 schreef Grimm het volgende:
Erwin Koeman kan beter de eer aan zichzelf houden en dat zootje verlaten
hij moest niezenquote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef knnth het volgende:
issie ziek dan? had geluid uit
Ja, denk je dat je Engels verstaat, komt hij op TVquote:Op zondag 15 april 2007 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus, die Rooney kan ik voor geen meter verstaan
Heeft ook de meest irritante stem/accent van Engeland volgens de kranten hehe ( d'r was ooit n's een poll er over )quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef knnth het volgende:
^^ oh, dat had ik moeten zien ...
[..]
Ja, denk je dat je Engels verstaat, komt hij op TV
Staat ook nooit op de site van Tien , het is gewoon altijd vaste prik na de compilatie van de DGKquote:Op maandag 16 april 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Kon vanavond niet kijken. Staat niks over een herhaling in de gids. Ik ben blij verrast
de wedstrijden die er niet tot doen hele korte samevatting en de rest normaalquote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het vanavond gedaan wordt. 9 wedstrijden in 90 minuten, dat is 10 minuten per wedstrijd. Ook nog drie keer reclame (zeg 3*5=15 minuten) en gepraat tussendoor.
Ja dat wel. maar dan moet je op vrijdag niet naar de Jupiler League gaan kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 18:34 schreef knnth het volgende:
Nog maar twee keer jorien, zijn we ervan af
ga je dan kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef knnth het volgende:
ADO en de Stadionslopers: binnenkort op vrijdagavondtoernee!
quote:Op zondag 22 april 2007 18:59 schreef knnth het volgende:
Duurt 'n half uurtje langer. Hopelijk minder gezeik en minder reclame. En gewoon fietstas-twente skippen
Ik zag wel honderd Haagse sjonniesquote:Op zondag 22 april 2007 19:09 schreef DrDentz het volgende:
ik zag Haagse Sjonnie!
Dat welquote:Op zondag 22 april 2007 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Kosten zijn wel lager nu voor ADO om stadion te slopen
quote:Op zondag 22 april 2007 19:11 schreef knnth het volgende:
Zuiderpark: het enige stadion met meer matten dan de Arena
quote:Op zondag 22 april 2007 19:09 schreef Soul79 het volgende:
Voor het Zuiderpark wel een afscheid in stijl![]()
Vergeet de Kuip niet...quote:Op zondag 22 april 2007 19:11 schreef knnth het volgende:
[..]
tegeltjequote:Op zondag 22 april 2007 19:11 schreef knnth het volgende:
[..]
Kut idd, maar had jij anders verwacht?quote:Op zondag 22 april 2007 19:11 schreef Longmen het volgende:
Vreselijk nog zo'n wedstrijd.
Was de NOS er nog maar met de top 3 in de eerste 3 wedstrijden. Nu weer uitzingen tot half 9 met tot 8 uur baggerwedstrijden
Doe je toch even een uurtje wat anders!quote:Op zondag 22 april 2007 19:11 schreef Longmen het volgende:
Vreselijk nog zo'n wedstrijd.
Was de NOS er nog maar met de top 3 in de eerste 3 wedstrijden. Nu weer uitzingen tot half 9 met tot 8 uur baggerwedstrijden
Precies wat ik nu doequote:Op zondag 22 april 2007 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe je toch even een uurtje wat anders!
Gezever is toch over over paar wekenquote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ach bij de NOS kreeg je nu volleybal en het Journaal.
Dat Tien gezever![]()
Ja maar dan alle wedstrijden al geweest, dan pas andere sporten, en je wist wanneer de top3 kwam...quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ach bij de NOS kreeg je nu volleybal en het Journaal.
Dat Tien gezever![]()
Nee hoor, AZ komt later pas.quote:Op zondag 22 april 2007 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
De helden nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |