Mooie goal die 1-0.quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef Houniet het volgende:
Barca
Zeker. Er werd tenminste over voetbal gepraatquote:Op zondag 1 april 2007 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk programma
quote:
Ging nergens over. Ruud werd erg geirriteerd er doorquote:Op maandag 2 april 2007 00:02 schreef mcyodogg het volgende:
pfffff wat een verhaal over konijnen en haantjes
Ze wonnen wel, prachtige goal schweinsteigerquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:33 schreef AminBen het volgende:
Bayern gaat CL mislopen.
...van Roda-Excelsior.quote:
ene Johnquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:35 schreef tong80 het volgende:
Volgens de radio was de kansenverhouding 20-4 Wie is de regisseur bij de wedstrijden ?
AGOVV had er ook van gewonnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
PSV staat me toch te schutteren zeg
idd , zal me eigenlijk niets verbazen als ie het bijltje er nog bij neer gaat gooien binnenkortquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Koeman straalt ook gewoon een en al treurnis en wanhoop uit
Als PSV slim is doen ze dat eerder dan hem!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , zal me eigenlijk niets verbazen als ie het bijltje er nog bij neer gaat gooien binnenkort![]()
Nee, dat zou te snel zijn.... Koeman is altijd traag van begrip, daar komt ie pas halverwege volgend seizoen meequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , zal me eigenlijk niets verbazen als ie het bijltje er nog bij neer gaat gooien binnenkort![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |