Eigen goal Aissati ?quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef VoreG het volgende:
Als Twente nou ook zo gaat spelen tegen PSV.
Das mooi te laat, want dat kost ze het kampioenschap dit jaar.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das mooi te laat, want dat kost ze het kampioenschap dit jaar.
In Nederland mag dat volgens mij niet.quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
We hadden net als United dat doet met Foster, gewoon moeten verbieden dat Aissati meedoet tegen PSV.
Twente deed al moeilijk genoeg over een half jaar, ze wilden 'm anderhalf jaar. Nog zo'n extra clausule had denk ik dus geen optie geweest.quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
We hadden net als United dat doet met Foster, gewoon moeten verbieden dat Aissati meedoet tegen PSV.
elke verhuurde speler mag niet meedoen tegen de club waar ie eigendom van is. In Engeland dan.quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zweer het je, John de Jong staat volgend seizoen op de CL lijstquote:Op zondag 1 april 2007 19:40 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, ze zullen er vast ook wel aan gedacht hebben. Alhoewel, het zou niet de eerste blunder zijn
Inderdaad. Nog effe en we hebben achterlijke regels als bij hockey. Vanmiddag legde Haverkort ook elke 3 seconden het spel stil (bij Ajax - Heracles). Voetbal wordt zo echt naar de kloten geholpen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:42 schreef Damzkieee het volgende:
Pff bescherming van het lichaam toch.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Rouwbanden om de moeder van Henk Timmer, 't moet niet gekker worden
Dat accent, heeeerlijkquote:Op zondag 1 april 2007 19:43 schreef pekel het volgende:
Een speler uit Trinidad&Tobago in de Eredivisie die gelijk scoort, leuk.
jupquote:Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat accent, heeeerlijk
En Van Dijk is een smerige lul, ik hoop dat hij 'n heel lang en nare blessure krijgt![]()
![]()
Haha, zag het ookquote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Rahl het volgende:
rofl @ shirtsponsor heracles.
TenCate op de shirts van heracles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |