Heb je volgend seizoen geen last meer vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef knnth het volgende:
Die commentator ... de enige persoon in de wereld die ADO zegt, ipv ADO. Hinderlijk
who cares?quote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
who the fuck is die commentator
Lijkt me wel, verder is het niet veel soeps. Of Hansson staat in de belangstelling van Chelsea.quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef Pritt het volgende:
Pietje de Visser dus daar op de tribunes.
Misschien voor Alves?
Inderdaad, wat een ontzettend gore overtredingquote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef BigFire het volgende:
ik neem aan dat Slory voor lange tijd geschorst wordt?zelden zo'n vieze schop gezien
![]()
Hij heeft er geen kaart voor gekregen toch? In dat geval zal de aanklager van de KNVB al met een harde plasser zitten te wachten.quote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef BigFire het volgende:
ik neem aan dat Slory voor lange tijd geschorst wordt?zelden zo'n vieze schop gezien
![]()
Braamhaar floot er wel voor, maar gaf geen kaart/heeft de bewuste trap niet gezienquote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hij heeft er geen kaart voor gekregen toch? In dat geval zal de aanklager van de KNVB al met een harde plasser zitten te wachten.![]()
Treffend verwoordquote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord is gewoon de Hilbrand Nawijn van De Wedstrijden; zo slecht dat het leuk is, en je er een uur bagger en reclames voor door wilt zitten.
Haha, mooi verwoordquote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord is gewoon de Hilbrand Nawijn van De Wedstrijden; zo slecht dat het leuk is, en je er een uur bagger en reclames voor door wilt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |