abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47887366
Fok! Dieetclub # 147

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in # 62 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Dieetclubmeeting XXII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 02-04-2007 00:07:16 (link) ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47887407
Laatste posts vorige topic:
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef VGA4xZoom het volgende:
Yo!
Ik ben nieuw hier
Ik heb zojuist m'n eerste dieet-resultaat toegevoegd op Dieet-web.nl, maar sta nog niet in het lijstje.

Ik heb al heel lang overgewicht, ben nu 16. Heb al heel vaak geprobeerd te dieten, maar het kwam er nooit van, lukte niet, etc. etc. Uiteindelijk heeft m'n zus me naar dit topic gestuurd en ik hoop dat het me wat zal helpen om het dieet vol te houden. Mijn dieet bestaat eigenlijk alleen uit: niet meer snoepen en meer bewegen. Ik ga dus niet drastisch de rest van m'n eetpatroon aanpassen. Hoop iig dat ik snel in de lijst te zien ben

Groetjes!
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb gisteren een feestje gehad en heb teveel gesnoept De weegschaal was vanmorgen dan ook niet erg aardig tegen me...

Ik had even behoeft een een eet-weekendje, merk ik Hopelijk gaat het vanaf morgen weer goed
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:36 schreef scrub_nurse het volgende:
hier gaat het nog steeds goed, ik volg mijn patroontje trouw op, ik val af en vervolgens sta ik stil, kom bij en uiteindelijk val ik toch weer af een beetje 2 steps forward 1 step back, maar goed zolang het maar naar beneden blijft gaan
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
Hier gaat het minder..

Ik voel me op dit moment net een koorddanser, met hoge stapels servies, en die steeds meer begint te wankelen en maar probeert alles te redden.
En dat heeft veel effect op mijn eten. Mijn zelfbeeld is weer even flink onder nul, en gezond eten zakt dan op de prioriteitenlijst..
Ik vind het moeilijk om nu dingen los te laten die ik dan maar even niet meer doe, maar ik zal wel moeten, anders is het straks echt helemaal mis...
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:59 schreef Faat het volgende:

[..]

Haha, als je nu 16 bent, kun je nooit al héél lang overgewicht hebben.
Althans zeker niet zolang als sommige van ons

Welkom hier en succes met afvallen. Hopelijk kunnen we je een beetje steunen. Soms gaat het hier
goed en soms gaat het hier bereslecht, maar ja, we herkennen veel van elkaar en dat helpt vaak wel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 1 april 2007 @ 12:10:31 #3
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47887478
Ohw ja, zit ik mijn best te doen om een mooie OP te maken voor het nieuwe topic

Ik dacht dat degene die het vorige topic gesloten had een nieuwe moest openen?

Maar geeft niets verder, misschien wil een modje die van mij weggooien gaan we hier wel verder
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_47887669
Ik heb even gekeken of jij alweer eentje geopend had, en na 5 minuten dacht ik dat ik het wel even zou doen....

Je kan de OP makkelijk uit de Wiki halen hè?
  zondag 1 april 2007 @ 12:25:59 #5
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47887847
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:18 schreef teigan het volgende:
....... na 5 minuten dacht ik ......
Eeeeej, tis zondag hè, dan zit ik in een lagere versnelling
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_47888099
Goedemorgen
Gister lekker naar een concert van spinvis geweest, was erg mooi
En vooraf lekker met mijn uit eten geweest omdat we alweer een maand samen zijn

Vandaag weer huiswerk, komende weken zijn tentamenweken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 april 2007 @ 12:52:26 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47888632
Uitgeslapen hier

En nu lekker naar de Heemtuin, foto's maken. Wat een zalig weer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47888744
Ik zit vandaag nog ff lekker autotheorie te leren... Morgen moet ik op voor theorie...

Echt zenuwachtig ben ik niet.. Maar 't begint nu wel allemaal heel dichtbij te komen
pi_47890669
succes Ymme

De spontane sauna meet gisteren was zeker heel gezellig. De sauna was niet zo geweldig, maar heb evengoed wel lekker gebadderd en gezweet
En het eten was echt verassend goed (we zijn in Delft wat gaan eten, bij eetcafe Sjees)
Beetje jammer van die parkeerautomaat die het niet nodig vond om een kaartje uit te geven na het betalen van 3 euro.
  zondag 1 april 2007 @ 14:47:28 #10
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47892105
Ja!! Het was echt heel leuk gister!

* Liejannuh geeft Teigan nog even een dikke knufel tussendoor.
Ga lekker een stuk skaten, daar word je vanzelf vrolijk van (en je verbrandt wat calorieën ).
pi_47892659
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad gisteren

Volgende maand ga ik op vakantie
  zondag 1 april 2007 @ 15:12:43 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47892976
.
Niet meer actief op Fok!
pi_47893510
Ik heb hier in de kast nog rolschaatsen staan, en van die skates met 5 wieltjes.
Alleen ik kan nooit iemand mee krijgen, wat ik erg jammer vind, omdat ik het alleen gewoon niet aandurf. Ben zo bang dat ik val, en hier is het grotendeels allemaal dijken, dus de dijk af, alleen, NEE echt niet
  zondag 1 april 2007 @ 15:35:14 #14
57434 Marloes
Digital Love
pi_47893823
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:55 schreef ymme het volgende:
Ik zit vandaag nog ff lekker autotheorie te leren... Morgen moet ik op voor theorie...

Echt zenuwachtig ben ik niet.. Maar 't begint nu wel allemaal heel dichtbij te komen
Het is echt niet moeilijk. Als ik jou was zou ik heeeeeeeeeeel veel oefenexamens maken. Ik heb er iets van 15 gemaakt, en dan heb je alle vragen zowat wel gehad :p
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47894672
Oefenexamens, ik heb een boek met 20 examens van 50 vragen.
Deze heb ik totaal nu 3x gemaakt. (allemaal he)...

Morgen om twaalf uur nog ff een half uurtje doorlezen. Dan moet het helemaal goed komen
pi_47896359
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:57 schreef ymme het volgende:
Oefenexamens, ik heb een boek met 20 examens van 50 vragen.
Deze heb ik totaal nu 3x gemaakt. (allemaal he)...

Morgen om twaalf uur nog ff een half uurtje doorlezen. Dan moet het helemaal goed komen
niet te kort van te voren nog gaan leren
succes
pi_47897421
Hoi
pi_47898095
tvp...
pi_47898141
Hoi. Hoe is 't in de zon, freecell

Dit weekend erg goed doorgekomen en alles redelijk gezond weten te houden. Op de verjaardag gisteravond was bijv. de leverworst niet aantrekkelijk en ook in de bakken met pinda's en borrelnoten had ik geen trek. Ik heb niets gehad op een glaasje jus d'orange na. De sauna was zalig. De sauna zelf niet echt spectaculair.

VGA4xZoom van harte welkom en succes met je nieuwe levensstijl.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47898752
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoi. Hoe is 't in de zon, freecell

Dit weekend erg goed doorgekomen en alles redelijk gezond weten te houden. Op de verjaardag gisteravond was bijv. de leverworst niet aantrekkelijk en ook in de bakken met pinda's en borrelnoten had ik geen trek. Ik heb niets gehad op een glaasje jus d'orange na. De sauna was zalig. De sauna zelf niet echt spectaculair.

VGA4xZoom van harte welkom en succes met je nieuwe levensstijl.
Heerlijk, vandaag even in Zeegse rondgewandeld op de zandvlakte (mijn broers en zijn drie meiden kwamen ons halen )
Met zand gegooid, in drie bomen geklommen en een leuk gesprek gehad over dino's (in de zon)
En mijn gezicht verbrand...... Nu alweer factor 30 tijd. Ik dacht dat ik mei wel zou kunnen redden,maar toch maar weer smeren dan.

Lelieblank zijn heeft zn nadelen
pi_47898918
De voorjaarszon schijnt juist de felste zon te wezen Tuttebel. Maar leuk dat je zo'n leuke middag hebt gehad. Ik heb vooral in de trein gezeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 april 2007 @ 18:32:35 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47898939
Niet alleen de heemtuin maar ook een arboretum onveilig gemaakt vandaag Dit weekend mijn portie wandelingen en buitenlucht wel weer gehad. Over een half uurtje naar het station en terug naar H.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 1 april 2007 @ 19:39:59 #23
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_47901065
Een jaar geleden (als het niet langer is) al eens eerder dit topic gevolgd. Paar keer gepost maar is gaan verwateren....

Kwam dit topic weer tegen en dacht: hé das waar ook!

De laatste keer dat ik poste woog ik 93 kg (kwam van 103) en dat bleef eigelijk zo. Sinds een maand lid van een nieuwe sportschool hier en volg een cardio/fitness programma. 2 keer in de week sporten met fitlinxx (ruim een uur cardio'en en een aantal fitnesstoestellen (basis nog)) Tot mijn verbazing is er toch weer een kilo af gegaan en ben dus 92 kg.

ben benieuwd hoe laag het kan gaan, zal dit topic eens wat vaker bezoeken weer
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
  zondag 1 april 2007 @ 20:26:43 #24
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47902690
* Urnie heeft vandaag gezondigd en een pizza op.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zondag 1 april 2007 @ 21:31:28 #25
47102 Elvi
miemkwien
pi_47905201
Ok zég het me... Hóe de fuck kan ik in 2 weken 2 kilo zijn AANGEKOMEN?! Dat gaat mij íets te snel... alsof ik elke dag patat eet ofzo

Wat eten jullie nou ongeveer op n dag? Want ik geef t nu een beetje op Maakt niet uit wat ik schrap, ik blijf dus aankomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')