OK, dat kan. Maar je noemde hem "walgelijk". En dan vind ik het bovenstaande een wat magere verklaring.quote:Op zondag 1 april 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.
Sluit meteen even mijn topicquote:Op zondag 1 april 2007 01:51 schreef Gert het volgende:
OP volgt
ik vind hem eng als die dronken is en vooral erg platquote:Op zondag 1 april 2007 01:52 schreef waxmask het volgende:
Eric is boos.
maar deze heeft zo'n geweldige OPquote:
Ik ben het voor twee-derde met je eens, en dat is toch zo'n slordige 66,7 keiharde procenten.quote:Op zondag 1 april 2007 01:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid; ik vind Melissa de mooiste vrouw die ooit DVK heeft betreden.
Dat neemt niet weg dat Lieke ook heel bijzonder is, en dat ze met Don Hubiano nog voor veel leuke momenten zal zorgen.![]()
Hij deed het goedquote:Op zondag 1 april 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dat kan. Maar je noemde hem "walgelijk". En dan vind ik het bovenstaande een wat magere verklaring.
En uiteraard vinden user het leuk dat er iemand van FOK! te zien was. Maar als je het verpest, dan word je net zo hard afgefikt hoor, zie Priscella. Dus zeggen dat hij alleen maar tof werd gevonden omdat hij van FOK! komt, is nogal neerbuigend.
Jij was eerderquote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
maar deze heeft zo'n geweldige OP![]()
en ik was later![]()
Zie je hem ooit anders danquote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Kombucha het volgende:
wat zit brian daar para brodda te doen
quote:
Ik vind 't nou ook niet echt normaal om een meisje ongevraagd bij d'r borsten te pakkenquote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef Sporti het volgende:
Amanda weer over Jeroen, hij was vet brutaal en pakte me zomaar bij mijn borsten![]()
Huub maakt TV Piet, en voor 90% van de tijd in z'n eentje.quote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het voor twee-derde met je eens, en dat is toch zo'n slordige 66,7 keiharde procenten.
Ik hoop echter niet dat, behalve de uitmaak-scene van maandag (?), er nog veel leuke Huub en Lieke momenten zullen zijn.
Binnen of op de grens of niet, ik vind Huub's gedrag van vanavond gewoon totaal respectloos naar Lieke, en in mijn ideale wereld heeft iemand met op dat gebied zo'n kutmentaliteit niks te zoeken bij een leuke, lieve, bijzondere meid als Lieke.
En verder nog dit:
[afbeelding]
Wat een HELDquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
Wie heeft nog NIET daar aan gezeten van de mensen die in de GK zijn geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
gui als in guidoquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Kinga het volgende:
HOE heette die gast? Gui? Guy? Gay?
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Scan, je weet dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Denk dat dat heel goed mogelijk is. Toen Amanda en die Guy aan de tuintafel zaten kon je Sylvia en die danser regelmatig met elkaar bezig zien, die vonden elkaar wel leuk...quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef droomkoningin het volgende:
syl bevestigd mijn vermoedens... ze roept wel 3 x dat ze de dansers erg leuk vond
volgens mij heeft ze met die leonogwat lopen flikflooien buiten beeld..
Er was zo'n beetje halverwege het feest opeens vette opschudding in de keuken, op de streams was te zien dat een stuk of wat (zeker 6) niet-wit-geklede mensen met gezwinde spoed richting keuken gingen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, er zijn er 3 weggestuurd?!
Niets van die andere 2 gemerkt...
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 1 april 2007 01:58 schreef Tissik het volgende:
Waarom zit Brrrian nu te janken?
Je loopt anders al een aantal COS'sen lang je ongenoegen te spuien over LL. Dus waar dat "ik zeg maar niets" nou op slaat..quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
ben benieuwd wat ze allemaal tegen 'em zeggen...quote:Op zondag 1 april 2007 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat lult tegen zijn stemmetjes.
Stel je niet zo aan. Als ik in 'n gewone kroeg sta gebeurt 't al dat er 2 of 3 keer 'n vent aan me zit zonder dat ik dat als gewenst ervaar. Als ik even voor vrouwen in 't algemeen mag praten: als wij daar iedere keer 'n probleem van gaan maken worden 't altijd ernstig lege feestjes vrees ik.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Hij mist zijn ex? Hij had het er nog over met Natasia vanavond. Hij was het hele feest niet echt 'in'.quote:Op zondag 1 april 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit te janken ?
psies en tijdens de rondleiding viel t me ook al op dat ze hem wat meer aandacht schonkquote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat dat heel goed mogelijk is. Toen Amanda en die Guy aan de tuintafel zaten kon je Sylvia en die danser regelmatig met elkaar bezig zien, die vonden elkaar wel leuk...
Zou ik ook doen, als ik hem wasquote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Waarvoor zit Brian nu weer te huilen?
Dat was toch om brian over de zeik te krijgenquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind 't nou ook niet echt normaal om een meisje ongevraagd bij d'r borsten te pakken
Hij voelt zich erg rot omdat hij zich kan verplaatsen in de gevoelens van Lieke. Dat krijg je nou eenmaal als je zo artistiek begaafd en hooggevoelig bent.....quote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Waarvoor zit Brian nu weer te huilen?
Joh, hij raakte haar met 1 hand lichtjes aanquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind 't nou ook niet echt normaal om een meisje ongevraagd bij d'r borsten te pakken
Het is gewoon een gevoelige jongen die graag zijn emoties toont.quote:
waar?quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is allang in zijn "eigen" topic geweest![]()
Er zijn genoeg FOKkers die het NIET oke vinden, het is niet voor niets dat Jaap zo gehaat is...quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
HUH?? Ik wat voor kroegen kom jij in godsnaamquote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als ik in 'n gewone kroeg sta gebeurt 't al dat er 2 of 3 keer 'n vent aan me zit zonder dat ik dat als gewenst ervaar. Als ik even voor vrouwen in 't algemeen mag praten: als wij daar iedere keer 'n probleem van gaan maken worden 't altijd ernstig lege feestjes vrees ik.
Ja...quote:Op zondag 1 april 2007 02:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij voelt zich erg rot omdat hij zich kan verplaatsen in de gevoelens van Lieke. Dat krijg je nou eenmaal als je zo artistiek begaafd en hooggevoelig bent.....
Dat ie maar lekker naar huis toe gaat die jankert.quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Och, ik zie nu pas dat ie jankt.... komt door die verdomde collect call vanmiddag
Nee joh, hij greep haar keihard en zomaar ineens bij haar borsten.quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Joh, hij raakte haar met 1 hand lichtjes aan![]()
Die ziet hij toch vandaag?quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
Hij mist Netty
Dit is toch een grapje van je hoop ikquote:Op zondag 1 april 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was toch om brian over de zeik te krijgen
Dat moeten 'SHE' fans toch geweldig vinden
Ik dacht dat jij een 'SHE' fan was
In dezelfde kroegen als ik blijkbaar!quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH?? Ik wat voor kroegen kom jij in godsnaam
joepie einedelijk zijn e van die rat afquote:Op zondag 1 april 2007 02:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij gaat zichzelf verzuipen in het zwembad!
tijd voor een extra camera daarquote:Op zondag 1 april 2007 02:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian zoekt een dooie hoek op in de sauna om te janken
![]()
aha brian heeft door dat ie door de mand is gevallen, vandaar dat gejankquote:Op zondag 1 april 2007 02:04 schreef Sporti het volgende:
Nastasi nog maar is een keer dat Brian gelogen heeft over dat schilderij![]()
LUL dat hij is. Naar huis en heel vlug.quote:Op zondag 1 april 2007 02:04 schreef proh het volgende:
Crybaby!
Yep, hij zoekt het hoekje buiten de camera op en zat voluit te janken.quote:Op zondag 1 april 2007 02:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian zoekt een dooie hoek op in de sauna om te janken
![]()
Anders ben jij 'n kerel en ik van 't vrouwelijk geslacht? Ik denk dat dat al genoeg zegt als jij hiervan staat te kijken hoor. Ik ervaar 't in elke kroeg, en elke discotheek, als 't 'n beetje druk en dronken is. En dat heeft niets met mij te maken, maar gewoon met dronken gedrag. Ik keur 't niet goed, maar ik loop niet van 1 gast die naar m'n borst grijpt gelijk naar de uitsmijter.quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH?? Ik wat voor kroegen kom jij in godsnaam
Was? het is een held en moet een onderscheiding krijgen... iets van in de ridder in de orde van de nederlandse leeuw ofzo...;)quote:Op zondag 1 april 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij greep haar keihard en zomaar ineens bij haar borsten.
En wij stonden allemaal te juichen, alleen maar omdat het een FOK!-er was.![]()
Whehehequote:Op zondag 1 april 2007 02:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
Gaat Brain zich verhangen in de sauna?
-edit: ben ik nu ook al een kloon van bright-side-of-life?![]()
mag hopen dat je een grap maakt...quote:Op zondag 1 april 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
Ik ben Brain-fan geworden vanavond.
quote:Op zondag 1 april 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
Ik ben Brain-fan geworden vanavond.
Moet ik dat uitleggen? Okee, blijkbaar wel. Dat sloeg dus op dat ik het vreemd vind dat zijn acties allemaal geweldig werden gevonden omdat het - denk ik - een fokker is. Een beetje zoiets als Tanja die opeens geweldig was zodra ze op FOK verscheen. Als Lassie zonder dat iemand hem kende op dat feest was verschenen weet ik bijna zeker dat de meesten hem hadden uitgekotst. Maar goed, jammer dat je dat nog niet begreep.quote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je loopt anders al een aantal COS'sen lang je ongenoegen te spuien over LL. Dus waar dat "ik zeg maar niets" nou op slaat..
Territoriumdrift, afbakenen. Huub dat dat met zeiken, Brrrian met janken.quote:Op zondag 1 april 2007 02:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Moet hij alle ruimtes even bejanken of zo?
Wat heeft hij gezecht?quote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef donpsp het volgende:
Eric moet naar achter komen!
ik vond hem ook niks hoorquote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ik dat uitleggen? Okee, blijkbaar wel. Dat sloeg dus op dat ik het vreemd vind dat zijn acties allemaal geweldig werden gevonden omdat het - denk ik - een fokker is. Een beetje zoiets als Tanja die opeens geweldig was zodra ze op FOK verscheen. Als Lassie zonder dat iemand hem kende op dat feest was verschenen weet ik bijna zeker dat de meesten hem hadden uitgekotst. Maar goed, jammer dat je dat nog niet begreep.
En zoveel berichtgen heb ik niet over LL geschreven hoor. Het valt alleen op omdat ik een van de weinigen ven die negatief is.
Dan gaat ie toch lekker naar huisquote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef demins het volgende:
Als ik Brian zo zie zitten in de kapsalon heb ik toch wel geen medelijden met hem!
en dat is goed?quote:Op zondag 1 april 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is de enige die zichzelf is gebleven vanavond.
Daar ga ik dan maar totaal niet meer op in nu.quote:Op zondag 1 april 2007 02:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Anders ben jij 'n kerel en ik van 't vrouwelijk geslacht? Ik denk dat dat al genoeg zegt als jij hiervan staat te kijken hoor. Ik ervaar 't in elke kroeg, en elke discotheek, als 't 'n beetje druk en dronken is. En dat heeft niets met mij te maken, maar gewoon met dronken gedrag. Ik keur 't niet goed, maar ik loop niet van 1 gast die naar m'n borst grijpt gelijk naar de uitsmijter.Ik vind ook dat LL dat niet had moeten doen, maar ik vind ook weer niet dat daar nou 'n probleem van gemaakt moet worden (niet daar, maar ook niet hier).
Nee jij gaat alleen in op de stukken tekst waarin jij in jouw voordeel op kunt reagerenquote:Op zondag 1 april 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar totaal niet meer op in nu.
1 APRIL!!!quote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef demins het volgende:
Als ik Brian zo zie zitten in de kapsalon heb ik toch wel geen medelijden met hem!
quote:Op zondag 1 april 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar totaal niet meer op in nu.
Allebei opzouten.quote:Op zondag 1 april 2007 02:11 schreef Kinga het volgende:
ALWEER Huub die Brian moet troosten.... wtf
quote:Op zondag 1 april 2007 02:12 schreef proh het volgende:
Yes, een subtiele attack van Huub
Ik snap niet dat het positief of negatief moet zijn. Die jongen heeft het geluk gehad een feestje te mogen bijwonen in DGK...(Wie had dat niet gewild?).... Hij heeft het op zijn manier gedaan.... geprobeert trots Fok uit te dragen... info door te spelen en wat geprobeerd bommetjes te gooien...quote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ik dat uitleggen? Okee, blijkbaar wel. Dat sloeg dus op dat ik het vreemd vind dat zijn acties allemaal geweldig werden gevonden omdat het - denk ik - een fokker is. Een beetje zoiets als Tanja die opeens geweldig was zodra ze op FOK verscheen. Als Lassie zonder dat iemand hem kende op dat feest was verschenen weet ik bijna zeker dat de meesten hem hadden uitgekotst. Maar goed, jammer dat je dat nog niet begreep.
En zoveel berichtgen heb ik niet over LL geschreven hoor. Het valt alleen op omdat ik een van de weinigen ven die negatief is.
gestuurd door de feboquote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef Tissik het volgende:
Huub is wel de beste remedie tegen alle zelfmedelij.
Brian: Klaar!
Nu Natasia: que pasa?
HEAR HEARquote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het positief of negatief moet zijn. Die jongen heeft het geluk gehad een feestje te mogen bijwonen in DGK...(Wie had dat niet gewild?).... Hij heeft het op zijn manier gedaan.... geprobeert trots Fok uit te dragen... info door te spelen en wat geprobeerd bommetjes te gooien...
Mag iemand zichzelf zijn of moet ie aan ieders wensen voldoen? Wat onmogelijk is. Ik denk dat hij prominent aanwezig was. Nog even een toneelhaakje meegepakt... Dus ik denk dat ie het leuk gedaan heeft.
Goh, jij bent ook een tijd weggeweest! Waar zat je!quote:Op zondag 1 april 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
Is Huub alweer naar Brian gestuurd?
Ik seg ik hou ervanquote:Op zondag 1 april 2007 02:14 schreef donpsp het volgende:
Ze gaan weer Ludo en Janine spelen
ok, waar bestel ik diequote:Op zondag 1 april 2007 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Huub is Brain aan het helpen tijdens de ophangen.
Voor 2,95 per maand krijg je een extra stream !
Jij hebt het goed begrepen joh. Volgens mij ben je een slim persoonquote:Op zondag 1 april 2007 02:11 schreef donpsp het volgende:
[..]
Nee jij gaat alleen in op de stukken tekst waarin jij in jouw voordeel op kunt reageren![]()
Dat heet diepgang.quote:Op zondag 1 april 2007 02:15 schreef Sporti het volgende:
Nastasi bij Brian, waarom ben jij zo verdrietig? Wat is er gebeurd?
Brian : er zijn mensen die kleine dingen doen en daar ben ik dankbaar om .....................(hoe verzin je het)
quote:Op zondag 1 april 2007 02:15 schreef Sporti het volgende:
Brian : er zijn mensen die kleine dingen doen en daar ben ik dankbaar om .....................(hoe verzin je het)
quote:Op zondag 1 april 2007 02:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
't zijn de kleine dingen (die 't ém doen die 't 'm doen)
alsus brian
ah hij huilt om de mensen die alles verzorgd hebben vanavond
goeie smoes brian
![]()
Oprotten naar huis dan...quote:Op zondag 1 april 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is emotioneel helemaal op. Hij trekt het niet meer.
Dat je het gaat ontkennen maakt jou nog slimmerquote:Op zondag 1 april 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt het goed begrepen joh. Volgens mij ben je een slim persoon
t zijn de kleine dingen die het doen die het doenquote:Op zondag 1 april 2007 02:15 schreef Sporti het volgende:
zegt iequote:Op zondag 1 april 2007 02:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is dat serieus waarom hij zit te huilen? Noujaaa...
Ze heeft hem vanmiddag collect call gebeld.quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Tamara haar stem gehoord??? Hoezo???
Volgende week laatste uitzending Gouden Kooi?quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef Lipsch het volgende:
volgens mij ws dit het laatste feestje?
Het is gewoon niet zo leuk, als jij meningen die niet stroken met de jouwe, afdoet als: och, dat zeggen ze alleen maar omdat het een FOK!-ertje is.quote:Op zondag 1 april 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt het goed begrepen joh. Volgens mij ben je een slim persoon
quote:Op zondag 1 april 2007 02:20 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat ie weet dat er dingen verteld zijn, die niet voordelig voor hem zijn
Hij ziet zijn wereld instorten nu
Ze heeft vanmiddag gebeld het ging om minder dan het weer, maar kennelijk raakt dat Brian heeeel ergquote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Tamara haar stem gehoord??? Hoezo???
Van al dat gejank kom je ook niet tot een hoogtepunt, dus waarom?quote:Op zondag 1 april 2007 02:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda troost Brian niet echt hé?
Ik zie het anders. Dan moet toch kunnen of niet dan??? Hij lijkt bijna een schande te zijn als je LL's acties NIET leuk vond.quote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat hij prominent aanwezig was. Nog even een toneelhaakje meegepakt... Dus ik denk dat ie het leuk gedaan heeft.
Zout toc op met die LamLulquote:
Wat alcohol al niet met een mens kan doenquote:Op zondag 1 april 2007 02:20 schreef maril het volgende:
Weet je wat ik jammer vond dat die camera vanavond zo weinig bij Jaap was, hij was in vorm van wat ik heb gezien, geinig.
Thanks. Dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze heeft hem vanmiddag collect call gebeld.
En jij gelukkig ook nietquote:
Zero... waarom denk je dat ie zit te janken??quote:Op zondag 1 april 2007 02:16 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel meisjes heeft Brain gezoend vanavond?
Is ongeveer 10 min. geleden naar achter geroepen...quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef solara4 het volgende:
waar is Eric???
Straks komt nog naar buiten dat ie mensen als LL niet begrijpt.. en dat 'm dat echt geraakt heeftquote:Op zondag 1 april 2007 02:21 schreef Tissik het volgende:
Brrrian gaat ff dichten.
Achter.quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef solara4 het volgende:
waar is Eric???
Ja, straks Amanda d'r gaatjes dichten, terwijl hij met weemoed terug denkt aan Tamara, die hij eigenlijk liever neukt dan Snollie.quote:Op zondag 1 april 2007 02:21 schreef Tissik het volgende:
Brrrian gaat ff dichten.
Dan stel ik voor dat we met de pet rondgaan voor een bloemetje.quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain gaat zijn vaarwel-brief schrijven om zich daarna in de blindspot in de sauna te verhangen.
quote:Op zondag 1 april 2007 02:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik noooooit irritant ben![]()
Volgens mij ga je daar niet zo van janken.quote:Op zondag 1 april 2007 02:23 schreef solara4 het volgende:
zou hij aan de poeder hebben gezetten..ofzo
Hier in de buurt zitten veel bloemisten, Ik doe mee.quote:Op zondag 1 april 2007 02:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we met de pet rondgaan voor een bloemetje.
Het thema van de laatste uren is toch het aanzien van FOK!![]()
Hij is al een tijdje online hoor,,,quote:Op zondag 1 april 2007 02:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wacht op 't moment dat hij zich hier weer meldt![]()
Ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 02:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wacht op 't moment dat hij zich hier weer meldt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |