Ik vind 't nou ook niet echt normaal om een meisje ongevraagd bij d'r borsten te pakkenquote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef Sporti het volgende:
Amanda weer over Jeroen, hij was vet brutaal en pakte me zomaar bij mijn borsten![]()
Huub maakt TV Piet, en voor 90% van de tijd in z'n eentje.quote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het voor twee-derde met je eens, en dat is toch zo'n slordige 66,7 keiharde procenten.
Ik hoop echter niet dat, behalve de uitmaak-scene van maandag (?), er nog veel leuke Huub en Lieke momenten zullen zijn.
Binnen of op de grens of niet, ik vind Huub's gedrag van vanavond gewoon totaal respectloos naar Lieke, en in mijn ideale wereld heeft iemand met op dat gebied zo'n kutmentaliteit niks te zoeken bij een leuke, lieve, bijzondere meid als Lieke.
En verder nog dit:
[afbeelding]
Wat een HELDquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
Wie heeft nog NIET daar aan gezeten van de mensen die in de GK zijn geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
gui als in guidoquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Kinga het volgende:
HOE heette die gast? Gui? Guy? Gay?
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Scan, je weet dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |