OK, dat kan. Maar je noemde hem "walgelijk". En dan vind ik het bovenstaande een wat magere verklaring.quote:Op zondag 1 april 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.
Sluit meteen even mijn topicquote:Op zondag 1 april 2007 01:51 schreef Gert het volgende:
OP volgt
ik vind hem eng als die dronken is en vooral erg platquote:Op zondag 1 april 2007 01:52 schreef waxmask het volgende:
Eric is boos.
maar deze heeft zo'n geweldige OPquote:
Ik ben het voor twee-derde met je eens, en dat is toch zo'n slordige 66,7 keiharde procenten.quote:Op zondag 1 april 2007 01:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid; ik vind Melissa de mooiste vrouw die ooit DVK heeft betreden.
Dat neemt niet weg dat Lieke ook heel bijzonder is, en dat ze met Don Hubiano nog voor veel leuke momenten zal zorgen.![]()
Hij deed het goedquote:Op zondag 1 april 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dat kan. Maar je noemde hem "walgelijk". En dan vind ik het bovenstaande een wat magere verklaring.
En uiteraard vinden user het leuk dat er iemand van FOK! te zien was. Maar als je het verpest, dan word je net zo hard afgefikt hoor, zie Priscella. Dus zeggen dat hij alleen maar tof werd gevonden omdat hij van FOK! komt, is nogal neerbuigend.
Jij was eerderquote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
maar deze heeft zo'n geweldige OP![]()
en ik was later![]()
Zie je hem ooit anders danquote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Kombucha het volgende:
wat zit brian daar para brodda te doen
quote:
Ik vind 't nou ook niet echt normaal om een meisje ongevraagd bij d'r borsten te pakkenquote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef Sporti het volgende:
Amanda weer over Jeroen, hij was vet brutaal en pakte me zomaar bij mijn borsten![]()
Huub maakt TV Piet, en voor 90% van de tijd in z'n eentje.quote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het voor twee-derde met je eens, en dat is toch zo'n slordige 66,7 keiharde procenten.
Ik hoop echter niet dat, behalve de uitmaak-scene van maandag (?), er nog veel leuke Huub en Lieke momenten zullen zijn.
Binnen of op de grens of niet, ik vind Huub's gedrag van vanavond gewoon totaal respectloos naar Lieke, en in mijn ideale wereld heeft iemand met op dat gebied zo'n kutmentaliteit niks te zoeken bij een leuke, lieve, bijzondere meid als Lieke.
En verder nog dit:
[afbeelding]
Wat een HELDquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
Wie heeft nog NIET daar aan gezeten van de mensen die in de GK zijn geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
gui als in guidoquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Kinga het volgende:
HOE heette die gast? Gui? Guy? Gay?
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Scan, je weet dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Denk dat dat heel goed mogelijk is. Toen Amanda en die Guy aan de tuintafel zaten kon je Sylvia en die danser regelmatig met elkaar bezig zien, die vonden elkaar wel leuk...quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef droomkoningin het volgende:
syl bevestigd mijn vermoedens... ze roept wel 3 x dat ze de dansers erg leuk vond
volgens mij heeft ze met die leonogwat lopen flikflooien buiten beeld..
Er was zo'n beetje halverwege het feest opeens vette opschudding in de keuken, op de streams was te zien dat een stuk of wat (zeker 6) niet-wit-geklede mensen met gezwinde spoed richting keuken gingen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, er zijn er 3 weggestuurd?!
Niets van die andere 2 gemerkt...
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 1 april 2007 01:58 schreef Tissik het volgende:
Waarom zit Brrrian nu te janken?
Je loopt anders al een aantal COS'sen lang je ongenoegen te spuien over LL. Dus waar dat "ik zeg maar niets" nou op slaat..quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |