quote:Op zondag 1 april 2007 02:20 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat ie weet dat er dingen verteld zijn, die niet voordelig voor hem zijn
Hij ziet zijn wereld instorten nu
Ze heeft vanmiddag gebeld het ging om minder dan het weer, maar kennelijk raakt dat Brian heeeel ergquote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Tamara haar stem gehoord??? Hoezo???
Van al dat gejank kom je ook niet tot een hoogtepunt, dus waarom?quote:Op zondag 1 april 2007 02:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda troost Brian niet echt hé?
Ik zie het anders. Dan moet toch kunnen of niet dan??? Hij lijkt bijna een schande te zijn als je LL's acties NIET leuk vond.quote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat hij prominent aanwezig was. Nog even een toneelhaakje meegepakt... Dus ik denk dat ie het leuk gedaan heeft.
Zout toc op met die LamLulquote:
Wat alcohol al niet met een mens kan doenquote:Op zondag 1 april 2007 02:20 schreef maril het volgende:
Weet je wat ik jammer vond dat die camera vanavond zo weinig bij Jaap was, hij was in vorm van wat ik heb gezien, geinig.
Thanks. Dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze heeft hem vanmiddag collect call gebeld.
En jij gelukkig ook nietquote:
Zero... waarom denk je dat ie zit te janken??quote:Op zondag 1 april 2007 02:16 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel meisjes heeft Brain gezoend vanavond?
Is ongeveer 10 min. geleden naar achter geroepen...quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef solara4 het volgende:
waar is Eric???
Straks komt nog naar buiten dat ie mensen als LL niet begrijpt.. en dat 'm dat echt geraakt heeftquote:Op zondag 1 april 2007 02:21 schreef Tissik het volgende:
Brrrian gaat ff dichten.
Achter.quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef solara4 het volgende:
waar is Eric???
Ja, straks Amanda d'r gaatjes dichten, terwijl hij met weemoed terug denkt aan Tamara, die hij eigenlijk liever neukt dan Snollie.quote:Op zondag 1 april 2007 02:21 schreef Tissik het volgende:
Brrrian gaat ff dichten.
Dan stel ik voor dat we met de pet rondgaan voor een bloemetje.quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain gaat zijn vaarwel-brief schrijven om zich daarna in de blindspot in de sauna te verhangen.
quote:Op zondag 1 april 2007 02:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik noooooit irritant ben![]()
Volgens mij ga je daar niet zo van janken.quote:Op zondag 1 april 2007 02:23 schreef solara4 het volgende:
zou hij aan de poeder hebben gezetten..ofzo
Hier in de buurt zitten veel bloemisten, Ik doe mee.quote:Op zondag 1 april 2007 02:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we met de pet rondgaan voor een bloemetje.
Het thema van de laatste uren is toch het aanzien van FOK!![]()
Hij is al een tijdje online hoor,,,quote:Op zondag 1 april 2007 02:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wacht op 't moment dat hij zich hier weer meldt![]()
Ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 02:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wacht op 't moment dat hij zich hier weer meldt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |