Denk dat dat heel goed mogelijk is. Toen Amanda en die Guy aan de tuintafel zaten kon je Sylvia en die danser regelmatig met elkaar bezig zien, die vonden elkaar wel leuk...quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef droomkoningin het volgende:
syl bevestigd mijn vermoedens... ze roept wel 3 x dat ze de dansers erg leuk vond
volgens mij heeft ze met die leonogwat lopen flikflooien buiten beeld..
Er was zo'n beetje halverwege het feest opeens vette opschudding in de keuken, op de streams was te zien dat een stuk of wat (zeker 6) niet-wit-geklede mensen met gezwinde spoed richting keuken gingen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, er zijn er 3 weggestuurd?!
Niets van die andere 2 gemerkt...
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 1 april 2007 01:58 schreef Tissik het volgende:
Waarom zit Brrrian nu te janken?
Je loopt anders al een aantal COS'sen lang je ongenoegen te spuien over LL. Dus waar dat "ik zeg maar niets" nou op slaat..quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
ben benieuwd wat ze allemaal tegen 'em zeggen...quote:Op zondag 1 april 2007 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat lult tegen zijn stemmetjes.
Stel je niet zo aan. Als ik in 'n gewone kroeg sta gebeurt 't al dat er 2 of 3 keer 'n vent aan me zit zonder dat ik dat als gewenst ervaar. Als ik even voor vrouwen in 't algemeen mag praten: als wij daar iedere keer 'n probleem van gaan maken worden 't altijd ernstig lege feestjes vrees ik.quote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
LL heeft dus ongevraagd, zonder dat er zelfs gezoend is, aan Amanda's borsten gezeten. Maar dat vinden de meeste fokkers natuurlijk prima. Ach ja... ik zeg maar niets.
Hij mist zijn ex? Hij had het er nog over met Natasia vanavond. Hij was het hele feest niet echt 'in'.quote:Op zondag 1 april 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit te janken ?
psies en tijdens de rondleiding viel t me ook al op dat ze hem wat meer aandacht schonkquote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat dat heel goed mogelijk is. Toen Amanda en die Guy aan de tuintafel zaten kon je Sylvia en die danser regelmatig met elkaar bezig zien, die vonden elkaar wel leuk...
Zou ik ook doen, als ik hem wasquote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Waarvoor zit Brian nu weer te huilen?
Dat was toch om brian over de zeik te krijgenquote:Op zondag 1 april 2007 01:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind 't nou ook niet echt normaal om een meisje ongevraagd bij d'r borsten te pakken
Hij voelt zich erg rot omdat hij zich kan verplaatsen in de gevoelens van Lieke. Dat krijg je nou eenmaal als je zo artistiek begaafd en hooggevoelig bent.....quote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Waarvoor zit Brian nu weer te huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |