quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:44 schreef itsme het volgende:
hij vroeg gelijk aan amanda zullen we gaan zwemmen.
Amanda helemaal geschockeerd, nee mijn zender (lees bos stro)
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef snetje het volgende:
eerste vraag van jeroen aan jaap : wanneer is de datum![]()
![]()
Leuk, Jeroen even in het zonnetje zettenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:52 schreef Marrije het volgende:
Jeroen / Likkende Lassie was nog geen minuut binnen en liep al gearmd met Amanda.
Ziet er wel zo uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:52 schreef merino het volgende:
heeft ie pilletje gehad ofzo?
best opvallend ja. Als ie straks met zijn kaken gaat malen weten we het zekerquote:
Amanda doet wel haar best om Jeroen in haar kamp te krijgen zeg.... mazzelpik....quote:
Zeur toch niet zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Nu loopt hij weer op amanda in te praten, dat contract stelt niks voor dus
Dat jonge blondje draaide haar wang toe. Die wilde dus niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:54 schreef Lieve het volgende:
Huub werkt ze echt allemaal af!![]()
En wat erger is..... dat vinden ze allemaal PERIMA
Dat heeft ie volgens mij al gehad!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Kan iemand van de redactie Huub van een lijntje coke of speed voorzien?
Toch zwanger ??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: Ik kwam hier binnen met D en nu heb ik E.
typischquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:56 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Dat heeft ie volgens mij al gehad!
Vanmiddag was er een soort of code met Natasia en Huub,waarop Sylvia zei dat het tenslotte een wit feest zou worden!
Ja, dat zei ze heel lang geleden al en geloof ik ook. Maar hier op FOK geloven ze standaard iemand NIET.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:56 schreef havefun het volgende:
DUs Amanda's tieten zijn echt>?
Die wilde vast eerst pratenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jonge blondje draaide haar wang toe. Die wilde dus niet.
En wordt er hier heftig mee gelezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:57 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij houden ze Jeroen extra in de gaten.... daarom issie zo vaak in beeld
En het antwoord: Je komt soms heel dom over maar volgens mij speel je datquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
Aanda wil weten wat LL van haar vindt.
Volgens mij zei LL daarvoor tegen Amanda dat hij haar een beetje dom vndt "maar wèl aardig."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:00 schreef Sporti het volgende:
Amanda tegen Jeroen : maar ik ben niet dom
Ja dat moet ik m nageven, doet ie goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Jeroen weet wat mingelen is..hij zoekt ze echt allemaal op..klasse jongen...![]()
I hope soquote:
Ik zou toch maar wat foldertjes bij Postbus 51 betsellen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Brulkip het volgende:
O jee...straks wil ze nog met hem neuken!
Dat vind ik best wel zielig voor hem...dat wil ie toch niet????
En als ie dat doet....dan moet hij er een 3 dubbel diepvrieszak om heen binden in het geval van ziektes!
Nee, ik vind dit niet netjes. Ik zou alleen op mijn favorieten afstappen en zeggen dat ze het goed doen daar. beetje complimentjes geven etc. Dit is valsspelen en niet netjes en volgens de regels.....quote:
Eindelijk.............quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef Napster het volgende:
Sylvia begint ook dronken te worden
Het moet ook niet gekker worden hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Prosac het volgende:
Briljant dit.. jammer dat mijn vriendin er is, dan moet ik "gezellig" doen ipv dit briljante avondje volgen
Syl is 'n beetje dronken / stoned / onder invloed van ietsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Oh die gozer wil zoenen met syl, of meer. . . Hij wil in elk geval haar onderbroek als ik het goed begrijp.
en volgens mij is ze daar best voor inquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Oh die gozer wil zoenen met syl, of meer. . . Hij wil in elk geval haar onderbroek als ik het goed begrijp.
Balkende online??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit niet netjes. Ik zou alleen op mijn favorieten afstappen en zeggen dat ze het goed doen daar. beetje complimentjes geven etc. Dit is valsspelen en niet netjes en volgens de regels.....
Die leest vast geen Fok. Dat is geen line om iemand als Sylvia mee te versieren, dan moet je met zweverig geklets komen of even haar handpalm lezen ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, wat voor pubertje doet een poging Sylvia te versieren??
"ik wil liever wat anders als aandenken" Duh...![]()
dat gaat echt nog wel gebeuren vandaagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Syl is 'n beetje dronken / stoned / onder invloed van ietsZo lijkt 't. Ze doet opgefokt en ze gaat zomaar met 'n gast ergens in de tuin zitten, ik hoop op 'n zoenscene
![]()
Overduidelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Volgens mij wil Sylvia wel met die gozer zoenen
Ze proberen er zó omheen te draaien om maar niet te hoeven zeggen dat ze haar een ordinaire stoephoer vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Brulkip het volgende:
Whahaha...en die andere mag haar eigenlijk ook niet!
Whahah!
Daarom zit Jeroen daar en jij niet, schei uit man.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit niet netjes. Ik zou alleen op mijn favorieten afstappen en zeggen dat ze het goed doen daar. beetje complimentjes geven etc. Dit is valsspelen en niet netjes en volgens de regels.....
Ik denk binnen 15 min raak!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Danny het volgende:
[..]
en volgens mij is ze daar best voor in
En daar wordt ze héél sexy van.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef CartWOman het volgende:
Syl heeft het eindelijk eens gezellig.![]()
nu dus niet meer nu eric erbij is gekomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef john6 het volgende:
[..]
dat gaat echt nog wel gebeuren vandaag
Hij leert het maar niet af..........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Aramacil het volgende:
eric komt weer bij een stelletje zitten![]()
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergerequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom zit Jeroen daar en jij niet, schei uit man.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert Eric komt weer eens op een ongepast moment.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Aramacil het volgende:
eric komt weer bij een stelletje zitten![]()
Maar is wat Lassie doet niet een vorm van complimentjes geven dan? Volgens mij wel. Beetje hart onder de riem steken. Net zoals Herma bij Nasty doet. dagelijks!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ook al? Daar zat ik namelijk ook net over na te denkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
De drank gaat bij mij ook werken, dus ik zeg ORGIELekker banaal!!
Tis nog maar een jonkie hoor...quote:
Voor het eerst..dacht ik zo...maar wel leukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
Syl is aangeschoten... duidelijk.
Nee, hij geeft dat van tas door aan huub en probeert ook op jaap in te praten over brian. Zo valt de tegenstand van huub helemaal weg.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar is wat Lassie doet niet een vorm van complimentjes geven dan? Volgens mij wel. Beetje hart onder de riem steken. Net zoals Herma bij Nasty doet. dagelijks!
Vertel...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
De gast bij Amanda ken ik
Die gast die met Syl praat weet ook wel het een en ander hoor..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, kijken die gasten uberhaupt DGK?? Volgens mij is Jeroen de enige die vrijwel alles weet....
Moet je morgen eens opletten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergere
rottigheden die huub uithaald maken niet uit en hij krijgt nog alle info op de koop toe ook![]()
Als ervaringsdeskundige deel ik uw mening....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Brulkip het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze aan de coke hebben gezeten of een pil hebben geslikt!
Tis dan ook ZIJN feessie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergere
rottigheden die huub uithaald maken niet uit en hij krijgt nog alle info op de koop toe ook![]()
LL verdient minimaal een oorkonde!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Taurus het volgende:
Amanda is niet meer zo'n fan van LL volgens mijZe speelt echt niet dat ze dom is hoor. Dit kwam gewoon als 'n keiharde belediging.
Dat idee heb ik wel vaker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Brulkip het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze aan de coke hebben gezeten of een pil hebben geslikt!
Hij wist blijkbaar niet dat ze haar geld kwijt was als ze voortijdig weg zou gaan..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast die met Syl praat weet ook wel het een en ander hoor..
Ja, hier nog eentje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige deel ik uw mening....
Dan ga jij op het volgende feest gewoon Huub een complimentje geven en je mond dicht houden tegen brian! Want anders is het oneerlijk. Dan predictor ik oneerlijkheidquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Haha hij had moeten weten hoe haar brein werkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Taurus het volgende:
Amanda is niet meer zo'n fan van LL volgens mijZe speelt echt niet dat ze dom is hoor. Dit kwam gewoon als 'n keiharde belediging.
Ok, in mijn eentje win ik deze discussie toch niet dus laat maar.......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tis dan ook ZIJN feessie.![]()
En wát een info zeg... stelt geen zak voor.
Misschien mag Brian ook eens fans uitnodigen.![]()
Louche Loetje ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LL verdient minimaal een oorkonde!![]()
![]()
Daarmee liet Eric zijn ware gezicht zien ja....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Huub zei dat hij was afgetrokken door Eric
Meisje vroeg was het lekker, weet ik niet zei Huub toen sliep ik.
Is een heel gezeik over geweest maar mogen we niet over praten
Dus toch Vieze eric de aand=rander
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Huub zei dat hij was afgetrokken door Eric
Meisje vroeg was het lekker, weet ik niet zei Huub toen sliep ik.
Is een heel gezeik over geweest maar mogen we niet over praten
Dus toch Vieze eric de aand=rander
[afbeelding]
'k Hou er vanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
Stom wijf bij Huub. Die doet alsof ze daar al jaren zit.
Maar wat doet Natas daarbijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah,. er ontstaat een intiem sfeertje op het bed!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, in mijn eentje win ik deze discussie toch niet dus laat maar.......![]()
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
Voor de afwisseling kijk ik ff naar de streams ipv dat ik de cos lees, zie ik Huub op bed liggen met een meid. Ok, ze liggen te praten, maar ik ben benieuwd wat Lieke daarvan vindt.
Was tegen Ericquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Die meid zegt tegen Huub: "Je hebt een lekkere pik"
Dat ie een vuile pisnicht is ja...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daarmee liet Eric zijn ware gezicht zien ja....
En het leek zo'n lief meisje toen ze net binnen wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Die nou bij Huub in bed ligt heeft een bek!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus wat een wijf daar bij Huub.... die is nog een groter bekstuk als een hoer
Voor haar zegt ze... en Huub telt er 6.... hahahaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
En dat is 3 !!
Ik vind haar afschuwelijk! Wat 'n raar vulgair kind.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
De TWEEDE tongzoen van Huub. Leuk meisje? Ik vind van niet.
Ik vrees dat Lieke hem alleen dumpt als hij echt seks heeft et een ander en dat zie ik er nóg niet van komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?![]()
Ach, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?![]()
Jaap ook denk ikquote:
daarvoor komen ze naar dat feestje voor fuck sakequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef havefun het volgende:
Ik snap er niks van dat Huub al die vrouwen in bed krijgt?
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
Wat een ordi slet, die meid.![]()
Past goed bij Hupert.![]()
Ik gok op haar vrienden en papa die dit wat minder leuk zullen vinden. Leuk op haar inpraten en zo...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees dat Lieke hem alleen dumpt als hij echt seks heeft et een ander en dat zie ik er nóg niet van komen![]()
Koren op de molen van Tas. Heeft ze weer wat te melden tegen Braajen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef rebellious_angel het volgende:
yessssssssssssssssssss Huub.. doorgaan, vooral doorgaan...
Dat is Twents.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
irritant fries accent heeft dat kind
Oldenzaal, net als Huubquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
irritant fries accent heeft dat kind
Amanda is onschuldig vergeleken bij deze.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef Brulkip het volgende:
Doe Lieke...maar dit vind ik ook maar een soort Amanda!
Bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |