Ook al? Daar zat ik namelijk ook net over na te denkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
De drank gaat bij mij ook werken, dus ik zeg ORGIELekker banaal!!
Tis nog maar een jonkie hoor...quote:
Voor het eerst..dacht ik zo...maar wel leukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
Syl is aangeschoten... duidelijk.
Nee, hij geeft dat van tas door aan huub en probeert ook op jaap in te praten over brian. Zo valt de tegenstand van huub helemaal weg.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar is wat Lassie doet niet een vorm van complimentjes geven dan? Volgens mij wel. Beetje hart onder de riem steken. Net zoals Herma bij Nasty doet. dagelijks!
Vertel...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
De gast bij Amanda ken ik
Die gast die met Syl praat weet ook wel het een en ander hoor..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, kijken die gasten uberhaupt DGK?? Volgens mij is Jeroen de enige die vrijwel alles weet....
Moet je morgen eens opletten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergere
rottigheden die huub uithaald maken niet uit en hij krijgt nog alle info op de koop toe ook![]()
Als ervaringsdeskundige deel ik uw mening....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Brulkip het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze aan de coke hebben gezeten of een pil hebben geslikt!
Tis dan ook ZIJN feessie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergere
rottigheden die huub uithaald maken niet uit en hij krijgt nog alle info op de koop toe ook![]()
LL verdient minimaal een oorkonde!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Taurus het volgende:
Amanda is niet meer zo'n fan van LL volgens mijZe speelt echt niet dat ze dom is hoor. Dit kwam gewoon als 'n keiharde belediging.
Dat idee heb ik wel vaker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Brulkip het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze aan de coke hebben gezeten of een pil hebben geslikt!
Hij wist blijkbaar niet dat ze haar geld kwijt was als ze voortijdig weg zou gaan..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast die met Syl praat weet ook wel het een en ander hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |