Volgens mij zei LL daarvoor tegen Amanda dat hij haar een beetje dom vndt "maar wèl aardig."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:00 schreef Sporti het volgende:
Amanda tegen Jeroen : maar ik ben niet dom
Ja dat moet ik m nageven, doet ie goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Jeroen weet wat mingelen is..hij zoekt ze echt allemaal op..klasse jongen...![]()
I hope soquote:
Ik zou toch maar wat foldertjes bij Postbus 51 betsellen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Brulkip het volgende:
O jee...straks wil ze nog met hem neuken!
Dat vind ik best wel zielig voor hem...dat wil ie toch niet????
En als ie dat doet....dan moet hij er een 3 dubbel diepvrieszak om heen binden in het geval van ziektes!
Nee, ik vind dit niet netjes. Ik zou alleen op mijn favorieten afstappen en zeggen dat ze het goed doen daar. beetje complimentjes geven etc. Dit is valsspelen en niet netjes en volgens de regels.....quote:
Eindelijk.............quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef Napster het volgende:
Sylvia begint ook dronken te worden
Het moet ook niet gekker worden hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Prosac het volgende:
Briljant dit.. jammer dat mijn vriendin er is, dan moet ik "gezellig" doen ipv dit briljante avondje volgen
Syl is 'n beetje dronken / stoned / onder invloed van ietsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Oh die gozer wil zoenen met syl, of meer. . . Hij wil in elk geval haar onderbroek als ik het goed begrijp.
en volgens mij is ze daar best voor inquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Oh die gozer wil zoenen met syl, of meer. . . Hij wil in elk geval haar onderbroek als ik het goed begrijp.
Balkende online??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit niet netjes. Ik zou alleen op mijn favorieten afstappen en zeggen dat ze het goed doen daar. beetje complimentjes geven etc. Dit is valsspelen en niet netjes en volgens de regels.....
Die leest vast geen Fok. Dat is geen line om iemand als Sylvia mee te versieren, dan moet je met zweverig geklets komen of even haar handpalm lezen ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, wat voor pubertje doet een poging Sylvia te versieren??
"ik wil liever wat anders als aandenken" Duh...![]()
dat gaat echt nog wel gebeuren vandaagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Syl is 'n beetje dronken / stoned / onder invloed van ietsZo lijkt 't. Ze doet opgefokt en ze gaat zomaar met 'n gast ergens in de tuin zitten, ik hoop op 'n zoenscene
![]()
Overduidelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Volgens mij wil Sylvia wel met die gozer zoenen
Ze proberen er zó omheen te draaien om maar niet te hoeven zeggen dat ze haar een ordinaire stoephoer vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Brulkip het volgende:
Whahaha...en die andere mag haar eigenlijk ook niet!
Whahah!
Daarom zit Jeroen daar en jij niet, schei uit man.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit niet netjes. Ik zou alleen op mijn favorieten afstappen en zeggen dat ze het goed doen daar. beetje complimentjes geven etc. Dit is valsspelen en niet netjes en volgens de regels.....
Ik denk binnen 15 min raak!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Danny het volgende:
[..]
en volgens mij is ze daar best voor in
En daar wordt ze héél sexy van.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef CartWOman het volgende:
Syl heeft het eindelijk eens gezellig.![]()
nu dus niet meer nu eric erbij is gekomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef john6 het volgende:
[..]
dat gaat echt nog wel gebeuren vandaag
Hij leert het maar niet af..........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Aramacil het volgende:
eric komt weer bij een stelletje zitten![]()
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergerequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom zit Jeroen daar en jij niet, schei uit man.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert Eric komt weer eens op een ongepast moment.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Aramacil het volgende:
eric komt weer bij een stelletje zitten![]()
Maar is wat Lassie doet niet een vorm van complimentjes geven dan? Volgens mij wel. Beetje hart onder de riem steken. Net zoals Herma bij Nasty doet. dagelijks!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ook al? Daar zat ik namelijk ook net over na te denkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
De drank gaat bij mij ook werken, dus ik zeg ORGIELekker banaal!!
Tis nog maar een jonkie hoor...quote:
Voor het eerst..dacht ik zo...maar wel leukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
Syl is aangeschoten... duidelijk.
Nee, hij geeft dat van tas door aan huub en probeert ook op jaap in te praten over brian. Zo valt de tegenstand van huub helemaal weg.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar is wat Lassie doet niet een vorm van complimentjes geven dan? Volgens mij wel. Beetje hart onder de riem steken. Net zoals Herma bij Nasty doet. dagelijks!
Vertel...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
De gast bij Amanda ken ik
Die gast die met Syl praat weet ook wel het een en ander hoor..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, kijken die gasten uberhaupt DGK?? Volgens mij is Jeroen de enige die vrijwel alles weet....
Moet je morgen eens opletten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergere
rottigheden die huub uithaald maken niet uit en hij krijgt nog alle info op de koop toe ook![]()
Als ervaringsdeskundige deel ik uw mening....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Brulkip het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze aan de coke hebben gezeten of een pil hebben geslikt!
Tis dan ook ZIJN feessie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergere
rottigheden die huub uithaald maken niet uit en hij krijgt nog alle info op de koop toe ook![]()
LL verdient minimaal een oorkonde!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Taurus het volgende:
Amanda is niet meer zo'n fan van LL volgens mijZe speelt echt niet dat ze dom is hoor. Dit kwam gewoon als 'n keiharde belediging.
Dat idee heb ik wel vaker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Brulkip het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze aan de coke hebben gezeten of een pil hebben geslikt!
Hij wist blijkbaar niet dat ze haar geld kwijt was als ze voortijdig weg zou gaan..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast die met Syl praat weet ook wel het een en ander hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |