Ja, hier nog eentje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige deel ik uw mening....
Dan ga jij op het volgende feest gewoon Huub een complimentje geven en je mond dicht houden tegen brian! Want anders is het oneerlijk. Dan predictor ik oneerlijkheidquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet eerlijk? Iedereen predict over de oneerlijkheid van brian, maar alle 10X ergere
rottigheden die huub uithaald maken niet uit en hij krijgt nog alle info op de koop toe ook![]()
Haha hij had moeten weten hoe haar brein werkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef Taurus het volgende:
Amanda is niet meer zo'n fan van LL volgens mijZe speelt echt niet dat ze dom is hoor. Dit kwam gewoon als 'n keiharde belediging.
Ok, in mijn eentje win ik deze discussie toch niet dus laat maar.......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tis dan ook ZIJN feessie.![]()
En wát een info zeg... stelt geen zak voor.
Misschien mag Brian ook eens fans uitnodigen.![]()
Louche Loetje ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LL verdient minimaal een oorkonde!![]()
![]()
Daarmee liet Eric zijn ware gezicht zien ja....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Huub zei dat hij was afgetrokken door Eric
Meisje vroeg was het lekker, weet ik niet zei Huub toen sliep ik.
Is een heel gezeik over geweest maar mogen we niet over praten
Dus toch Vieze eric de aand=rander
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Huub zei dat hij was afgetrokken door Eric
Meisje vroeg was het lekker, weet ik niet zei Huub toen sliep ik.
Is een heel gezeik over geweest maar mogen we niet over praten
Dus toch Vieze eric de aand=rander
[afbeelding]
'k Hou er vanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
Stom wijf bij Huub. Die doet alsof ze daar al jaren zit.
Maar wat doet Natas daarbijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah,. er ontstaat een intiem sfeertje op het bed!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, in mijn eentje win ik deze discussie toch niet dus laat maar.......![]()
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
Voor de afwisseling kijk ik ff naar de streams ipv dat ik de cos lees, zie ik Huub op bed liggen met een meid. Ok, ze liggen te praten, maar ik ben benieuwd wat Lieke daarvan vindt.
Was tegen Ericquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Die meid zegt tegen Huub: "Je hebt een lekkere pik"
Dat ie een vuile pisnicht is ja...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daarmee liet Eric zijn ware gezicht zien ja....
En het leek zo'n lief meisje toen ze net binnen wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Die nou bij Huub in bed ligt heeft een bek!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus wat een wijf daar bij Huub.... die is nog een groter bekstuk als een hoer
Voor haar zegt ze... en Huub telt er 6.... hahahaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
En dat is 3 !!
Ik vind haar afschuwelijk! Wat 'n raar vulgair kind.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
De TWEEDE tongzoen van Huub. Leuk meisje? Ik vind van niet.
Ik vrees dat Lieke hem alleen dumpt als hij echt seks heeft et een ander en dat zie ik er nóg niet van komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?![]()
Ach, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?![]()
Jaap ook denk ikquote:
daarvoor komen ze naar dat feestje voor fuck sakequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef havefun het volgende:
Ik snap er niks van dat Huub al die vrouwen in bed krijgt?
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
Wat een ordi slet, die meid.![]()
Past goed bij Hupert.![]()
Ik gok op haar vrienden en papa die dit wat minder leuk zullen vinden. Leuk op haar inpraten en zo...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees dat Lieke hem alleen dumpt als hij echt seks heeft et een ander en dat zie ik er nóg niet van komen![]()
Koren op de molen van Tas. Heeft ze weer wat te melden tegen Braajen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef rebellious_angel het volgende:
yessssssssssssssssssss Huub.. doorgaan, vooral doorgaan...
Dat is Twents.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
irritant fries accent heeft dat kind
Oldenzaal, net als Huubquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
irritant fries accent heeft dat kind
Amanda is onschuldig vergeleken bij deze.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef Brulkip het volgende:
Doe Lieke...maar dit vind ik ook maar een soort Amanda!
Bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |