Ik vind haar afschuwelijk! Wat 'n raar vulgair kind.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
De TWEEDE tongzoen van Huub. Leuk meisje? Ik vind van niet.
Ik vrees dat Lieke hem alleen dumpt als hij echt seks heeft et een ander en dat zie ik er nóg niet van komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?![]()
Ach, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het duimpjes-in-de-lucht icon al van stal gehaald. Niets leuker dan problemen met Lieke, toch?![]()
Jaap ook denk ikquote:
daarvoor komen ze naar dat feestje voor fuck sakequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef havefun het volgende:
Ik snap er niks van dat Huub al die vrouwen in bed krijgt?
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
Wat een ordi slet, die meid.![]()
Past goed bij Hupert.![]()
Ik gok op haar vrienden en papa die dit wat minder leuk zullen vinden. Leuk op haar inpraten en zo...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees dat Lieke hem alleen dumpt als hij echt seks heeft et een ander en dat zie ik er nóg niet van komen![]()
Koren op de molen van Tas. Heeft ze weer wat te melden tegen Braajen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef rebellious_angel het volgende:
yessssssssssssssssssss Huub.. doorgaan, vooral doorgaan...
Dat is Twents.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
irritant fries accent heeft dat kind
Oldenzaal, net als Huubquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
irritant fries accent heeft dat kind
Amanda is onschuldig vergeleken bij deze.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef Brulkip het volgende:
Doe Lieke...maar dit vind ik ook maar een soort Amanda!
Bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |