Je kan via het autostart menu de taal veranderen, mits je ook een andere taal hebt geïnstalleerd. Dus als je alleen Nederlands hebt geïnstalleerd kan je ook alleen die taal kiezen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef DooD het volgende:
[..]
Is het trouwens mogelijk om die nederlandse ondertitels uit te zetten in de tussenfilmpjes. Ik word er nu al schijtziek van, ten eerste is nl ondertiteling crap, ten tweede is de vertaling crap want de helft wordt niet vertaald en ten derde het blokt mijn beeld als Grace Park en Tricia in beeld zijn en dat is ubercrap.
Hier is ie nog 0 keer vastgelopen, ook de demo nog nooit.quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef Q. het volgende:
Vastloper.
Zijn er toch echt maar 4. Na de vierde missie kreeg ik het laatste filmpje al.quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?
http://nlea.hp.electronicarts.se/pages/5179/
Ik.quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Niemand?quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik kom nu niet verder met die drie trucks die veilig moeten aankomen!! Die vliegtuigen van de Skrins, what te fuck?
Gewoon meelopen? Ik had daar geen problemen whatsoever. Op hard, natuurlijk....quote:
EA NL heeft vaker dingen mis, zoals bijvoorbeeld RA2 screens bij een verhaaltje over Tiberian Sunquote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
http://nlea.hp.electronicarts.se/pages/5179/
dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel andersquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk dom is die AI weer.
Venoms schieten eerst op defense structuren, die geen stroom hebben, terwijl ze beschoten worden door rocket ventjes. Ik houd van pauperende AI. Kortom, het is weer ouderwets babysitten, alsof de tijd qua AI stil heeft gestaan.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]vreemd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd...
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef mschol het volgende:
kan je trouwens als je gdi hebt uitgespeeld en dan met de nod begint later nog eens terug een al afgemaakte missie opnieuw voltooien bij de gdi?
ik vraag me dus ook af of de nod gewoon erbij komt te staan op 1 map, zou wel handig zijn..quote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?
Lijkt me dat dit net zo kan als dat je bijvoorbeeld in de GDI campaign tussen Acts kan wisselen (linksbovenaan) om oudere missies te spelen.
Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zuchtquote:Op maandag 2 april 2007 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel anders
de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zucht
Uhm, ik weet niet hoe jij speelt, maar dat is echt niet het enige puntje hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 07:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?
het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef mschol het volgende:
het feit dat units niet aanvallen is op zich raar maar ik zou als ik jou was eens de stance veranderen..
ik heb zelf persoonlijk nog geen problemen gehad met de stances
het "probleem" van die bomber wel, al vind ik dat geen groot en/of vervelend probleem...
die harvester die terug veranderd is wel erg typisch, ben ik nog niet tegen gekomen...
wat je nou bedoeld met die rifleman:
als je bedoelt dat de computer niet jou infanterie aanvalt.. tja das vervelend, en gebeurd soms ook bij mij, maar ik heb werkelijk nog geen enkel spel gezien die dat wel goed doet
en die harvesters zijn altijd al dom geweest, al zijn ze imho wel ietsjes slimmer geworden (niet veel hoor)
ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vinden
Ik bedoel dat mijn mennekes de computer niet goed aanvallen, tegenwoordig met zoveel rekenkracht mag je verwachten dat een cpu toch wel wat kan berekenen. Ik vind de harvesters juist dommer geworden, vroeger bleven ze mooi staan, in ieder geval tot er nieuw tiberium ontsproot. Nu rijden ze dwars over het oorlogsveld richting de dood.
Ach ja, ik moet zelf maar eens gaan proggen, al ben ik bang dat tegen de tijd dat ik klaar ben, quantumcomputers allang klaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |