ach gossie... * nixxx handje vasthoudtquote:
Ik denk een hoop van jou, maar niet dat je homo bent!quote:
Ze valt op mannen...quote:
Allicht. Mannen zijn de betere keus voor vrouwen.quote:
das maar goed ook.. van hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valtquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
das maar goed ook.. van hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valt
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!quote:
en een groot litteken op mijn linkerhandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!
Zeg je nu dat MM omhooggevallen is ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
das maar goed ook.. hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valt
Ik wil helemaal niet weten wat Nixxx allemaal met zijn rechterhand doet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!
okquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik haal soms graag stomme koeien uit de sloot.
Soms komt het naar buiten inderdaadquote:
Ha! Nogsteeds Nasi Ramas hierquote:Cola En Frituur natuurlijk
Vul aan: Nasi...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Soms komt het naar buiten inderdaad
[..]
Ha! Nogsteeds Nasi Ramas hier.
Volgens de menukaart duidelijk A).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Hime het volgende:
[..]
Vul aan: Nasi...
A) Ramas
B) Hamas
C) Rames
Hoi! Neuken?quote:
sappies? yvonne?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
voor u mevrouw heb ik respect, u bent nette vrouw, niet zoals die...
quote:
Sappie? Ik beschouw bier ook als een sappie.quote:
Zeker bij de Chinees gehaald dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens de menukaart duidelijk A).
Ja, er is geen rasechte indo hier in dit gatquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
voor u mevrouw heb ik respect, u bent nette vrouw, niet zoals die...
Ow, ik dacht dat ik een post van jou quotte!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wil heel de dag al, maar jij niet en nu vraag je wel aan haar/hem of ze/hij wil neuken?![]()
![]()
Bij deze nodig ik je uit om binnenkort een hapje te gaan eten bij Istana in Den Haagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, er is geen rasechte indo hier in dit gat
Mental note: Ik moet nodig weer eens naar Tilburg!
* Memento-Mori pakt popcornquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wil heel de dag al, maar jij niet en nu vraag je wel aan haar/hem of ze/hij wil neuken?![]()
![]()
ik hb een geheugen voor nutteloze feitjesquote:
Zonder ons natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef Hime het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je uit om binnenkort een hapje te gaan eten bij Istana in Den Haag
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik een post van jou quotte!![]()
quote:
Wat een vrouw!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Hime het volgende:
[..]
Eerst neuken en dan praten we wel eens over![]()
Ja he, alleen dat huishoudelijke wil nog niet zo lukken...quote:
Behalve na zonsondergangquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:40 schreef Christine het volgende:
Nasi Ramadan zonder nasi graag.
huur een huishoudster!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja he, alleen dat huishoudelijke wil nog niet zo lukken...
Working on that one!quote:
@Twist: Wanneer kom je ook alweer hier wonen?quote:
foei!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Twist: Wanneer kom je ook alweer hier wonen?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:40 schreef Christine het volgende:
Nasi Ramadan zonder nasi graag.
Stimuleren zichzelf te ontplooienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef nixxx het volgende:
zomaar misbruik maken van zo'n jong meisje
Ik krijg meteen zin... Zullen we?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Hime het volgende:
[..]
In d'r geile huishoudpakje en met roze pruik![]()
![]()
[afbeelding]
jonge meisjes plooienquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stimuleren zichzelf te ontplooien op te vouwen en benen in dr nek te leggen.
quote:
Meestal wel, ja. Als ze er daarentegen naast zit, zit ze er ook direct mijlenver naast.quote:
over CL heeft ze gelijk.. maar daar komt cL ook nog wel achterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal wel, ja. Als ze er daarentegen naast zit, zit ze er ook direct mijlenver naast.
En dan toch stug blijven volhouden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal wel, ja. Als ze er daarentegen naast zit, zit ze er ook direct mijlenver naast.
scheur die kleren maar eens van iemand af en kijk wat er geberutquote:
Nou ja, daar is ze nauwelijks alleen in. De paar keer dat we allebei overtuigd waren van ons eigen gelijk (en allebei van een verschillend gelijk) ging het best lang doorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan toch stug blijven volhouden.![]()
Had je met 'iemand' een bepaald persoon in gedachte?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
scheur die kleren maar eens van iemand af en kijk wat er geberut
Ik denk dat Gavin's vrouw commentaar gaat leveren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag echt veel zuipen denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor.. niet eens perse Qquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had je met 'iemand' een bepaald persoon in gedachte?![]()
dat werkt niet echt hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag echt veel zuipen denk ik.
Nee, want dan zouden Nixxx en ik ook niet meer in dit schuitje zitten.quote:
quote:
en ik ga daar getuige van zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al een bepaalde plek voor deze gebeurtenis in gedachte?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
met veel zuipen doel ik op 2 biertjes, trouwens.
ZuipLips is wel een Kodak moment, ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik ga daar getuige van zijn
Note to myself camera mee
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
owquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry, anders moet er echt een nekplek gereserveerd worden aan de oude gracht vrees ik.quote:
Nixxx doet alleen aan virtuele relatiesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden Nixxx en ik ook niet meer in dit schuitje zitten.![]()
Brengen die dan ook een virtueel gevoel van voldoening met zich mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx doet alleen aan virtuele relaties.
Kindjes die maanden te vroeg uitgebracht zijn om maar met kerst in de winkel te liggen en nog zeker drie keer moeten worden gepatchtquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:41 schreef Christine het volgende:
Ga je ook virtueel trouwen? En kindjes downloaden?.
Nogmaals: ik heb het graag gedaan.quote:
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef nixxx het volgende:
ja.. je eigen sig he..
dus later niet klagen hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,.
In de zin van dat vrouwen die korte rokjes dragen erom vragen om verkracht te worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,.
foei!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de zin van dat vrouwen die korte rokjes dragen erom vragen om verkracht te worden?
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?quote:
Dat krijgen we pas na afloop van de eerste ontmoeting te horen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?
Duh. Ik was degene die met de V. aankwam, remember?quote:
Zij wil niet, hij ziet dat niet als afwijzing.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?
Ik dacht dat ik dat was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik was degene die met de V. aankwam, remember?
Volgens Plato's bovenstaande stelling lok je hiermee stalking uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef nixxx het volgende:
alsof ik jullie dat aan je neus ga hangen ... pas lang nadat het zover is
Nee, jij combineerde de twee tot CV. Ik vergeleek haar met de historische V.quote:
Nee hoor. Wel selectief, maar dat is niet alleen hier zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef nixxx het volgende:
en ik weet dat enige interesse hier in een ander geveinsd is
O ja, CV is dus onze gezamenlijke vondst.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, jij combineerde de twee tot CV. Ik vergeleek haar met de historische V.
Nou ja, net zo'n innige relatie als Q en CL hebben is óók leuk, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef nixxx het volgende:
alsof ik jullie dat aan je neus ga hangen ... pas lang nadat het zover is
Dat weet iedereen; het is fok.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef nixxx het volgende:
en ik weet dat enige interesse hier in een ander geveinsd is
quote:
Wat ben je fel vanavond CV.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]weet je dat ik het nu echt helemaal met jou heb gehad? Stik maar lekker in je kansloze internetrelatie met iemand die jou niet in het echt wilt ontmoeten
.
Nouja, ik heb gewoon een mening. Ooit zag ik ook internet als dé vervanging van mijn sociale leven, maar nu heb ik er een andere kijk op en vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.quote:
Ik doelde er meer op dat je je meningen vanavond behoorlijk fel en fanatiek onder het voetlicht brengt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik heb gewoon een mening. Ooit zag ik ook internet als dé vervanging van mijn sociale leven, maar nu heb ik er een andere kijk op en vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.
Uhm...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef Christine het volgende:
vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.
Ja, mijn kat snurkt. Dan heb je dat hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je je meningen vanavond behoorlijk fel en fanatiek onder het voetlicht brengt.![]()
hij vindt het stom dat ik zeg dat ik mensen die internet serieus nemen kansloos vind, terwijl ik het zelf ook serieus neem. Och.quote:
soms wel.. opdondertje!quote:
Internet serieus nemen is een fase.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:19 schreef Christine het volgende:
[..]
hij vindt het stom dat ik zeg dat ik mensen die internet serieus nemen kansloos vind, terwijl ik het zelf ook serieus neem. Och.
Ben ik binnen handbereik? Nee? Dan is het moment juist genoeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
Het is nu niet het juiste moment voor een grouphug, is het wel?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik binnen handbereik? Nee? Dan is het moment juist genoeg.
Knuffelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
Het is nu niet het juiste moment voor een grouphug, is het wel?
Een mini-grouphug dan maar?quote:
Sterker nog, het is één van de weinige slechte eigenschappen waar ik niets mee kan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaloezie is een hele slechte eigenschap nixxx
does it matterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:54 schreef nixxx het volgende:
een hele slechte eigenschap of een heel slechte eigenschap?
voor de taalpuristen onder ons welquote:
Nee hoor. De betekenis verandert alleen. Alhoewel ik me afvraag wat ik me bij minder dan een hele eigenschap moet voorstellen, slecht of anderszins.quote:
Ik stel voor dat we op dit tijdstip geen taalkundige discussie aangaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. De betekenis verandert alleen. Alhoewel ik me afvraag wat ik me bij minder dan een hele eigenschap moet voorstellen, slecht of anderszins.
ik maak wel vaker typo's ën dat boeit me op fok geen ene fuck.quote:
of dat we ons beperken tot wat correcter is: bier of Bierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we op dit tijdstip geen taalkundige discussie aangaan.![]()
Ik denk dat dit voorstel op een zekere mate aan steun kan rekenen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we op dit tijdstip geen taalkundige discussie aangaan.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maak wel vaker typo's ën dat boeit me op fok geen ene fuck.
Bovendien smaakt het bier me op t moment ook prima
Het is een edele drank, dus ik zeg Bier.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
of dat we ons beperken tot wat correcter is: bier of Bier
mijn mening is al wel duidelijk naar aanleiding van voorgaande postquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een edele drank, dus ik zeg Bier.
Ik heb een gewoon eenpersoonsbed, zonder pluche Playboybunny.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat het nieuwe singlestopic wel zijn draai heeft gevonden als de verstokte singles over hun ruime tweepersoonsbedden aan het kwijlen zijn.
of over hun bescheidener bed mét pluche Playboybunny
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat het nieuwe singlestopic wel zijn draai heeft gevonden als de verstokte singles over hun ruime tweepersoonsbedden aan het kwijlen zijn.
Ach, dan word het in ieder geval niet in de eerste maand weer gesloten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
Oh ja, da's waar ookquote:
ik ook van jouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook.
Ik zal morgen aan je denken als ik in Utrecht ben. Niet dat ik op bezoek kom in de IKEA, maar het is altijd goed om te weten dat er ook nog mensen werken als ik vrij ben.
Ik zal nog eens aan je denkenquote:
was jij niet in de kroeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Christine het volgende:
wat is er morgen in utrecht?
Als het over mij gaat mag je ook 'wie' gebruiken hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Christine het volgende:
Immerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja doe dat dan op een lieve manier
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk je dat ik dat nu nog geloof?
Jannes.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef Nosh het volgende:
Mijn professioneel werkloze, met gouden kettingen beladen, Jannes-zonder-ironie-luisterende oom keek me vol medelijden aan toen ik zei dat ik alleen thuis bleef vanavond.
[afbeelding]
Zonneschijn!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Christine het volgende:
Dus de mooiste zon komt uit de IKEA?quote:
Uiteraard. Maar je moet hem wel zelf nog even in elkaar zettenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus de mooiste zon komt uit de IKEA?
flauw zegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je moet hem wel zelf nog even in elkaar zetten.
Hij was te makkelijkquote:
Kleren shoppen. Ik ben wat kilo's kwijtgeraakt de afgelopen maanden en ik wil in ieder geval weer een paar broeken die echt goed passen (voor zolang als het duurt).quote:maar litpho wat ga je morgen doen in Utrecht dan?
Komt goed uit leco van zadelhoff loopt morgen ook rond in HCquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij was te makkelijk.
[..]
Kleren shoppen. Ik ben wat kilo's kwijtgeraakt de afgelopen maanden en ik wil in ieder geval weer een paar broeken die echt goed passen (voor zolang als het duurt).
Wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Komt goed uit leco van zadelhoff loopt morgen ook rond in HC![]()
![]()
In het ergste geval giechelt hij heel eng, of vraagt hij of je eten bij je hebt.quote:Op zondag 1 april 2007 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet plassen maar durf de gang niet op
Huisafrikaan en zijn vrienden zijn stoned en dronken
dan ken jij het fenomeen neger niet goedquote:Op zondag 1 april 2007 00:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
In het ergste geval giechelt hij heel eng, of vraagt hij of je eten bij je hebt.
Nietzomoeilijkdoen.
Verhuizen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
Leco loopt elke dag door mijn stad? en nu?![]()
Nou ja, wat zijn de alternatieven? Anders moet je het maar riskeren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ken jij het fenomeen neger niet goed
ik ga zo ook welquote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, wat zijn de alternatieven? Anders moet je het maar riskeren.
Het zijn niet allemaal teringlijers.quote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ken jij het fenomeen neger niet goed
Litphoquote:
ik heb ervaring met deze negers.quote:Op zondag 1 april 2007 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal teringlijers.
Besides, beter het erop wagen dan in je broek zeiken. Hup!
Ach, je kunt het altijd nog in een emmertje doenquote:Op zondag 1 april 2007 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal teringlijers.
Besides, beter het erop wagen dan in je broek zeiken. Hup!
Uhm... dat gaat per ongeluk geloof ik. Ik hou nooit zo bij wanneer jij er niet bent.quote:Op zondag 1 april 2007 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Litpho.
Wanneer kom je eens naar Utrecht als ik er ook ben?
Nu lijkt het alsof je me ontwijkt.![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Of zet een emmertje op je kamer bij wijze van wc. Dan hoef je bijna nooit je kamer uit.
Maar je zei het fenomeen negers, niet deze negers. dat die negers stom zijn geloof ik wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ervaring met deze negers.
O tof ze gaan de djembe er ook nog bijpakken
daar heb ik de wastafel voorquote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik heb bijv. altijd een kotsbak op m'n kamer, just in case.
Die heb ik niet, en m'n goudvis zal het ook niet op prijs stellen dat ik in z'n aquarium sta te nekken.quote:
Ik niet. Ik heb wel een lijstje.quote:
Ja, maar een kotsbak is toch anders.quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik heb bijv. altijd een kotsbak op m'n kamer, just in case.
Dat weet ik wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uhm... dat gaat per ongeluk geloof ik. Ik hou nooit zo bij wanneer jij er niet bent.
Idd, de drang om ineens te moeten kotsen komt sneller op dan de drang om ineens te moeten piesen en dat kan ik meestal wel ophouden. Kotsen gaat wat lastigerquote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar een kotsbak is toch anders.
Stel dat je plots ineens ziek bent, dan is het wel erg handig idd.
Maar om te pissen kun je ook wel gewoon even naar de wc.
Het is nacht, 1 april en we hebben een wc-gesprek.
Alleen als je op het lijstje staatquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, de drang om ineens te moeten kotsen komt sneller op dan de drang om ineens te moeten piesen en dat kan ik meestal wel ophouden. Kotsen gaat wat lastiger. Anders had ik ook nooit op de fiets/vanuit een rijdende auto/in een beslagkom gekotst
Verhuis.quote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ervaring met deze negers.
O tof ze gaan de djembe er ook nog bijpakken
Het komt er ook vanzelf wel van, ik ben vaak genoeg in Utrechtquote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik wel.
Maar toch, het zou leuk zijn.
Ik ook.quote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het komt er ook vanzelf wel van, ik ben vaak genoeg in Utrecht.
Je moet wel uitkijken dat als je in de trein moet kotsen en je even geen wc kunt vinden, dat je het dan in zo'n ijzeren prullenbakje doet met zo'n klepje erboven (als je je hoofd tussen de prullenbak en dat tafeltje erboven kunt krijgen) in de oudere treinen, en niet in zo'n openklapdingetje in de nieuwe intercity's, dan druipt het er even snel weer uit.quote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
![]()
De wc in de trein vind ik ook altijd wel een elegante plek om te kotsen.
(netjes he, niet in het gangpad enzo)
Maar jij bent er nu niet, toch?quote:
Nog even en ik word misselijk van je verhalen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken dat als je in de trein moet kotsen en je even geen wc kunt vinden, dat je het dan in zo'n ijzeren prullenbakje doet met zo'n klepje erboven (als je je hoofd tussen de prullenbak en dat tafeltje erboven kunt krijgen) in de oudere treinen, en niet in zo'n openklapdingetje in de nieuwe intercity's, dan druipt het er even snel weer uit.
Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar ik heb weleens zo'n nieuwer prullenbakje gezien waarin iemand had weten te nekken..
ik ben al geweestquote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Verhuis.
Zit weinig anders op, als je door verkapte xenofobie niet durft te urnieren wanneer je wilt, en liever aan de catheters gaat, dan gewoon, ik weet niet, je blaas te legen ofzo.
Dat heb ik tot dusver gemist. Iemand die er een gebruikte luier in had weten te proppen daarentegen...quote:Op zondag 1 april 2007 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar ik heb weleens zo'n nieuwer prullenbakje gezien waarin iemand had weten te nekken..
Nee, dus jij gaat de zaken even voor me waarnemen. Zorgen dat de stad niet weer gelijk een grote puinzooi wordt.quote:
Ook jou loop ik vanzelf wel een keer tegen het lijfquote:
Uiteraard. Stel ik jou ooit teleur?quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dus jij gaat de zaken even voor me waarnemen. Zorgen dat de stad niet weer gelijk een grote puinzooi wordt.
Dat hoor ik vakerquote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog even en ik word misselijk van je verhalen.
zou je denken?quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook jou loop ik vanzelf wel een keer tegen het lijf.
Gozerquote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik tot dusver gemist. Iemand die er een gebruikte luier in had weten te proppen daarentegen...
Ik moet toch wel weten over wie ik lief moet denken?quote:
Het doet me aan oud&nieuw denkenquote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is nacht, 1 april en we hebben een wc-gesprek.
De eerste 10 minuten lijkt ze nog een lief en verlegen meisje, maar als die scheur (nee niet d'r kut, Nixxx!quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moet toch wel weten over wie ik lief moet denken?.
Een elastiekje misschien, dan heoft niemand het haar uit m'n gezicht te houdenquote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je vrijdag mee op de proppen komt.
Uit betrouwbare bron: "Ze is rustig en intelligent".quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De eerste 10 minuten lijkt ze nog een lief en verlegen meisje, maar als die scheur (nee niet d'r kut, Nixxx!) eenmaal open gaat...
Berg je dan maar!
Hadden we toen ook zo'n gesprek of bedoel je dat ik om 00.00 op de wc zat aangezien we zogenaamd toch geen oud & nieuw aan het vieren waren?quote:
níet weer he chrisquote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron: "Ze is rustig en intelligent".
Ja, met de jaarwisseling was jij aan het plassenquote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hadden we toen ook zo'n gesprek of bedoel je dat ik om 00.00 op de wc zat aangezien we zogenaamd toch geen oud & nieuw aan het vieren waren?
Ja, ik houd er wel van om speciale data met wc-gerelateerde zaken te verbinden.![]()
Twist. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een minder goede imitatie van nixxx te doen. Nu ben ik bang dat het enige tijd gaat duren voor ik M-M met een stalen gezicht onder ogen kan komenquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De eerste 10 minuten lijkt ze nog een lief en verlegen meisje, maar als die scheur (nee niet d'r kut, Nixxx!) eenmaal open gaat...
Berg je dan maar!
ik BEN ook lief en verlegenquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Berg je dan maar!
Dat was ik, voor ik een mafkees werd en jij een kutwijf. Zij was gewoon lief.quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron: "Ze is rustig en intelligent".
en betrouwbaarquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was ik, voor ik een mafkees werd en jij een kutwijf. Zij was gewoon lief.
Oh, ik dacht dat het over jou gingquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was ik, voor ik een mafkees werd en jij een kutwijf. Zij was gewoon lief.
M'n zelfbeeld, wat doe je?quote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een minder goede imitatie van nixxx te doen. Nu ben ik bang dat het enige tijd gaat duren voor ik M-M met een stalen gezicht onder ogen kan komen.
Ja, ik snap de verwarring wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over jou ging.
En hij had gewoon gelijk; jij bent een mafkees, ik een kutwijf en MM is lief.
Nou, ik denk dat doortrekken (om in de huidige metafoorstijl te blijven) wel het minste is.quote:
Ik zit aan het bier. Nu mag je het zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik dorst heb, want dat klinkt zo vies na die post van CL.
maandag:quote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat moet je allemaal doen dan aankomende week?
1 April!quote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Q. het volgende:
Ik heb het hele weekend nog geen bier gehad. The horror.
Zie TTquote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef Q. het volgende:
Wat is de samenvatting van dit topic?
Happy hardcore?quote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmmm mn muziek is te leuk om te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |