Kindjes die maanden te vroeg uitgebracht zijn om maar met kerst in de winkel te liggen en nog zeker drie keer moeten worden gepatchtquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:41 schreef Christine het volgende:
Ga je ook virtueel trouwen? En kindjes downloaden?.
Nogmaals: ik heb het graag gedaan.quote:
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef nixxx het volgende:
ja.. je eigen sig he..
dus later niet klagen hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,.
In de zin van dat vrouwen die korte rokjes dragen erom vragen om verkracht te worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,.
foei!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de zin van dat vrouwen die korte rokjes dragen erom vragen om verkracht te worden?
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?quote:
Dat krijgen we pas na afloop van de eerste ontmoeting te horen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?
Duh. Ik was degene die met de V. aankwam, remember?quote:
Zij wil niet, hij ziet dat niet als afwijzing.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?
Ik dacht dat ik dat was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik was degene die met de V. aankwam, remember?
Volgens Plato's bovenstaande stelling lok je hiermee stalking uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef nixxx het volgende:
alsof ik jullie dat aan je neus ga hangen ... pas lang nadat het zover is
Nee, jij combineerde de twee tot CV. Ik vergeleek haar met de historische V.quote:
Nee hoor. Wel selectief, maar dat is niet alleen hier zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef nixxx het volgende:
en ik weet dat enige interesse hier in een ander geveinsd is
O ja, CV is dus onze gezamenlijke vondst.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, jij combineerde de twee tot CV. Ik vergeleek haar met de historische V.
Nou ja, net zo'n innige relatie als Q en CL hebben is óók leuk, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef nixxx het volgende:
alsof ik jullie dat aan je neus ga hangen ... pas lang nadat het zover is
Dat weet iedereen; het is fok.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef nixxx het volgende:
en ik weet dat enige interesse hier in een ander geveinsd is
quote:
Wat ben je fel vanavond CV.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]weet je dat ik het nu echt helemaal met jou heb gehad? Stik maar lekker in je kansloze internetrelatie met iemand die jou niet in het echt wilt ontmoeten
.
Nouja, ik heb gewoon een mening. Ooit zag ik ook internet als dé vervanging van mijn sociale leven, maar nu heb ik er een andere kijk op en vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.quote:
Ik doelde er meer op dat je je meningen vanavond behoorlijk fel en fanatiek onder het voetlicht brengt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik heb gewoon een mening. Ooit zag ik ook internet als dé vervanging van mijn sociale leven, maar nu heb ik er een andere kijk op en vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.
Uhm...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef Christine het volgende:
vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.
Ja, mijn kat snurkt. Dan heb je dat hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je je meningen vanavond behoorlijk fel en fanatiek onder het voetlicht brengt.![]()
hij vindt het stom dat ik zeg dat ik mensen die internet serieus nemen kansloos vind, terwijl ik het zelf ook serieus neem. Och.quote:
soms wel.. opdondertje!quote:
Internet serieus nemen is een fase.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:19 schreef Christine het volgende:
[..]
hij vindt het stom dat ik zeg dat ik mensen die internet serieus nemen kansloos vind, terwijl ik het zelf ook serieus neem. Och.
Ben ik binnen handbereik? Nee? Dan is het moment juist genoeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
Het is nu niet het juiste moment voor een grouphug, is het wel?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik binnen handbereik? Nee? Dan is het moment juist genoeg.
Knuffelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
Het is nu niet het juiste moment voor een grouphug, is het wel?
Een mini-grouphug dan maar?quote:
Sterker nog, het is één van de weinige slechte eigenschappen waar ik niets mee kan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaloezie is een hele slechte eigenschap nixxx
does it matterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:54 schreef nixxx het volgende:
een hele slechte eigenschap of een heel slechte eigenschap?
voor de taalpuristen onder ons welquote:
Nee hoor. De betekenis verandert alleen. Alhoewel ik me afvraag wat ik me bij minder dan een hele eigenschap moet voorstellen, slecht of anderszins.quote:
Ik stel voor dat we op dit tijdstip geen taalkundige discussie aangaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. De betekenis verandert alleen. Alhoewel ik me afvraag wat ik me bij minder dan een hele eigenschap moet voorstellen, slecht of anderszins.
ik maak wel vaker typo's ën dat boeit me op fok geen ene fuck.quote:
of dat we ons beperken tot wat correcter is: bier of Bierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we op dit tijdstip geen taalkundige discussie aangaan.![]()
Ik denk dat dit voorstel op een zekere mate aan steun kan rekenen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we op dit tijdstip geen taalkundige discussie aangaan.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maak wel vaker typo's ën dat boeit me op fok geen ene fuck.
Bovendien smaakt het bier me op t moment ook prima
Het is een edele drank, dus ik zeg Bier.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
of dat we ons beperken tot wat correcter is: bier of Bier
mijn mening is al wel duidelijk naar aanleiding van voorgaande postquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een edele drank, dus ik zeg Bier.
Ik heb een gewoon eenpersoonsbed, zonder pluche Playboybunny.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat het nieuwe singlestopic wel zijn draai heeft gevonden als de verstokte singles over hun ruime tweepersoonsbedden aan het kwijlen zijn.
of over hun bescheidener bed mét pluche Playboybunny
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat het nieuwe singlestopic wel zijn draai heeft gevonden als de verstokte singles over hun ruime tweepersoonsbedden aan het kwijlen zijn.
Ach, dan word het in ieder geval niet in de eerste maand weer gesloten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
Oh ja, da's waar ookquote:
ik ook van jouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook.
Ik zal morgen aan je denken als ik in Utrecht ben. Niet dat ik op bezoek kom in de IKEA, maar het is altijd goed om te weten dat er ook nog mensen werken als ik vrij ben.
Ik zal nog eens aan je denkenquote:
was jij niet in de kroeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Christine het volgende:
wat is er morgen in utrecht?
Als het over mij gaat mag je ook 'wie' gebruiken hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Christine het volgende:
Immerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja doe dat dan op een lieve manier
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk je dat ik dat nu nog geloof?
Jannes.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef Nosh het volgende:
Mijn professioneel werkloze, met gouden kettingen beladen, Jannes-zonder-ironie-luisterende oom keek me vol medelijden aan toen ik zei dat ik alleen thuis bleef vanavond.
[afbeelding]
Zonneschijn!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Christine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |