scheur die kleren maar eens van iemand af en kijk wat er geberutquote:
Nou ja, daar is ze nauwelijks alleen in. De paar keer dat we allebei overtuigd waren van ons eigen gelijk (en allebei van een verschillend gelijk) ging het best lang doorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan toch stug blijven volhouden.![]()
Had je met 'iemand' een bepaald persoon in gedachte?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
scheur die kleren maar eens van iemand af en kijk wat er geberut
Ik denk dat Gavin's vrouw commentaar gaat leveren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag echt veel zuipen denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor.. niet eens perse Qquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had je met 'iemand' een bepaald persoon in gedachte?![]()
dat werkt niet echt hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag echt veel zuipen denk ik.
Nee, want dan zouden Nixxx en ik ook niet meer in dit schuitje zitten.quote:
quote:
en ik ga daar getuige van zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al een bepaalde plek voor deze gebeurtenis in gedachte?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
met veel zuipen doel ik op 2 biertjes, trouwens.
ZuipLips is wel een Kodak moment, ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik ga daar getuige van zijn
Note to myself camera mee
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
owquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry, anders moet er echt een nekplek gereserveerd worden aan de oude gracht vrees ik.quote:
Nixxx doet alleen aan virtuele relatiesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden Nixxx en ik ook niet meer in dit schuitje zitten.![]()
Brengen die dan ook een virtueel gevoel van voldoening met zich mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx doet alleen aan virtuele relaties.
Kindjes die maanden te vroeg uitgebracht zijn om maar met kerst in de winkel te liggen en nog zeker drie keer moeten worden gepatchtquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:41 schreef Christine het volgende:
Ga je ook virtueel trouwen? En kindjes downloaden?.
Nogmaals: ik heb het graag gedaan.quote:
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef nixxx het volgende:
ja.. je eigen sig he..
dus later niet klagen hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,.
In de zin van dat vrouwen die korte rokjes dragen erom vragen om verkracht te worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het een beetje uitlok he,.
foei!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de zin van dat vrouwen die korte rokjes dragen erom vragen om verkracht te worden?
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?quote:
Dat krijgen we pas na afloop van de eerste ontmoeting te horen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?
Duh. Ik was degene die met de V. aankwam, remember?quote:
Zij wil niet, hij ziet dat niet als afwijzing.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er al een tijdsspanne bekend waarin deze "relatie" het virtuele stadium voorbij zal zijn?
Ik dacht dat ik dat was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik was degene die met de V. aankwam, remember?
Volgens Plato's bovenstaande stelling lok je hiermee stalking uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef nixxx het volgende:
alsof ik jullie dat aan je neus ga hangen ... pas lang nadat het zover is
Nee, jij combineerde de twee tot CV. Ik vergeleek haar met de historische V.quote:
Nee hoor. Wel selectief, maar dat is niet alleen hier zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef nixxx het volgende:
en ik weet dat enige interesse hier in een ander geveinsd is
O ja, CV is dus onze gezamenlijke vondst.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, jij combineerde de twee tot CV. Ik vergeleek haar met de historische V.
Nou ja, net zo'n innige relatie als Q en CL hebben is óók leuk, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:56 schreef nixxx het volgende:
alsof ik jullie dat aan je neus ga hangen ... pas lang nadat het zover is
Dat weet iedereen; het is fok.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef nixxx het volgende:
en ik weet dat enige interesse hier in een ander geveinsd is
quote:
Wat ben je fel vanavond CV.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]weet je dat ik het nu echt helemaal met jou heb gehad? Stik maar lekker in je kansloze internetrelatie met iemand die jou niet in het echt wilt ontmoeten
.
Nouja, ik heb gewoon een mening. Ooit zag ik ook internet als dé vervanging van mijn sociale leven, maar nu heb ik er een andere kijk op en vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.quote:
Ik doelde er meer op dat je je meningen vanavond behoorlijk fel en fanatiek onder het voetlicht brengt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik heb gewoon een mening. Ooit zag ik ook internet als dé vervanging van mijn sociale leven, maar nu heb ik er een andere kijk op en vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.
Uhm...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:10 schreef Christine het volgende:
vind ik het alleen maar kansloos als mensen het zo serieus nemen.
Ja, mijn kat snurkt. Dan heb je dat hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je je meningen vanavond behoorlijk fel en fanatiek onder het voetlicht brengt.![]()
hij vindt het stom dat ik zeg dat ik mensen die internet serieus nemen kansloos vind, terwijl ik het zelf ook serieus neem. Och.quote:
soms wel.. opdondertje!quote:
Internet serieus nemen is een fase.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:19 schreef Christine het volgende:
[..]
hij vindt het stom dat ik zeg dat ik mensen die internet serieus nemen kansloos vind, terwijl ik het zelf ook serieus neem. Och.
Ben ik binnen handbereik? Nee? Dan is het moment juist genoeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
Het is nu niet het juiste moment voor een grouphug, is het wel?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik binnen handbereik? Nee? Dan is het moment juist genoeg.
Knuffelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
Het is nu niet het juiste moment voor een grouphug, is het wel?
Een mini-grouphug dan maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |