ach gossie... * nixxx handje vasthoudtquote:
Ik denk een hoop van jou, maar niet dat je homo bent!quote:
Ze valt op mannen...quote:
Allicht. Mannen zijn de betere keus voor vrouwen.quote:
das maar goed ook.. van hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valtquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
das maar goed ook.. van hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valt
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!quote:
en een groot litteken op mijn linkerhandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!
Zeg je nu dat MM omhooggevallen is ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
das maar goed ook.. hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valt
Ik wil helemaal niet weten wat Nixxx allemaal met zijn rechterhand doet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!
okquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik haal soms graag stomme koeien uit de sloot.
Soms komt het naar buiten inderdaadquote:
Ha! Nogsteeds Nasi Ramas hierquote:Cola En Frituur natuurlijk
Vul aan: Nasi...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Soms komt het naar buiten inderdaad
[..]
Ha! Nogsteeds Nasi Ramas hier.
Volgens de menukaart duidelijk A).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Hime het volgende:
[..]
Vul aan: Nasi...
A) Ramas
B) Hamas
C) Rames
Hoi! Neuken?quote:
sappies? yvonne?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
voor u mevrouw heb ik respect, u bent nette vrouw, niet zoals die...
quote:
Sappie? Ik beschouw bier ook als een sappie.quote:
Zeker bij de Chinees gehaald dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens de menukaart duidelijk A).
Ja, er is geen rasechte indo hier in dit gatquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
voor u mevrouw heb ik respect, u bent nette vrouw, niet zoals die...
Ow, ik dacht dat ik een post van jou quotte!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wil heel de dag al, maar jij niet en nu vraag je wel aan haar/hem of ze/hij wil neuken?![]()
![]()
Bij deze nodig ik je uit om binnenkort een hapje te gaan eten bij Istana in Den Haagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, er is geen rasechte indo hier in dit gat
Mental note: Ik moet nodig weer eens naar Tilburg!
* Memento-Mori pakt popcornquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wil heel de dag al, maar jij niet en nu vraag je wel aan haar/hem of ze/hij wil neuken?![]()
![]()
ik hb een geheugen voor nutteloze feitjesquote:
Zonder ons natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef Hime het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je uit om binnenkort een hapje te gaan eten bij Istana in Den Haag
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik een post van jou quotte!![]()
quote:
Wat een vrouw!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Hime het volgende:
[..]
Eerst neuken en dan praten we wel eens over![]()
Ja he, alleen dat huishoudelijke wil nog niet zo lukken...quote:
Behalve na zonsondergangquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:40 schreef Christine het volgende:
Nasi Ramadan zonder nasi graag.
huur een huishoudster!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja he, alleen dat huishoudelijke wil nog niet zo lukken...
Working on that one!quote:
@Twist: Wanneer kom je ook alweer hier wonen?quote:
foei!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Twist: Wanneer kom je ook alweer hier wonen?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:40 schreef Christine het volgende:
Nasi Ramadan zonder nasi graag.
Stimuleren zichzelf te ontplooienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef nixxx het volgende:
zomaar misbruik maken van zo'n jong meisje
Ik krijg meteen zin... Zullen we?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Hime het volgende:
[..]
In d'r geile huishoudpakje en met roze pruik![]()
![]()
[afbeelding]
jonge meisjes plooienquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stimuleren zichzelf te ontplooien op te vouwen en benen in dr nek te leggen.
quote:
Meestal wel, ja. Als ze er daarentegen naast zit, zit ze er ook direct mijlenver naast.quote:
over CL heeft ze gelijk.. maar daar komt cL ook nog wel achterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal wel, ja. Als ze er daarentegen naast zit, zit ze er ook direct mijlenver naast.
En dan toch stug blijven volhouden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal wel, ja. Als ze er daarentegen naast zit, zit ze er ook direct mijlenver naast.
scheur die kleren maar eens van iemand af en kijk wat er geberutquote:
Nou ja, daar is ze nauwelijks alleen in. De paar keer dat we allebei overtuigd waren van ons eigen gelijk (en allebei van een verschillend gelijk) ging het best lang doorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan toch stug blijven volhouden.![]()
Had je met 'iemand' een bepaald persoon in gedachte?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
scheur die kleren maar eens van iemand af en kijk wat er geberut
Ik denk dat Gavin's vrouw commentaar gaat leveren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag echt veel zuipen denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor.. niet eens perse Qquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had je met 'iemand' een bepaald persoon in gedachte?![]()
dat werkt niet echt hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag echt veel zuipen denk ik.
Nee, want dan zouden Nixxx en ik ook niet meer in dit schuitje zitten.quote:
quote:
en ik ga daar getuige van zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al een bepaalde plek voor deze gebeurtenis in gedachte?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
met veel zuipen doel ik op 2 biertjes, trouwens.
ZuipLips is wel een Kodak moment, ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik ga daar getuige van zijn
Note to myself camera mee
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
owquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry, anders moet er echt een nekplek gereserveerd worden aan de oude gracht vrees ik.quote:
Nixxx doet alleen aan virtuele relatiesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden Nixxx en ik ook niet meer in dit schuitje zitten.![]()
Brengen die dan ook een virtueel gevoel van voldoening met zich mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx doet alleen aan virtuele relaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |