ach gossie... * nixxx handje vasthoudtquote:
Ik denk een hoop van jou, maar niet dat je homo bent!quote:
Ze valt op mannen...quote:
Allicht. Mannen zijn de betere keus voor vrouwen.quote:
das maar goed ook.. van hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valtquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
das maar goed ook.. van hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valt
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!quote:
en een groot litteken op mijn linkerhandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!
Zeg je nu dat MM omhooggevallen is ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
das maar goed ook.. hoe hoog valt ze gemiddeld? zelfs bij zo'n klein wijffie kan dat nog aardig pijnlijk zijn als ze op je valt
Ik wil helemaal niet weten wat Nixxx allemaal met zijn rechterhand doet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die geen eelt op z'n rechterhand heeft dan weet ik het ook niet meer!
okquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik haal soms graag stomme koeien uit de sloot.
Soms komt het naar buiten inderdaadquote:
Ha! Nogsteeds Nasi Ramas hierquote:Cola En Frituur natuurlijk
Vul aan: Nasi...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Soms komt het naar buiten inderdaad
[..]
Ha! Nogsteeds Nasi Ramas hier.
Volgens de menukaart duidelijk A).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Hime het volgende:
[..]
Vul aan: Nasi...
A) Ramas
B) Hamas
C) Rames
Hoi! Neuken?quote:
sappies? yvonne?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
voor u mevrouw heb ik respect, u bent nette vrouw, niet zoals die...
quote:
Sappie? Ik beschouw bier ook als een sappie.quote:
Zeker bij de Chinees gehaald dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens de menukaart duidelijk A).
Ja, er is geen rasechte indo hier in dit gatquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
voor u mevrouw heb ik respect, u bent nette vrouw, niet zoals die...
Ow, ik dacht dat ik een post van jou quotte!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wil heel de dag al, maar jij niet en nu vraag je wel aan haar/hem of ze/hij wil neuken?![]()
![]()
Bij deze nodig ik je uit om binnenkort een hapje te gaan eten bij Istana in Den Haagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, er is geen rasechte indo hier in dit gat
Mental note: Ik moet nodig weer eens naar Tilburg!
* Memento-Mori pakt popcornquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wil heel de dag al, maar jij niet en nu vraag je wel aan haar/hem of ze/hij wil neuken?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |