Ik moet toch wel weten over wie ik lief moet denken?quote:
Het doet me aan oud&nieuw denkenquote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is nacht, 1 april en we hebben een wc-gesprek.
De eerste 10 minuten lijkt ze nog een lief en verlegen meisje, maar als die scheur (nee niet d'r kut, Nixxx!quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moet toch wel weten over wie ik lief moet denken?.
Een elastiekje misschien, dan heoft niemand het haar uit m'n gezicht te houdenquote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je vrijdag mee op de proppen komt.
Uit betrouwbare bron: "Ze is rustig en intelligent".quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De eerste 10 minuten lijkt ze nog een lief en verlegen meisje, maar als die scheur (nee niet d'r kut, Nixxx!) eenmaal open gaat...
Berg je dan maar!
Hadden we toen ook zo'n gesprek of bedoel je dat ik om 00.00 op de wc zat aangezien we zogenaamd toch geen oud & nieuw aan het vieren waren?quote:
níet weer he chrisquote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron: "Ze is rustig en intelligent".
Ja, met de jaarwisseling was jij aan het plassenquote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hadden we toen ook zo'n gesprek of bedoel je dat ik om 00.00 op de wc zat aangezien we zogenaamd toch geen oud & nieuw aan het vieren waren?
Ja, ik houd er wel van om speciale data met wc-gerelateerde zaken te verbinden.![]()
Twist. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een minder goede imitatie van nixxx te doen. Nu ben ik bang dat het enige tijd gaat duren voor ik M-M met een stalen gezicht onder ogen kan komenquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De eerste 10 minuten lijkt ze nog een lief en verlegen meisje, maar als die scheur (nee niet d'r kut, Nixxx!) eenmaal open gaat...
Berg je dan maar!
ik BEN ook lief en verlegenquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Berg je dan maar!
Dat was ik, voor ik een mafkees werd en jij een kutwijf. Zij was gewoon lief.quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron: "Ze is rustig en intelligent".
en betrouwbaarquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was ik, voor ik een mafkees werd en jij een kutwijf. Zij was gewoon lief.
Oh, ik dacht dat het over jou gingquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was ik, voor ik een mafkees werd en jij een kutwijf. Zij was gewoon lief.
M'n zelfbeeld, wat doe je?quote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een minder goede imitatie van nixxx te doen. Nu ben ik bang dat het enige tijd gaat duren voor ik M-M met een stalen gezicht onder ogen kan komen.
Ja, ik snap de verwarring wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over jou ging.
En hij had gewoon gelijk; jij bent een mafkees, ik een kutwijf en MM is lief.
Nou, ik denk dat doortrekken (om in de huidige metafoorstijl te blijven) wel het minste is.quote:
Ik zit aan het bier. Nu mag je het zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik dorst heb, want dat klinkt zo vies na die post van CL.
maandag:quote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat moet je allemaal doen dan aankomende week?
1 April!quote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Q. het volgende:
Ik heb het hele weekend nog geen bier gehad. The horror.
Zie TTquote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef Q. het volgende:
Wat is de samenvatting van dit topic?
Happy hardcore?quote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmmm mn muziek is te leuk om te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |