Wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Komt goed uit leco van zadelhoff loopt morgen ook rond in HC![]()
![]()
In het ergste geval giechelt hij heel eng, of vraagt hij of je eten bij je hebt.quote:Op zondag 1 april 2007 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet plassen maar durf de gang niet op
Huisafrikaan en zijn vrienden zijn stoned en dronken
dan ken jij het fenomeen neger niet goedquote:Op zondag 1 april 2007 00:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
In het ergste geval giechelt hij heel eng, of vraagt hij of je eten bij je hebt.
Nietzomoeilijkdoen.
Verhuizen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
Leco loopt elke dag door mijn stad? en nu?![]()
Nou ja, wat zijn de alternatieven? Anders moet je het maar riskeren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ken jij het fenomeen neger niet goed
ik ga zo ook welquote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, wat zijn de alternatieven? Anders moet je het maar riskeren.
Het zijn niet allemaal teringlijers.quote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ken jij het fenomeen neger niet goed
Litphoquote:
ik heb ervaring met deze negers.quote:Op zondag 1 april 2007 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal teringlijers.
Besides, beter het erop wagen dan in je broek zeiken. Hup!
Ach, je kunt het altijd nog in een emmertje doenquote:Op zondag 1 april 2007 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal teringlijers.
Besides, beter het erop wagen dan in je broek zeiken. Hup!
Uhm... dat gaat per ongeluk geloof ik. Ik hou nooit zo bij wanneer jij er niet bent.quote:Op zondag 1 april 2007 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Litpho.
Wanneer kom je eens naar Utrecht als ik er ook ben?
Nu lijkt het alsof je me ontwijkt.![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Of zet een emmertje op je kamer bij wijze van wc. Dan hoef je bijna nooit je kamer uit.
Maar je zei het fenomeen negers, niet deze negers. dat die negers stom zijn geloof ik wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ervaring met deze negers.
O tof ze gaan de djembe er ook nog bijpakken
daar heb ik de wastafel voorquote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik heb bijv. altijd een kotsbak op m'n kamer, just in case.
Die heb ik niet, en m'n goudvis zal het ook niet op prijs stellen dat ik in z'n aquarium sta te nekken.quote:
Ik niet. Ik heb wel een lijstje.quote:
Ja, maar een kotsbak is toch anders.quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik heb bijv. altijd een kotsbak op m'n kamer, just in case.
Dat weet ik wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uhm... dat gaat per ongeluk geloof ik. Ik hou nooit zo bij wanneer jij er niet bent.
Idd, de drang om ineens te moeten kotsen komt sneller op dan de drang om ineens te moeten piesen en dat kan ik meestal wel ophouden. Kotsen gaat wat lastigerquote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar een kotsbak is toch anders.
Stel dat je plots ineens ziek bent, dan is het wel erg handig idd.
Maar om te pissen kun je ook wel gewoon even naar de wc.
Het is nacht, 1 april en we hebben een wc-gesprek.
Alleen als je op het lijstje staatquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, de drang om ineens te moeten kotsen komt sneller op dan de drang om ineens te moeten piesen en dat kan ik meestal wel ophouden. Kotsen gaat wat lastiger. Anders had ik ook nooit op de fiets/vanuit een rijdende auto/in een beslagkom gekotst
Verhuis.quote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ervaring met deze negers.
O tof ze gaan de djembe er ook nog bijpakken
Het komt er ook vanzelf wel van, ik ben vaak genoeg in Utrechtquote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik wel.
Maar toch, het zou leuk zijn.
Ik ook.quote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het komt er ook vanzelf wel van, ik ben vaak genoeg in Utrecht.
Je moet wel uitkijken dat als je in de trein moet kotsen en je even geen wc kunt vinden, dat je het dan in zo'n ijzeren prullenbakje doet met zo'n klepje erboven (als je je hoofd tussen de prullenbak en dat tafeltje erboven kunt krijgen) in de oudere treinen, en niet in zo'n openklapdingetje in de nieuwe intercity's, dan druipt het er even snel weer uit.quote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
![]()
De wc in de trein vind ik ook altijd wel een elegante plek om te kotsen.
(netjes he, niet in het gangpad enzo)
Maar jij bent er nu niet, toch?quote:
Nog even en ik word misselijk van je verhalen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken dat als je in de trein moet kotsen en je even geen wc kunt vinden, dat je het dan in zo'n ijzeren prullenbakje doet met zo'n klepje erboven (als je je hoofd tussen de prullenbak en dat tafeltje erboven kunt krijgen) in de oudere treinen, en niet in zo'n openklapdingetje in de nieuwe intercity's, dan druipt het er even snel weer uit.
Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar ik heb weleens zo'n nieuwer prullenbakje gezien waarin iemand had weten te nekken..
ik ben al geweestquote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Verhuis.
Zit weinig anders op, als je door verkapte xenofobie niet durft te urnieren wanneer je wilt, en liever aan de catheters gaat, dan gewoon, ik weet niet, je blaas te legen ofzo.
Dat heb ik tot dusver gemist. Iemand die er een gebruikte luier in had weten te proppen daarentegen...quote:Op zondag 1 april 2007 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar ik heb weleens zo'n nieuwer prullenbakje gezien waarin iemand had weten te nekken..
Nee, dus jij gaat de zaken even voor me waarnemen. Zorgen dat de stad niet weer gelijk een grote puinzooi wordt.quote:
Ook jou loop ik vanzelf wel een keer tegen het lijfquote:
Uiteraard. Stel ik jou ooit teleur?quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dus jij gaat de zaken even voor me waarnemen. Zorgen dat de stad niet weer gelijk een grote puinzooi wordt.
Dat hoor ik vakerquote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog even en ik word misselijk van je verhalen.
zou je denken?quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook jou loop ik vanzelf wel een keer tegen het lijf.
Gozerquote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik tot dusver gemist. Iemand die er een gebruikte luier in had weten te proppen daarentegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |