De buren als in de buren van de prachtige schilderijen-actie ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Desii het volgende:
Ik lees bij de buren dat Huub dit gezegd zou hebben vanochtend:
Heb je gehoord wat Huub zei tegen Erik over Lieke, Ze is een schatie en liegen dat ze kan, I wan to break free nd : "
De meningen zijn verdeeld. Boegembalsem..... heb ik altijd bij de hand. Ik adviseer juist smeren! Net zo lang tot de brand eruit is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Lauw zul je bedoelen, en nooit met zalf aankomen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Boegembalsem..... heb ik altijd bij de hand. Ik adviseer juist smeren! Net zo lang tot de brand eruit is.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
De actie "Eerst water, de rest komt later!" was dan ook bedoeld om meer klanten te werven voor Beverwijk...
Nou kan ik die brandwondenshit meteen een stuk beter plaatsen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Ecila111 het volgende:
Sylvia wordt mooier en mooier.
Je bent een wijs man.quote:
smaken verschillen, ik zie het niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Ecila111 het volgende:
Sylvia wordt mooier en mooier.
ja bij de VOL-ers.... maar het stond er ook maar 1x...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De buren als in de buren van de prachtige schilderijen-actie ?
Heb ik helaas gemist door wat slaapgebrek.
Hopelijk zit er een kern van waarheid in.
Dat is volgens mij tactiek.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
ZUCHT
Jaap gaat zich weer verontschuldigen...
Jammer, is iemand het eens met me eens.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Nou kan ik die brandwondenshit meteen een stuk beter plaatsen...![]()
Het moet een hele schok zijn voor je!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:15 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Jammer, is iemand het eens met me eens.....
Ik hoor het dolgraag, maar de acties lijken er niet op ....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ja bij de VOL-ers.... maar het stond er ook maar 1x...
Neen! Eerst water, de rest komt later!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet een hele schok zijn voor je!![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neen! Eerst water, de rest komt later!
Heb ik uit betrouwbare bron.![]()
Zag je hem daarna lachend in de spiegel kijken terwijl hij zei: "Ongelooflijk".quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Het loopt weer met een sissertje af.
Jaap die op een kleuter toon gaat praten.![]()
Er is niemand die haar verplicht dat allemaal te doen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
Op zich heeft ze een punt, ik zou ook niet voor iedereen dag in dag uit willen koken, strijken, wassen en alles zonder een bedankje, ze is geen slaaf voor die mensen he.
Ik zie Brian er wel voor aan om Jaap er gewoon in te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zag je hem daarna lachend in de spiegel kijken terwijl hij zei: "Ongelooflijk".
Hij meende niets van zijnn excuses aan Natasia, maar hij moest wel. Jaap heeft Natasia nodig. Zodra hij ruzie met Natasia gaat maken wordt de kans wel erg groot dat hij er volgende week uitvliegt.
Dat vind ik altijd zo'n slappe reden..... sorry, kan er niets aan doen. Je hebt gelijk maar het is altijd leuk een bedankje te krijgen als bevestiging..... hebben we allemaal wel eens nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Er is niemand die haar verplicht dat allemaal te doen!
Sorry, maar dat doet ze zichzelf aan maar verwacht dan wel complimenten terwijl haar niets gevraagd werd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
Op zich heeft ze een punt, ik zou ook niet voor iedereen dag in dag uit willen koken, strijken, wassen en alles zonder een bedankje, ze is geen slaaf voor die mensen he.
.. ik zou er doodziek van worden om iemand om me heen te hebben die zch ongevraagd met werkelijk álles loopt te bemoeien ... en daar dan ook nog eens uitgebreid voor bedankt wil worden. Het lijkt wel steeds erger te worden met Natasia.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
Bij voorbaat bedankt!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:23 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slappe reden..... sorry, kan er niets aan doen. Je hebt gelijk maar het is altijd leuk een bedankje te krijgen als bevestiging..... hebben we allemaal wel eens nodig.
Precies......ze doet ongevraagd dingen in huis en ze dwingt dan bedankjes af, die ze waarschijnlijk nog nooit heeft gehad in haar leven of zo........zielepootje.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:23 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Sorry, maar dat doet ze zichzelf aan maar verwacht dan wel complimenten terwijl haar niets gevraagd werd.
Ik vind het nogal vaag .... (script van "achter" misschien?)
Alsof die slappe verontschuldigingen indruk op Natasja maken...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zag je hem daarna lachend in de spiegel kijken terwijl hij zei: "Ongelooflijk".
Hij meende niets van zijnn excuses aan Natasia, maar hij moest wel. Jaap heeft Natasia nodig. Zodra hij ruzie met Natasia gaat maken wordt de kans wel erg groot dat hij er volgende week uitvliegt.
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:28 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop dat Huub vanavond alles pakt wat los en vast zit.......(kwa vrouwen dan he)![]()
You're welcome.quote:
Komen er ook gekooide vrouwen???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:28 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop dat Huub vanavond alles pakt wat los en vast zit.......(kwa vrouwen dan he)![]()
Ik heb vernomen van wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
Is de 3 glazen grens opgeheven?
De paarden eigenaresse....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef blomst het volgende:
Waarom mag lieke niet ,meeeten en de paardenmeid wel?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap eet echt smerig.
Waarom moet daar zo op ingezoomt worden? Why?
Gelukkig niet.....dan zou het een saai feesie worden, vermoed ik....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef Kinga het volgende:
Lieke komt vanavond dus niet.
Pietje schat, sla je slag op lexaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het laatste afscheid in goede verstandhouding?
PietjePuk hoopt uiteraard van niet!
[afbeelding]
Dag Lieve Lieke, tot maandag!![]()
Hij zei het daarnet zelf tegen Lieke in de tuin als ik het goed heb. Z'n neus zat half in Lieke dus ik verstond het niet duidelijk maar misschien kan iemand anders het bevestigen?quote:
Dat bleek ook uit dat gesprek net tussen Huub en Lieke. Dat doet de redactie dan wel opzettelijk natuurlijk. In de hoop dat hij idd te veel drinkt en zichzelf niet meer onder controle heeft. Lekkere tv momentjes scoren, tenkoste van.....quote:
Ik ook niet, maar de redactie doet er blijkbaar alles aan om te zorgen van wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hij mag drinken volgens mij, zoveel als hij wil.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:38 schreef lady1 het volgende:
weet iemand of huub wel of niet mag drinken vanavond
Wat had je verwacht? Dat Jaap helemaal niet meer zou eten??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:39 schreef havefun het volgende:
Waarom eet Jaap eigenlijk mee hij is toch aan het afvallen?
Hoeveel kilo weegt Jaap nu?
Nee maar kroketten met mayonaise is nou niet echt afval vriedenlijk lijkt me.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Dat Jaap helemaal niet meer zou eten??
Wacht maar tot het boek "Het wonderdieet van Jaap" uit is... eat your heart out Sonja Bakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee maar kroketten met mayonaise is nou niet echt afval vriedenlijk lijkt me.
Hij zit nu aan zijn 5e broodje. Nummer 6 is al in bestelling. Goed bezig Japio......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:41 schreef elrosa het volgende:
Hoevee broodjes heeft (ik ben op dieet) Jaap nu al achterover geslagen?????
Japio heeft het helemaal geanalyseerd en uitgerekend. Door de mayonaise worden de calorieen beweeglijker en daardoor val je juist af. En het is goed voor je rug..........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee maar kroketten met mayonaise is nou niet echt afval vriedenlijk lijkt me.
Het laatste afscheid, het is méér dan genoeg!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Dag Lieve Lieke, tot maandag!![]()
Lekker wijfie is datquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eens een keer een cap van Ellen, haar heb ik nog niet zo vaak op een plaatje gezet
[afbeelding]
quote:
Best wel, ja! Alleen die dierenliefde, dat vind ik een minpuntje!quote:
Op dit moment vindt ik haar de knapste vrouw aan tafelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ongelovelijk dat iemand hier nog een lekker wijf in kan zien
(vergeleken bij haar ben ik Brigit Bardot)
ja ...waar is de bontjas van amandel ..........tijd niet gezien trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:55 schreef demins het volgende:
[..]
Best wel, ja! Alleen die dierenliefde, dat vind ik een minpuntje!![]()
Heb je daar recentelijk nog foto's van gezien?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dat zegt genoeg van jouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Op dit moment vindt ik haar de knapste vrouw aan tafel
Dat viel mij ook op! De zon in haar gezicht doet haar goed (zoveel frisser dan dat grauwe zonnebankbruin) en de lengte van haar haar staat haar goed. Maar het is niet alleen haar uiterlijk: ze straalt gewoon kracht uit. Mijn winnares..... nog steeds.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sylvia is zich aan het ontwikkelen van een lelijk eendje tot een mooie zwaan als ik het zo bekijk,
die eigenaresse van de paarden heeft wel een ontzettende bitchy uitstraling zeg,
geen greintje vrouwelijkheid zit daar in brrrrrr
zo slaat waarschijnlijk nergens op dit commentaar maar doe net de streams aan
zonder geluid, want manlief ligt hier op de bank te slapen en in mijn koptelefoon heb
ik nog geen zin
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je daar recentelijk nog foto's van gezien?![]()
Jij zou het huis in moeten gaan dan zit er tenminste weer een lekkere wijf in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
begin er ook steeds meer van overtuigd te raken ja,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op! De zon in haar gezicht doet haar goed (zoveel frisser dan dat grauwe zonnebankbruin) en de lengte van haar haar staat haar goed. Maar het is niet alleen haar uiterlijk: ze straalt gewoon kracht uit. Mijn winnares..... nog steeds.
Vrolijke madamme...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ellen, instructrice en eigenaresse van een van de paarden.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:02 schreef havefun het volgende:
[..]
Jij zou het huis in moeten gaan dan zit er tenminste weer een lekkere wijf in.
Als je ook nog lijkt op die avater van je kan je er helemaal zo in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarom denk je dat mijn man 's middags uitgeput op de bank ligt te pitten
![]()
die is gewoon uitgewoond vannacht![]()
nee hoor valt wel mee..........![]()
om heel eerlijk te zijn,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Als je ook nog lijkt op die avater van je kan je er helemaal zo in.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn,
ze zeggen van wel....
![]()
met dat boek is ie al maanden bezig, wil niet erg vlotten danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian is zich goed aan het ontwikkelen. Zit het boek stop met aardig zijn te lezen.
Quote van bol.com:
"In dit boek beschrijft Thomas d'Ansembourg het model voor geweldloze communicatie. Het model (ontwikkeld door Marshall Rosenberg) is gebaseerd op mededogen: wezenlijke nieuwsgierigheid naar wat jou en de ander beweegt. Luisteren vanuit wezenlijke nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat we onszelf en de ander zien, verstaan en herkennen als een ander levend mens en dat we respectvol met onszelf en elkaar omgaan. Het model is ook gebaseerd op het gegeven dat we ons beter voelen wanneer we onze gevoelens en behoeften beter uiten en open staan voor de gevoelens en behoeften van anderen. Het boek is bedoeld voor mensen die in een groeiproces zitten naar een meer authentiek leven waarin ze als vrij en verantwoordelijk individu anderen wezenlijk willen ontmoeten in plaats van zich te laten leiden door conditioneringen en oude reacties en die samen willen zijn met anderen zonder op te houden zichzelf te zijn. De (Franse) auteur was jurist, studeerde psychologie, is therapeut, leerkracht en auteur. Het boek is voor een deel gebaseerd op trainingen in geweldloze communicatie die hij geeft."
die is nooit aardig geweest joh, alleen sneaky al vanaf het beginquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:10 schreef havefun het volgende:
Brian is toch al lang gestopt met aardig zijn, dus volgens mij pakt ie de stof wel redelijk op.
Zijn ze dan eerlijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn,
ze zeggen van wel....
![]()
Naja, misschien moet hij het zichzelf steeds dat model weer inpeperen. Iiig goed dat hij waakzaam blijft voor Huub want je weet het nooit met hem......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met dat boek is ie al maanden bezig, wil niet erg vlotten dan
![]()
In het begin vondt ik hem wel te pruimen, hij is vooral na zijn Nena Affaire in een slecht daglicht komen te staan, sindsdien wordt hij hier op fok en andere forums uitgekotst en kan hij eigenlijk niks meer goed doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is nooit aardig geweest joh, alleen sneaky al vanaf het begin![]()
Terwijl Nena degene was die eigenlijk gemeen bezig was. Brian aan het lijntje houden, Huub verleiden (die idioot zette zelfs een tatoo op zijn arm met haar naam) en tussentijds ook nog een vriend van Bart bellen.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef havefun het volgende:
[..]
In het begin vondt ik hem wel te pruimen, hij is vooral na zijn Nena Affaire in een slecht daglicht komen te staan, sindsdien wordt hij hier op fok en andere forums uitgekotst en kan hij eigenlijk niks meer goed doen.
ik vond hem al zo eng toen in het begin dat ie uren lang bij nena op de rand van het bed haarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef havefun het volgende:
[..]
In het begin vondt ik hem wel te pruimen, hij is vooral na zijn Nena Affaire in een slecht daglicht komen te staan, sindsdien wordt hij hier op fok en andere forums uitgekotst en kan hij eigenlijk niks meer goed doen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brrr stream 1 zie je brian in close up
wat een rattekop en dan dat oorbelletje en kettinkje
toen was ze harstikke stoned joh toen ze die vriend van bart ging bellen,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Terwijl Nena degene was die eigenlijk gemeen bezig was. Brian aan het lijntje houden, Huub verleiden (die idioot zette zelfs een tatoo op zijn arm met haar naam) en tussentijds ook nog een vriend van Bart bellen.....
Dat mag ookw el ter compenastie van vanavond. Wat we vanavond te zien krijgen belooft zelfs de dronkenschap van Jaap te overtreffen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef VirtualPOM het volgende:
Tis wel tam vandaag hoor, in de kooi
Ik hoop met je mee!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat mag ookw el ter compenastie van vanavond. Wat we vanavond te zien krijgen belooft zelfs de dronkenschap van Jaap te overtreffen.![]()
![]()
Precies en ik predik ook niet dat Brian slim is (weet ik ook wel) maar slimheid (als iq) maakt me hier niet zoveel uit. Men kan zeggen dat Huub 'slim' is, maar ik vind het gedrag van Huub zo intens gemeen dat dit pluspunt als sneeuw voor de zon verdwijnt.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja nena......... een beetje dom was ze wel![]()
Als het maar niet een pure pro-Huub beweging is (al ben ik bang van wel....)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat mag ookw el ter compenastie van vanavond. Wat we vanavond te zien krijgen belooft zelfs de dronkenschap van Jaap te overtreffen.![]()
![]()
nena was geen natural blondje hoor, ze was zelfs érg donker(harig) van haar zelfquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef havefun het volgende:
Nena mag je gerust oer dom noemen, een klassieker dom blondje vind je echt niet.
Nena was volgens mij wel echt natuurlijk blond, die moeder van haar was ook blond en ik had hier op fok ook een keer zo'n oude klassenfoto van haar gezien en daar was ze ook blond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nena was geen natural blondje hoor, ze was zelfs érg donker(harig) van haar zelf
(indische vader), net als amanda ook niet écht blond is, en dan overtreft amanda
qua domheid toch nena wel denk ik.
Eenschquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nena was geen natural blondje hoor, ze was zelfs érg donker(harig) van haar zelf
(indische vader), net als amanda ook niet écht blond is, en dan overtreft amanda
qua domheid toch nena wel denk ik.
Nena was degene die niets met hem op sexueel gebied wilde doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toen was ze harstikke stoned joh toen ze die vriend van bart ging bellen,
en aan het lijntje houden van brian, ja een beetje gelijk heb je wel maar dat was meer
omdat ze wel iemand nodig had voor een beetje liefde, en brian was de enige die
beschikbaar was, maar eigenlijk wilde ze die niet (of zo........ zou nena zeggen)
en huub begon ze pas later leuk te vinden maar niet op sexueel gebied
dus dat........
tja nena......... een beetje dom was ze wel![]()
ah dan zit ik er ver naast, ik dacht toch echt dat ze een indische vader had,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Nena was volgens mij wel echt natuurlijk blond, die moeder van haar was ook blond en ik had hier op fok ook een keer zo'n oude klassenfoto van haar gezien en daar was ze ook blond.
Ze is denk ik donkerblond van haarzelf , en ze verft het dan lichtblond of zoiets.
Daarom juist, maar wel de hele tijd knuffelen, naar zijn bed toelopen en hem zelf opzoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:37 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Nena was degene die niets met hem op sexueel gebied wilde doen.
ja schat dat staat er ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:37 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Nena was degene die niets met hem op sexueel gebied wilde doen.
tja, sommige vrouwen denken nog steeds dat een man ook genoeg heeft aan een beetje knuffelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daarom juist, maar wel de hele tijd knuffelen, naar zijn bed toelopen en hem zelf opzoeken![]()
Nou, ik zou er persoonlijk niet veel problemen mee hebben, maar goed als je een dame aantrekkelijk vind wil je uiteindelijk wel meer. In het geval van Nena zou ik echter zelfs niet willen knuffelen (bij amanda trouwens al helemaal niet...)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja, sommige vrouwen denken nog steeds dat een man ook genoeg heeft aan een beetje knuffelen
ach, dat leren ze wel af als ze wat ouder zijn![]()
Nena was geen echt blond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Nena was volgens mij wel echt natuurlijk blond, die moeder van haar was ook blond en ik had hier op fok ook een keer zo'n oude klassenfoto van haar gezien en daar was ze ook blond.
Ze is denk ik donkerblond van haarzelf , en ze verft het dan lichtblond of zoiets.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Oke ze gedroeg zich blond laten we het daar op houden![]()
Volgens mij was Huub degene die Nena constant achter haar kont liep zoals hij nu met Amanda doet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daarom juist, maar wel de hele tijd knuffelen, naar zijn bed toelopen en hem zelf opzoeken![]()
geeft niks johquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, ik zou er persoonlijk niet veel problemen mee hebben, maar goed als je een dame aantrekkelijk vind wil je uiteindelijk wel meer. In het geval van Nena zou ik echter zelfs niet willen knuffelen (bij amanda trouwens al helemaal niet...)
misschien wel ja, maar het was Nena die het (wederom) wel leuk vond al die aandachtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:45 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Volgens mij was Huub degene die Nena constant achter haar kont liep zoals hij nu met Amanda doet.
écht blond is dat je van nature blond bentquote:
ik zou het niet weten, misschien mist ze Brian op haar schootquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:46 schreef milk-shake het volgende:
wat ligt amandel nou weer te zuchten?????????? heb ik iets gemist!!???
hoezo? wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
YESS Hopelijk komt er ruzie tussen natas en brainless
Natasia is heeeel jaloers. Amanda krijgt wat zij van Brian wil hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
misschien wel ja, maar het was Nena die het (wederom) wel leuk vond al die aandacht
huh .....iemand heeft dan zonder dat ik het wist mijn schaamhaar geverftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht blond is dat je van nature blond bent
dus zonder haarkleuring, verf of spoeling
je hebt dan over het algemeen blauwe ogen en blond schaamhaar
![]()
WELNEEquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:48 schreef havefun het volgende:
Het is trouwens wel een beetje verslaven die Gouden kooi streams.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:48 schreef milk-shake het volgende:
[..]
huh .....iemand heeft dan zonder dat ik het wist mijn schaamhaar geverft![]()
Ik denk dat het verschil zit in het feit dat ze zelf altijd al loopt te schreeuwen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Tas zegt bij iedere discussie dat de ander schreeuwt: "Je schreeuwt de laatste tijd altijd tegen me Brian" De pot verwijt de ketel denk ik zo![]()
Dat zeg ik, de pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil zit in het feit dat ze zelf altijd al loopt te schreeuwen...
Geloof er niets van. Gisteravond Natas naar achter geweest. Daar heeft ze te horen gekregen dat als ze niet naar huis wil ze weer de bitch moet gaan spelen. Ze heeft vannacht Brian, Amanda en Jaap al gewaarschuwd dat ze er niets achter moeten zoeken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ooooooh ja leuk stream 1 ruzie natasia en brian
het gaat over roken
![]()
ja dit had veel verder uitgediept kunnen worden ...jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:53 schreef CARLAK het volgende:
Dat was wel een hele korte woordenwisseling tussen Natasia en Brian. Ik was er net voor gaan zitten.
Tas mag zelf oprotten. Wat een idioot gedrag.Brian hield haar erin en als zij hem er niet inhoud zou ze zelf de volgende zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was het dus niet helemaal een spelletje van natasia dat ze gisteren bij SHE zat en zei dat ze haar buik vol had van Brian.......
wie weet volgende stemming Brian eruit
als ze dat zou kunnen BEWERKSTELLIGEN dan ben ik bereid natasia nog een kansje te geven
![]()
Ja en dan? Dan is ze zelf ook snel weg denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was het dus niet helemaal een spelletje van natasia dat ze gisteren bij SHE zat en zei dat ze haar buik vol had van Brian.......
als ze dat zou kunnen BEWERKSTELLIGEN dan ben ik bereid natasia nog een kansje te geven
![]()
Dat zou nog best eens kunnen ook idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:54 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Gisteravond Natas naar achter geweest. Daar heeft ze te horen gekregen dat als ze niet naar huis wil ze weer de bitch moet gaan spelen. Ze heeft vannacht Brian, Amanda en Jaap al gewaarschuwd dat ze er niets achter moeten zoeken.
Maar ja, misschien dat alle kleine beetjes helpen bij Brian
maakt niet uit maar ik denk dat amanda en jaap eerst zijn,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan is ze zelf ook snel weg denk ik![]()
Oooh, ok snap het...... topquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:56 schreef neehe het volgende:
De ruzies tussen Jaap, Brian en Natas zijn afgesproken werk, Huub moet geloven dat Natas naar
SHE vertrekt. Is afgelopen nacht afgesproken.
dat denk ik ook.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:56 schreef neehe het volgende:
De ruzies tussen Jaap, Brian en Natas zijn afgesproken werk, Huub moet geloven dat Natas naar
Ow ... je zat ernaastquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef neehe het volgende:
Ik weet het zeker, zelf gezien en gehoord.
ik weet niet......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:56 schreef neehe het volgende:
Ze heeft het zelf gehoort, wat weet je dan niet ??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet niet......
ze heeft wel eerlijk verteld aan Jaap, amanda en Brian over haar gesprek
maar niet ALLES
en bij deze ruzie tussen brian en natasia was verder niemand aanwezig
dan zou ze deze ruzie zijn begonnen als één van SHE in de buurt was toch?
Brian gaat het vast aan niemand vertellen, hoogstens aan Jaap
Ik ben er iig blij mee, wil Brian niet zien vertrekken....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef neehe het volgende:
Huub bewerkt Natasia voor stemming,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef neehe het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf gehoort, wat weet je dan niet ??
Nee, maar toen ze hem erbij riep ging ze boos aan de andere kant van Eric zitten, dus het had wel degelijk effect op de beeldvormingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
i
en bij deze ruzie tussen brian en natasia was verder niemand aanwezig
Oh, nee ik dacht dat je het ruzie truukje van nasty niet geloofde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik begrijp je vraag niet
Of Natasia wil zelf weg met behoud van haar 10K alleen mag ze natuurlijk niet zeggen stem mij er maa r uit. Als ze zich onmogelijk maakt bij Brian en Jaap en SHE dan is een stemming zo gedaan en kan ze op een mooie manier het programma verlaten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Nee hoor ze zet haar spel voort...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
natasia loopt nu haar hart te luchten over brian tegen sylvia
mmmmmmmmquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, maar toen ze hem erbij riep ging ze boos aan de andere kant van Eric zitten, dus het had wel degelijk effect op de beeldvorming
Koekje erbij??quote:
15:54 - 'Clash' tussen Brian en Natasiaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef neehe het volgende:
Vannacht zei Natas tegen Brian en Jaap dat ze de Bitch weer ging spelen, en dat jaap niet moest schrikken, het is maar spel.
He-le-maal top. Dit is eindelijk een manier om Huub te kunnen bewerkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef neehe het volgende:
Vannacht zei Natas tegen Brian en Jaap dat ze de Bitch weer ging spelen, en dat jaap niet moest schrikken, het is maar spel.
hoop het zoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:10 schreef havefun het volgende:
Gaat likkende lassie vanavond nog zijn naam waar maken bij Amanda?
Ik neem toch aan dat hij wel met een streamer in contact staat voor het laatste nieuwsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:14 schreef Kinga het volgende:
owww, ik hoor het al... zal L.L wel blij mee zijn denk ik![]()
laat ie zijn beflapje niet vergeten, tegen de soa's ......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:10 schreef havefun het volgende:
Gaat likkende lassie vanavond nog zijn naam waar maken bij Amanda?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:14 schreef Kinga het volgende:
owww, ik hoor het al... zal L.L wel blij mee zijn denk ik![]()
waarschijnlijk russische maten..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft nu confectie 36/38. Iemand die dat gelooft?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Ik wel. Volgens mij is ze niet zo groot.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Ach, laat haar lekker lullen. niets van dat geleuter aantrekken....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:16 schreef Taurus het volgende:
Natasia moet 's op houden met haar 36 - 38, sodemieter op, ik heb 38, ik ben écht niet net zo stevig als zij!?![]()
ha haquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarschijnlijk russische maten..
russische vrouwen zijn nogal fors heb ik gehoord![]()
idd, gezien we net geconstateerd hebben zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:17 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zegt: "Niet iedereen is er blij mee dat ik zo rustig ben geworden"!
Veelbetekenende opmerking.
Het gaat niet om de lengte, maar de BREEDTE.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:18 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik wel. Volgens mij is ze niet zo groot.
Ja, hoorde ik ook. Toch lijkt haar groeiende ergernis richting Brian wel echt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:17 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zegt: "Niet iedereen is er blij mee dat ik zo rustig ben geworden"!
Veelbetekenende opmerking.
En ze wilde die MEID uit Almerequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef Kinga het volgende:
Rosanna uit Katwijk, Leonie en Tommy uit Amsterdam heeft Natasia...
Misschien heeft ze die eerste maanden die bitchy houding ook wel geacteerd, wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik ook. Toch lijkt haar groeiende ergernis richting Brian wel echt.
Ik vind het waarschijnlijker dat Wilgo eindelijk tot haar doorgedrongen is, en ze zich daarom nu inhoudt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die eerste maanden die bitchy houding ook wel geacteerd, wie zal het zeggen?
Denk het niet. Het is een blijft een schreeuwlelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die eerste maanden die bitchy houding ook wel geacteerd, wie zal het zeggen?
ok, maar toch heeft ze zich een periode in kunnen houden (vond ik persoonlijk verbazingwekkend hoor)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is een blijft een schreeuwlelijk![]()
Hij speelt dus valsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
Brian biljart zeer agressief... de arme balletjes mogen niet eens uitrollen.
Brian IS sneuquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tegen zichzelf? zou wel heel sneu zijn![]()
Brian wel. Hij kan zingen, gitaarspelen, acteren...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tegen zichzelf? zou wel heel sneu zijn![]()
Door haar 2 'spraakllippen' heen lijkt me leuker. Die kaken mogen niet meer van elkaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Snollie wil een piercing in haar clit. Bij deze.
In theorie zou hij Huub dan zo kunnen zieken dat die alsnog over de schreef gaat. Goed planquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Amanda en Natasia willen Nathaniel ook uitnodigen. Natasia vindt het wel veel punten (150).
Neuh... die relatie stond al niet meer zo op scherp, zoals bij het onverwachtse bezoek van Nathaniel (hij kwam muziek draaien en zou blijven slapen) te zien was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
In theorie zou hij Huub dan zo kunnen zieken dat die alsnog over de schreef gaat. Goed plan![]()
Heb ik gezien, maar toen was Huub ook wat rustiger dan in de weken ernaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh... die relatie stond al niet meer zo op scherp, zoals bij het onverwachtse bezoek van Nathaniel (hij kwam muziek draaien en zou blijven slapen) te zien was.
Huub is veel te rustig sinds de officiele waarschuwing en zijn 'verliefdheid' op Liekequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar toen was Huub ook wat rustiger dan in de weken erna![]()
Zo geil is die toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:37 schreef VirtualPOM het volgende:
kan iemand een capje van de kapster maken![]()
neuh, niet mee eens. Ik vind er wel een knap koppie hebben hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef havefun het volgende:
[..]
Zo geil is die toch ook niet?
Lijkt wel een beetje op Natasia
Volgens mij houdt Eric meer van mannelijke mannen. Bij een vorig bezoek heb ik het in elk geval niet bijzonder zien klikken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:36 schreef ruby het volgende:
Is Eric niet enorm geinteresseerd in die flitsende gozer in de "kapsalon"?
Ik hou niet zo van zwart , ik ben meer van blankquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
neuh, niet mee eens. Ik vind er wel een knap koppie hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |