Wacht maar tot het boek "Het wonderdieet van Jaap" uit is... eat your heart out Sonja Bakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee maar kroketten met mayonaise is nou niet echt afval vriedenlijk lijkt me.
Hij zit nu aan zijn 5e broodje. Nummer 6 is al in bestelling. Goed bezig Japio......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:41 schreef elrosa het volgende:
Hoevee broodjes heeft (ik ben op dieet) Jaap nu al achterover geslagen?????
Japio heeft het helemaal geanalyseerd en uitgerekend. Door de mayonaise worden de calorieen beweeglijker en daardoor val je juist af. En het is goed voor je rug..........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee maar kroketten met mayonaise is nou niet echt afval vriedenlijk lijkt me.
Het laatste afscheid, het is méér dan genoeg!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het laatste afscheid in goede verstandhouding?
PietjePuk hoopt uiteraard van niet!
[afbeelding]
Dag Lieve Lieke, tot maandag!![]()
Lekker wijfie is datquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eens een keer een cap van Ellen, haar heb ik nog niet zo vaak op een plaatje gezet
[afbeelding]
quote:
Best wel, ja! Alleen die dierenliefde, dat vind ik een minpuntje!quote:
Op dit moment vindt ik haar de knapste vrouw aan tafelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ongelovelijk dat iemand hier nog een lekker wijf in kan zien
(vergeleken bij haar ben ik Brigit Bardot)
ja ...waar is de bontjas van amandel ..........tijd niet gezien trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:55 schreef demins het volgende:
[..]
Best wel, ja! Alleen die dierenliefde, dat vind ik een minpuntje!![]()
Heb je daar recentelijk nog foto's van gezien?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dat zegt genoeg van jouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Op dit moment vindt ik haar de knapste vrouw aan tafel
Dat viel mij ook op! De zon in haar gezicht doet haar goed (zoveel frisser dan dat grauwe zonnebankbruin) en de lengte van haar haar staat haar goed. Maar het is niet alleen haar uiterlijk: ze straalt gewoon kracht uit. Mijn winnares..... nog steeds.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sylvia is zich aan het ontwikkelen van een lelijk eendje tot een mooie zwaan als ik het zo bekijk,
die eigenaresse van de paarden heeft wel een ontzettende bitchy uitstraling zeg,
geen greintje vrouwelijkheid zit daar in brrrrrr
zo slaat waarschijnlijk nergens op dit commentaar maar doe net de streams aan
zonder geluid, want manlief ligt hier op de bank te slapen en in mijn koptelefoon heb
ik nog geen zin
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je daar recentelijk nog foto's van gezien?![]()
Jij zou het huis in moeten gaan dan zit er tenminste weer een lekkere wijf in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
begin er ook steeds meer van overtuigd te raken ja,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op! De zon in haar gezicht doet haar goed (zoveel frisser dan dat grauwe zonnebankbruin) en de lengte van haar haar staat haar goed. Maar het is niet alleen haar uiterlijk: ze straalt gewoon kracht uit. Mijn winnares..... nog steeds.
Vrolijke madamme...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ellen, instructrice en eigenaresse van een van de paarden.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:02 schreef havefun het volgende:
[..]
Jij zou het huis in moeten gaan dan zit er tenminste weer een lekkere wijf in.
Als je ook nog lijkt op die avater van je kan je er helemaal zo in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarom denk je dat mijn man 's middags uitgeput op de bank ligt te pitten
![]()
die is gewoon uitgewoond vannacht![]()
nee hoor valt wel mee..........![]()
om heel eerlijk te zijn,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Als je ook nog lijkt op die avater van je kan je er helemaal zo in.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn,
ze zeggen van wel....
![]()
met dat boek is ie al maanden bezig, wil niet erg vlotten danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian is zich goed aan het ontwikkelen. Zit het boek stop met aardig zijn te lezen.
Quote van bol.com:
"In dit boek beschrijft Thomas d'Ansembourg het model voor geweldloze communicatie. Het model (ontwikkeld door Marshall Rosenberg) is gebaseerd op mededogen: wezenlijke nieuwsgierigheid naar wat jou en de ander beweegt. Luisteren vanuit wezenlijke nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat we onszelf en de ander zien, verstaan en herkennen als een ander levend mens en dat we respectvol met onszelf en elkaar omgaan. Het model is ook gebaseerd op het gegeven dat we ons beter voelen wanneer we onze gevoelens en behoeften beter uiten en open staan voor de gevoelens en behoeften van anderen. Het boek is bedoeld voor mensen die in een groeiproces zitten naar een meer authentiek leven waarin ze als vrij en verantwoordelijk individu anderen wezenlijk willen ontmoeten in plaats van zich te laten leiden door conditioneringen en oude reacties en die samen willen zijn met anderen zonder op te houden zichzelf te zijn. De (Franse) auteur was jurist, studeerde psychologie, is therapeut, leerkracht en auteur. Het boek is voor een deel gebaseerd op trainingen in geweldloze communicatie die hij geeft."
die is nooit aardig geweest joh, alleen sneaky al vanaf het beginquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:10 schreef havefun het volgende:
Brian is toch al lang gestopt met aardig zijn, dus volgens mij pakt ie de stof wel redelijk op.
Zijn ze dan eerlijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn,
ze zeggen van wel....
![]()
Naja, misschien moet hij het zichzelf steeds dat model weer inpeperen. Iiig goed dat hij waakzaam blijft voor Huub want je weet het nooit met hem......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met dat boek is ie al maanden bezig, wil niet erg vlotten dan
![]()
In het begin vondt ik hem wel te pruimen, hij is vooral na zijn Nena Affaire in een slecht daglicht komen te staan, sindsdien wordt hij hier op fok en andere forums uitgekotst en kan hij eigenlijk niks meer goed doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is nooit aardig geweest joh, alleen sneaky al vanaf het begin![]()
Terwijl Nena degene was die eigenlijk gemeen bezig was. Brian aan het lijntje houden, Huub verleiden (die idioot zette zelfs een tatoo op zijn arm met haar naam) en tussentijds ook nog een vriend van Bart bellen.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef havefun het volgende:
[..]
In het begin vondt ik hem wel te pruimen, hij is vooral na zijn Nena Affaire in een slecht daglicht komen te staan, sindsdien wordt hij hier op fok en andere forums uitgekotst en kan hij eigenlijk niks meer goed doen.
ik vond hem al zo eng toen in het begin dat ie uren lang bij nena op de rand van het bed haarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef havefun het volgende:
[..]
In het begin vondt ik hem wel te pruimen, hij is vooral na zijn Nena Affaire in een slecht daglicht komen te staan, sindsdien wordt hij hier op fok en andere forums uitgekotst en kan hij eigenlijk niks meer goed doen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brrr stream 1 zie je brian in close up
wat een rattekop en dan dat oorbelletje en kettinkje
toen was ze harstikke stoned joh toen ze die vriend van bart ging bellen,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Terwijl Nena degene was die eigenlijk gemeen bezig was. Brian aan het lijntje houden, Huub verleiden (die idioot zette zelfs een tatoo op zijn arm met haar naam) en tussentijds ook nog een vriend van Bart bellen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |