quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet een hele schok zijn voor je!![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neen! Eerst water, de rest komt later!
Heb ik uit betrouwbare bron.![]()
Zag je hem daarna lachend in de spiegel kijken terwijl hij zei: "Ongelooflijk".quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Het loopt weer met een sissertje af.
Jaap die op een kleuter toon gaat praten.![]()
Er is niemand die haar verplicht dat allemaal te doen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
Op zich heeft ze een punt, ik zou ook niet voor iedereen dag in dag uit willen koken, strijken, wassen en alles zonder een bedankje, ze is geen slaaf voor die mensen he.
Ik zie Brian er wel voor aan om Jaap er gewoon in te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zag je hem daarna lachend in de spiegel kijken terwijl hij zei: "Ongelooflijk".
Hij meende niets van zijnn excuses aan Natasia, maar hij moest wel. Jaap heeft Natasia nodig. Zodra hij ruzie met Natasia gaat maken wordt de kans wel erg groot dat hij er volgende week uitvliegt.
Dat vind ik altijd zo'n slappe reden..... sorry, kan er niets aan doen. Je hebt gelijk maar het is altijd leuk een bedankje te krijgen als bevestiging..... hebben we allemaal wel eens nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Er is niemand die haar verplicht dat allemaal te doen!
Sorry, maar dat doet ze zichzelf aan maar verwacht dan wel complimenten terwijl haar niets gevraagd werd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
Op zich heeft ze een punt, ik zou ook niet voor iedereen dag in dag uit willen koken, strijken, wassen en alles zonder een bedankje, ze is geen slaaf voor die mensen he.
.. ik zou er doodziek van worden om iemand om me heen te hebben die zch ongevraagd met werkelijk álles loopt te bemoeien ... en daar dan ook nog eens uitgebreid voor bedankt wil worden. Het lijkt wel steeds erger te worden met Natasia.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
Bij voorbaat bedankt!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:23 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slappe reden..... sorry, kan er niets aan doen. Je hebt gelijk maar het is altijd leuk een bedankje te krijgen als bevestiging..... hebben we allemaal wel eens nodig.
Precies......ze doet ongevraagd dingen in huis en ze dwingt dan bedankjes af, die ze waarschijnlijk nog nooit heeft gehad in haar leven of zo........zielepootje.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:23 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Sorry, maar dat doet ze zichzelf aan maar verwacht dan wel complimenten terwijl haar niets gevraagd werd.
Ik vind het nogal vaag .... (script van "achter" misschien?)
Alsof die slappe verontschuldigingen indruk op Natasja maken...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zag je hem daarna lachend in de spiegel kijken terwijl hij zei: "Ongelooflijk".
Hij meende niets van zijnn excuses aan Natasia, maar hij moest wel. Jaap heeft Natasia nodig. Zodra hij ruzie met Natasia gaat maken wordt de kans wel erg groot dat hij er volgende week uitvliegt.
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:28 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop dat Huub vanavond alles pakt wat los en vast zit.......(kwa vrouwen dan he)![]()
You're welcome.quote:
Komen er ook gekooide vrouwen???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:28 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop dat Huub vanavond alles pakt wat los en vast zit.......(kwa vrouwen dan he)![]()
Ik heb vernomen van wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
Is de 3 glazen grens opgeheven?
De paarden eigenaresse....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef blomst het volgende:
Waarom mag lieke niet ,meeeten en de paardenmeid wel?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap eet echt smerig.
Waarom moet daar zo op ingezoomt worden? Why?
Gelukkig niet.....dan zou het een saai feesie worden, vermoed ik....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef Kinga het volgende:
Lieke komt vanavond dus niet.
Pietje schat, sla je slag op lexaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het laatste afscheid in goede verstandhouding?
PietjePuk hoopt uiteraard van niet!
[afbeelding]
Dag Lieve Lieke, tot maandag!![]()
Hij zei het daarnet zelf tegen Lieke in de tuin als ik het goed heb. Z'n neus zat half in Lieke dus ik verstond het niet duidelijk maar misschien kan iemand anders het bevestigen?quote:
Dat bleek ook uit dat gesprek net tussen Huub en Lieke. Dat doet de redactie dan wel opzettelijk natuurlijk. In de hoop dat hij idd te veel drinkt en zichzelf niet meer onder controle heeft. Lekkere tv momentjes scoren, tenkoste van.....quote:
Ik ook niet, maar de redactie doet er blijkbaar alles aan om te zorgen van wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het laatste afscheid in goede verstandhouding?
PietjePuk hoopt uiteraard van niet!
Hij mag drinken volgens mij, zoveel als hij wil.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:38 schreef lady1 het volgende:
weet iemand of huub wel of niet mag drinken vanavond
Wat had je verwacht? Dat Jaap helemaal niet meer zou eten??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:39 schreef havefun het volgende:
Waarom eet Jaap eigenlijk mee hij is toch aan het afvallen?
Hoeveel kilo weegt Jaap nu?
Nee maar kroketten met mayonaise is nou niet echt afval vriedenlijk lijkt me.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Dat Jaap helemaal niet meer zou eten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |