De buren als in de buren van de prachtige schilderijen-actie ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Desii het volgende:
Ik lees bij de buren dat Huub dit gezegd zou hebben vanochtend:
Heb je gehoord wat Huub zei tegen Erik over Lieke, Ze is een schatie en liegen dat ze kan, I wan to break free nd : "
De meningen zijn verdeeld. Boegembalsem..... heb ik altijd bij de hand. Ik adviseer juist smeren! Net zo lang tot de brand eruit is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Lauw zul je bedoelen, en nooit met zalf aankomen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Boegembalsem..... heb ik altijd bij de hand. Ik adviseer juist smeren! Net zo lang tot de brand eruit is.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
De actie "Eerst water, de rest komt later!" was dan ook bedoeld om meer klanten te werven voor Beverwijk...
Nou kan ik die brandwondenshit meteen een stuk beter plaatsen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Ecila111 het volgende:
Sylvia wordt mooier en mooier.
Je bent een wijs man.quote:
smaken verschillen, ik zie het niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Ecila111 het volgende:
Sylvia wordt mooier en mooier.
ja bij de VOL-ers.... maar het stond er ook maar 1x...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De buren als in de buren van de prachtige schilderijen-actie ?
Heb ik helaas gemist door wat slaapgebrek.
Hopelijk zit er een kern van waarheid in.
Dat is volgens mij tactiek.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
ZUCHT
Jaap gaat zich weer verontschuldigen...
Jammer, is iemand het eens met me eens.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Nou kan ik die brandwondenshit meteen een stuk beter plaatsen...![]()
Het moet een hele schok zijn voor je!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:15 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Jammer, is iemand het eens met me eens.....
Ik hoor het dolgraag, maar de acties lijken er niet op ....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ja bij de VOL-ers.... maar het stond er ook maar 1x...
Neen! Eerst water, de rest komt later!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |