Ja en dan? Dan is ze zelf ook snel weg denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was het dus niet helemaal een spelletje van natasia dat ze gisteren bij SHE zat en zei dat ze haar buik vol had van Brian.......
wie weet volgende stemming Brian eruit
als ze dat zou kunnen BEWERKSTELLIGEN dan ben ik bereid natasia nog een kansje te geven
![]()
Dat zou nog best eens kunnen ook idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:54 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Gisteravond Natas naar achter geweest. Daar heeft ze te horen gekregen dat als ze niet naar huis wil ze weer de bitch moet gaan spelen. Ze heeft vannacht Brian, Amanda en Jaap al gewaarschuwd dat ze er niets achter moeten zoeken.
Maar ja, misschien dat alle kleine beetjes helpen bij Brian
maakt niet uit maar ik denk dat amanda en jaap eerst zijn,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan is ze zelf ook snel weg denk ik![]()
Oooh, ok snap het...... topquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:56 schreef neehe het volgende:
De ruzies tussen Jaap, Brian en Natas zijn afgesproken werk, Huub moet geloven dat Natas naar
SHE vertrekt. Is afgelopen nacht afgesproken.
dat denk ik ook.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:56 schreef neehe het volgende:
De ruzies tussen Jaap, Brian en Natas zijn afgesproken werk, Huub moet geloven dat Natas naar
Ow ... je zat ernaastquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef neehe het volgende:
Ik weet het zeker, zelf gezien en gehoord.
ik weet niet......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:56 schreef neehe het volgende:
Ze heeft het zelf gehoort, wat weet je dan niet ??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet niet......
ze heeft wel eerlijk verteld aan Jaap, amanda en Brian over haar gesprek
maar niet ALLES
en bij deze ruzie tussen brian en natasia was verder niemand aanwezig
dan zou ze deze ruzie zijn begonnen als één van SHE in de buurt was toch?
Brian gaat het vast aan niemand vertellen, hoogstens aan Jaap
Ik ben er iig blij mee, wil Brian niet zien vertrekken....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef neehe het volgende:
Huub bewerkt Natasia voor stemming,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef neehe het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf gehoort, wat weet je dan niet ??
Nee, maar toen ze hem erbij riep ging ze boos aan de andere kant van Eric zitten, dus het had wel degelijk effect op de beeldvormingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
i
en bij deze ruzie tussen brian en natasia was verder niemand aanwezig
Oh, nee ik dacht dat je het ruzie truukje van nasty niet geloofde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik begrijp je vraag niet
Of Natasia wil zelf weg met behoud van haar 10K alleen mag ze natuurlijk niet zeggen stem mij er maa r uit. Als ze zich onmogelijk maakt bij Brian en Jaap en SHE dan is een stemming zo gedaan en kan ze op een mooie manier het programma verlaten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was het dus niet helemaal een spelletje van natasia dat ze gisteren bij SHE zat en zei dat ze haar buik vol had van Brian.......
wie weet volgende stemming Brian eruit
als ze dat zou kunnen BEWERKSTELLIGEN dan ben ik bereid natasia nog een kansje te geven
![]()
Nee hoor ze zet haar spel voort...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
natasia loopt nu haar hart te luchten over brian tegen sylvia
mmmmmmmmquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, maar toen ze hem erbij riep ging ze boos aan de andere kant van Eric zitten, dus het had wel degelijk effect op de beeldvorming
Koekje erbij??quote:
15:54 - 'Clash' tussen Brian en Natasiaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef neehe het volgende:
Vannacht zei Natas tegen Brian en Jaap dat ze de Bitch weer ging spelen, en dat jaap niet moest schrikken, het is maar spel.
He-le-maal top. Dit is eindelijk een manier om Huub te kunnen bewerkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef neehe het volgende:
Vannacht zei Natas tegen Brian en Jaap dat ze de Bitch weer ging spelen, en dat jaap niet moest schrikken, het is maar spel.
hoop het zoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:10 schreef havefun het volgende:
Gaat likkende lassie vanavond nog zijn naam waar maken bij Amanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |